Ümmet PERKİTAN Elazığ'da...

Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Dün 15.30 saatlerinde cep telefonuma bir mesaj geldi " Serdar Harput Motor'a gelebilir misin.Ümmet PERKİTAN" Tabiatıyla çok memnun oldum ve gittim. Motosiklet.Net'e üyeliğimden sonra kendisine özel mesaj atmış ve yolu Elazığ'a düşerse kendisini görmekten mutluluk duyacağımı belirtmiştim.Böylelikle tanışmış kucaklaşmış olduk.



Tabi bizden önce Kanuni servisi Harput Motor yetkilileri Zülfü ve Oktay DAL kardeşler Ümmet PERKİTAN'ı çoktan bağırlarına basmışlardı bile.



Tabii Harput'a gitmeden Elazığ'ı gördüm denilebilir mi hiç. Beraber düştük yola.



Harput'a uğrayıp da Halit Usta'nın kebabını yemeden dönmek, hiç olmazdı zaten.



Ve nihayetinde Elazığ Özel Bilgem Okulları'ndayız. Ümmet Abi'yi okulumda bir gece misafir etmekten büyük memnuniyet duyuyorum

 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
ümmet abimize gösterdiğiniz ilgi ve sevgiden çok mutlu olduğumuzu bilmenizi isterim.
ümmet abimiz herzaman sağlam ellere emanet! o bizim gezginimiz' tüm motosiklet tutkunlarının ve ümmet abimizin yolu açık olsun sağlık sıhhat başarı dileklerimle....
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
way ümmet abi gakkoslar diyarındasın demek
yolun acık olsun
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Üzüldüm valla ümmet abiyi göremedim.Serdar ilk foto çok güzel başka fotolar yok mu?:p Ayrıca bişeyi çok merak diyorum ümmet abi ne iş yapıyo?Böyle şehir şehir geziyo ondan merak ettim.:)
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
48
ee ümmet bey motoru değişmiş şimdiki motorunun markası ne
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
syht6

Üzüldüm valla ümmet abiyi göremedim.Serdar ilk foto çok güzel başka fotolar yok mu?:p Ayrıca bişeyi çok merak diyorum ümmet abi ne iş yapıyo?Böyle şehir şehir geziyo ondan merak ettim.:)

mesleğim aşçılık ama 2 yıldır yapmıyorum gezmeme gelince motoran sponsorum motor hediye ettiler ve benzinimi karşılıyorlar.sanırım merakını gidermişimdir.dün seni sordum bulamadılar.

ee ümmet bey motoru değişmiş şimdiki motorunun markası ne

şimdiki motorumun markası.
jonway furnaje motoran fabrikası izmirde.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
yolun açık olsun abi.bu arada ben dankaradan uğur.ankaradan geçerken mutlak ara abi.rüzgarın bol olsun:cat:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
yolun da farın da açık olsun ümmet amca :rendeer:
ya böyle bir iş bana da ayarlasak ne güzel olur :)
aklında olsun amca özel mezajlarım açık :cat:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Ümmet ağabey, yolun açık olsun, istanbuldaki gezilerde görüşmek dileği ile. Sağlıkla git sağlıkla gel
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
syht

yolun da farın da açık olsun ümmet amca :rendeer:
ya böyle bir iş bana da ayarlasak ne güzel olur :)
aklında olsun amca özel mezajlarım açık :cat:

benim yaptığım işdeğil kardeş para falan aldığım yok böyle işi biz bulamayız iş bizi bulur hemen olmadı yani .senin anlıcan ilk motorumla böyle gezmiyom 30 yıl falan zaman aldı.36. motorum bu
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
51
Ümmet Abi Seninle Ankara-Beypazarı gezisinden dönüş yolunda tanıştık... Çok memnun olduk... Birlikte çay içtik. Mola verdik ve Senin öncülüğünde toplam 3 motor Ankara'da gişelere yakın benzin istasyonuna kadar geldik. Çoksevdik Seni. Hayata bakışını, pozitif enerjini... ;) Allah Seni kazalardan korusun ve sağlık sıhhat versin... İyi bak kendine. Sonsuuuz Saygılar ve Sevgiler... :rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
syht

Ümmet Abi Seninle Ankara-Beypazarı gezisinden dönüş yolunda tanıştık... Çok memnun olduk... Birlikte çay içtik. Mola verdik ve Senin öncülüğünde toplam 3 motor Ankara'da gişelere yakın benzin istasyonuna kadar geldik. Çoksevdik Seni. Hayata bakışını, pozitif enerjini... ;) Allah Seni kazalardan korusun ve sağlık sıhhat versin... İyi bak kendine. Sonsuuuz Saygılar ve Sevgiler... :rendeer:

bendende sizlere derin saygı ve sevgiler sevgiyle esen kalın muştan selamlar.:cat: :rendeer:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
benim yaptığım işdeğil kardeş para falan aldığım yok böyle işi biz bulamayız iş bizi bulur hemen olmadı yani .senin anlıcan ilk motorumla böyle gezmiyom 30 yıl falan zaman aldı.36. motorum bu

ümmet amca paralıdır maaşlıdır diye demedim :)
ben karın tokluğuna pizzacı da çalışmaya bile niyetlenmiş biriyim :cyclopsan
neden :silent: motosiklet ile gezmek için :mrgreen:
demişsin ki 30 yılımı aldı. ben 1 senedir biniorum desek benim daha 29 yılım var :pale:
36. motosikletinmiş. benim birinci. 35 tane daha değiştirmem gerek:salut:
neyse amca umarım böyle bir iş gelir beni de bulur :bounce:
senin yine de aklında olsun :cherry:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Elazığ Mt topicine yazmıştım buraya da yazayim... :)

Ümmet abi de, Serdar abi de çok değer verdiğim insanlar olduğu için hassas davranıyorum yazarken...:)

Ümmet abinin beni kardeşi görmesi en mutlu eden şey, iki kere görüştük ama yıllardır tanışıyormuşuz gibiyiz.. :) Değil mi abimm..:wiinkk:

Bir de bu yaz Serdar abimi misafir ederseeemmm, değmeyin keyfimeee...:cherry: :rendeer:

Sağlıcakla kalın........:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
syht

ümmet amca paralıdır maaşlıdır diye demedim :)
ben karın tokluğuna pizzacı da çalışmaya bile niyetlenmiş biriyim :cyclopsan
neden :silent: motosiklet ile gezmek için :mrgreen:
demişsin ki 30 yılımı aldı. ben 1 senedir biniorum desek benim daha 29 yılım var :pale:
36. motosikletinmiş. benim birinci. 35 tane daha değiştirmem gerek:salut:
neyse amca umarım böyle bir iş gelir beni de bulur :bounce:
senin yine de aklında olsun :cherry:

inş istediğin herşey gerçekleşir sağlıklı bişekilde istediğin motorla seyahat edersin.sevgiler kendine iyi bak.tatvandan selam.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
inş istediğin herşey gerçekleşir sağlıklı bişekilde istediğin motorla seyahat edersin.sevgiler kendine iyi bak.tatvandan selam.

siyah limuzinimden çok ama çok memnunum abi ama bir tane de cbr 125 e hayır demem :cherry:
bu arada yaptığınız seyahatlerin dikkatimi çeken bir başka sebebi :
ben de insanlarla iletişim kurmayı çok severim.
yeni insanlar tanımak, sizin gibi o insanlara kendini sevdirmek harika bir şey. eskişehirden de tatvana selamlar.
sizi eskişehirde de ağırlamak isteriz.
iyi sürüşler. kazasız geziler diliyorum size ümmet amca :rendeer:
( burada herkes birbirine abi abla diye hitap ediyor.
ama sanki daha samimi olacakmış gibi düşündüğüm için
benim size amca diyesim geldi. umarım bir mahsuru yoktur :) )
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
syht

Elazığ Mt topicine yazmıştım buraya da yazayim... :)

Ümmet abi de, Serdar abi de çok değer verdiğim insanlar olduğu için hassas davranıyorum yazarken...:)

Ümmet abinin beni kardeşi görmesi en mutlu eden şey, iki kere görüştük ama yıllardır tanışıyormuşuz gibiyiz.. :) Değil mi abimm..:wiinkk:

Bir de bu yaz Serdar abimi misafir ederseeemmm, değmeyin keyfimeee...:cherry: :rendeer:

Sağlıcakla kalın........:rendeer:

evet tuğba kardeşim dediğin gibi sanki tıllardır tanışıyormuşuz sanki ben seni tanıdığıma çok sevindim.pembemsi şirin kız.:rendeer: :rendeer: :rendeer:

siyah limuzinimden çok ama çok memnunum abi ama bir tane de cbr 125 e hayır demem :cherry:
bu arada yaptığınız seyahatlerin dikkatimi çeken bir başka sebebi :
ben de insanlarla iletişim kurmayı çok severim.
y
( burada herkes birbirine abi abla diye hitap ediyor.
ama sanki daha samimi olacakmış gibi düşündüğüm için
benim size amca diyesim geldi. umarım bir mahsuru yoktur :) )

eskişehire ik kere geldim ikisindede volkan ilgisini eksik etmedi sağolsun.
bana ne diye hitap etmek istiyorsan.öyle davran rahat ol .
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi, Mus Tatvan resimleri yok mu?:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst