Ben söylediğim gibi pazar günü Ümmet abiye defterini verdim:rendeer:
bilirim canım sen görürsün geç oldu mesj için ama neyse:queen: :queen: :queen:l: ::evil:: ::angry2::
çok teşekkür ederim iyi dileklerin için pazar sabahı çengelköy çınaraltında kahvaltıdaydık.:cat: ::tutkuy:: ::tutkuy:: ::thanks: ::biggrinn
Çok iyi yapmışsın kanka, oda günlüğümü kaybettim diye üzülüyordu :cat:
Ya unuttuk kardeşim napalım:mrgreen: :queen:
Abi hız kesmiyorsun maşallah, devam :cat: :rendeer:
teşekküür ederim emrah bu arada dishy nin defteri uğrlu geldi. ajandamı buldum denizlide otelde kalmış, geçerken alcam yılbaşından beri yazdıklarım hep orda emekler boşa gitçekti az kalsın.
Bunlar da resimleri
Paylaşım için sağol :cat: