Ümmet Perkitan&By Mükemmel Mersin Buluşması

Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
Ben söylediğim gibi pazar günü Ümmet abiye defterini verdim :) :rendeer:

Çok iyi yapmışsın kanka, oda günlüğümü kaybettim diye üzülüyordu :cat:

bilirim canım sen görürsün geç oldu mesj için ama neyse:queen: :queen: :queen: :pl: ::evil:: ::angry2::

Ya unuttuk kardeşim napalım :p :mrgreen: :queen:

çok teşekkür ederim iyi dileklerin için pazar sabahı çengelköy çınaraltında kahvaltıdaydık.:cat: ::tutkuy:: ::tutkuy:: ::thanks: ::biggrinn

Abi hız kesmiyorsun maşallah, devam :cat: :rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Çok iyi yapmışsın kanka, oda günlüğümü kaybettim diye üzülüyordu :cat:



Ya unuttuk kardeşim napalım :p :mrgreen: :queen:



Abi hız kesmiyorsun maşallah, devam :cat: :rendeer:

teşekküür ederim emrah bu arada dishy nin defteri uğrlu geldi. ajandamı buldum denizlide otelde kalmış, geçerken alcam yılbaşından beri yazdıklarım hep orda emekler boşa gitçekti az kalsın.
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst