- Katılım
- 25 Ocak 2007
- Mesajlar
- 3
- Konu Yazar
- #1
Ustalar, Hocalar,
Motor dünyasına adım atmak için günleri sayıyorum. Ama kafa karışık. Ehliyet geliyor. Birde bu hondanın eğitimine biraz katılacam.
Ben tiger 250 'ye hasta oldum. Ben delikanlıyım scooter'a falan binmem. Her kafadan bir ses çıkıyor. Soru basit. sıfırdan başlıyorum. Senelerce bisiklet ve araba kullandım. denge ve vites sorun olmaz heralde. Ancak.
Kanuni tiger 250
1. Bu motoru acemi halimle kullanabilir miyim. Bu motor acemi için tehlikeli midir yoksa güvenlimidir.
2. Çok arıza yapar mı
3. Ümraniyeden maslaktaki işime gitmek istiyorum. Tem'de ve sıkışık trafikte kullanabilir miyim.
Motor dünyasına adım atmak için günleri sayıyorum. Ama kafa karışık. Ehliyet geliyor. Birde bu hondanın eğitimine biraz katılacam.
Ben tiger 250 'ye hasta oldum. Ben delikanlıyım scooter'a falan binmem. Her kafadan bir ses çıkıyor. Soru basit. sıfırdan başlıyorum. Senelerce bisiklet ve araba kullandım. denge ve vites sorun olmaz heralde. Ancak.
Kanuni tiger 250
1. Bu motoru acemi halimle kullanabilir miyim. Bu motor acemi için tehlikeli midir yoksa güvenlimidir.
2. Çok arıza yapar mı
3. Ümraniyeden maslaktaki işime gitmek istiyorum. Tem'de ve sıkışık trafikte kullanabilir miyim.