- Katılım
- 25 Eyl 2006
- Mesajlar
- 1,154
- Konu Yazar
- #1
Dün 15.30 saatlerinde cep telefonuma bir mesaj geldi " Serdar Harput Motor'a gelebilir misin.Ümmet PERKİTAN" Tabiatıyla çok memnun oldum ve gittim. Motosiklet.Net'e üyeliğimden sonra kendisine özel mesaj atmış ve yolu Elazığ'a düşerse kendisini görmekten mutluluk duyacağımı belirtmiştim.Böylelikle tanışmış kucaklaşmış olduk.

Tabi bizden önce Kanuni servisi Harput Motor yetkilileri Zülfü ve Oktay DAL kardeşler Ümmet PERKİTAN'ı çoktan bağırlarına basmışlardı bile.

Tabii Harput'a gitmeden Elazığ'ı gördüm denilebilir mi hiç. Beraber düştük yola.

Harput'a uğrayıp da Halit Usta'nın kebabını yemeden dönmek, hiç olmazdı zaten.

Ve nihayetinde Elazığ Özel Bilgem Okulları'ndayız. Ümmet Abi'yi okulumda bir gece misafir etmekten büyük memnuniyet duyuyorum


Tabi bizden önce Kanuni servisi Harput Motor yetkilileri Zülfü ve Oktay DAL kardeşler Ümmet PERKİTAN'ı çoktan bağırlarına basmışlardı bile.

Tabii Harput'a gitmeden Elazığ'ı gördüm denilebilir mi hiç. Beraber düştük yola.

Harput'a uğrayıp da Halit Usta'nın kebabını yemeden dönmek, hiç olmazdı zaten.

Ve nihayetinde Elazığ Özel Bilgem Okulları'ndayız. Ümmet Abi'yi okulumda bir gece misafir etmekten büyük memnuniyet duyuyorum
