Ümmet kardeşimize nazar değdirdiler

Katılım
22 Kas 2007
Mesajlar
238
geçmişler olsun..keşke olmasaydı..
ama nazarlık olsun artık..
olmuşa çare yok...:pale:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Hay Allah yaa Geçmiş olsum Ümmet abi :(
Yeni motorun nazarı degdı herhalde yaa çok geçmiş olsun.
Allah tekrar yaşatmasın.
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
28
Geçmiş olsun, Allah bir daha kaza bela göstermesin inşallah...
Saygılar...
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Ümmet abim ya çok geçmiş olsun, yeni haberim oldu..
Çok fazla bir şeyin olmamasına çok sevindim...
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
524
geçmiş olsun abi valla nazarlara geldin ya güzel motor harika motor diye diye ona şöle güzelinden nazarlık tak artık..
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Çok Çok geçmiş olsun allahtan sifa dilerim iyi olmasina sevindim.
 
Katılım
28 Ocak 2008
Mesajlar
111
ümmet çok geçmiş olsun umarım kolunda kısa zamnada dahada iyileşir :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: çiçekler senin için :)
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Ummet nooluyo yaaa kıskandın heralde ben ayağı paketledim sen kolu neyse geçmiş olsun kardeşim Allah beterinden saklasın
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
yok birşeyi allaha şükürde tüm türkiye yi motorla gezebilirsin ama istanbulda motor kulanmak beceri ister bununki o hesap :mrgreen:eek:grencek ögrencek düşe kalka
 
Katılım
7 Ocak 2008
Mesajlar
8
geçmiş olsun benim gezgin ümmetim gerçi tel açtım ama buradanda yazim dedim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst