- Katılım
- 18 Kas 2007
- Mesajlar
- 123
- Konu Yazar
- #1
Cuma gecesi Küçük Çamlıca dan Bulgurlu ya inerken Üsküdar Belediyesi nin düzenlemiş olduğu etkinlikten ücretsiz scooter süspansiyon alçaltma kiti kazandım.Emeği geçen bütün yetkililere sonsuz teşekkürlerimi ve minnetlerimi iletirim.
Özetle etkinlikten bahsedersek,normalde araçların geçmesi için yapılmış olan asvalt yol üzerinde düzenlenen krater büyüklüğündeki etkinlik yerinden gece 2 civarında geçiyorduk artçımla beraber.Hızımız 60 km civarındaydı ve yolun o kısmına denk gelen şanslı sürücü olarak kraterden geçişimize müteakip yarım sn içinde yetkililer alçatma kitini scooter ıma taktılar ve biraz zıplaya zıplaya yolumuza devam ettik.Onlara tekrar resimlerdeki güzel görüntüye katkılarından ve duygusal nedenlerden dolayı birkaç ay süresince tamir ettiremeyeceğim için motosiklet kullanmaya ara vermemi sağladıkları için teşekkürü borç bilirim.
süspansiyon en son noktada takılı kaldı malesef çukura sert girdeiğim için.resimlerde ne kadar belli oluyor bilmem ama 10 cm den fazla alçalmış durumda motor şu anda.yan ayaklığı açınca motosiklet sağa yatıyor o derece alçak
Özetle etkinlikten bahsedersek,normalde araçların geçmesi için yapılmış olan asvalt yol üzerinde düzenlenen krater büyüklüğündeki etkinlik yerinden gece 2 civarında geçiyorduk artçımla beraber.Hızımız 60 km civarındaydı ve yolun o kısmına denk gelen şanslı sürücü olarak kraterden geçişimize müteakip yarım sn içinde yetkililer alçatma kitini scooter ıma taktılar ve biraz zıplaya zıplaya yolumuza devam ettik.Onlara tekrar resimlerdeki güzel görüntüye katkılarından ve duygusal nedenlerden dolayı birkaç ay süresince tamir ettiremeyeceğim için motosiklet kullanmaya ara vermemi sağladıkları için teşekkürü borç bilirim.
süspansiyon en son noktada takılı kaldı malesef çukura sert girdeiğim için.resimlerde ne kadar belli oluyor bilmem ama 10 cm den fazla alçalmış durumda motor şu anda.yan ayaklığı açınca motosiklet sağa yatıyor o derece alçak