Ümmet PERKİTAN Elazığ'da...

Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Elazığ Mt topicine yazmıştım buraya da yazayim... :)

Ümmet abi de, Serdar abi de çok değer verdiğim insanlar olduğu için hassas davranıyorum yazarken...:)

Bir de bu yaz Serdar abimi misafir ederseeemmm, değmeyin keyfimeee...:cherry: :rendeer:

Sağlıcakla kalın........:rendeer:

İltifatın için teşekkürler Tuğba. O senin yüreğinin güzelliği...

Elazığ MT'ye yazdığım gibi, oralara gelip de seni ziyaret etmemeyi düşünemiyorum bile. Senden, şöyle güzel bir düğün davetiyesi alırsam eğer, bizim hanımı da alır uçarak gelirim:) Haberin olsun.:cat:
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
ben elazığlı olduğum halde bir kere bile gidemedim elazığa ama maşallah ümmet abi dağ taş dinlemeden geziyor,helal olsun sana ümmet abi:cat:
 
Katılım
12 Ara 2005
Mesajlar
125
bay perkitan'a

ümmet bey kardeşim, ank.dan yaşar güneysu...nerdeyse karadenize gitme zamanım geliyor. sana haber vereceğim. kazasız sürüşler diliyorum..hoşça kal...Y.Güneysu.
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
ben elazığlı olduğum halde bir kere bile gidemedim elazığa ama maşallah ümmet abi dağ taş dinlemeden geziyor,helal olsun sana ümmet abi:cat:

Bak bu olmadı Gakgom.Yüreğimi burktun valla. :pale:
Bir otobüslük iş bu, öğlen bin, sabah buradasın.Bir gün önceden özel mesaj at. Cep telefonunu da yazmayı unutma.
Üç gün Tanrı misafirim olursun.:) Damarlarında gakgoşluk vardır ama ilave enjekte eder geri yollarız.:queen:
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
abicim fırsat olmuyo ya bir fırsatım olsa bende memleketimi görmek istiyorumda
yıllardır fırsatım olmuyor işte.bakalım bu yaz niyetim war gelmeye .
gelirsem söz çayını içmeye gelicem abicim.kendine şimdilik iyi bak:rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
İltifatın için teşekkürler Tuğba. O senin yüreğinin güzelliği...

Elazığ MT'ye yazdığım gibi, oralara gelip de seni ziyaret etmemeyi düşünemiyorum bile. Senden, şöyle güzel bir düğün davetiyesi alırsam eğer, bizim hanımı da alır uçarak gelirim:) Haberin olsun.:cat:


Utandırdın abi beni ::blushani ::blushani
Ama düğünümüze daha çok var, ben yazın tatile bekliyorum yengeyle seni..::pembe:: ::utangac:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst