- Katılım
- 15 Ocak 2024
- Mesajlar
- 474
- Motosikleti
- Honda Forza 250 / Triumph Street Triple 765 RS
- Konu Yazar
- #1
Herkese Merhaba,
Geçtiğimiz Cumartesi 3 arkadaş böyle bir tur yapmak istedik. Sabah erkenden yola koyulup Eskihisar-Topçular feribotunu kullanarak kendimizi Yalova'ya attık.
MV Agusta ve Ducati'nin yanında tek İngiliz olarak yola koyulduk
.

İlk olarak kahvaltı için Gökhan Aperatif'e uğradık. Sadece Cumartesi ve Pazar günleri özel olarak yapılan patlıcanlı Arnavut böreğini görünce direkt olarak yumulduk.
Denemek isteyenler için konumu bırakayım. Gökhan Aperatif Konum
Sonrasında Harmancık istikametine doğru devam ettik. Manzara eşliğinde gazlanabilecek güzel yollar vardı.
Domaniç'e vardığımızda başlangıçta asfalt kalitesi fena değilken yer yer kalite olarak nispeten kötü bir asfalt vardı. Önceki senelere göre yol yıpranmış.
Sonrasında Yenigürle Köyü'ne doğru devam ederek ikinci öğünümüz için Sakallı Kasap'a gittik. Sakallı Kasap'ın Yeri Konum
Etlerin kalitesi ve lezzeti gayet yerindeydi. Akabinde eve dönüş yolunu için tekrardan feribota kadar sürerek gün batımı eşliğinde günü bitirdik.
Genel olarak hem gezmek hem biraz azıtmak için gayet keyifli bir rota diyebilirim.Rota Bilgisi
Geçtiğimiz Cumartesi 3 arkadaş böyle bir tur yapmak istedik. Sabah erkenden yola koyulup Eskihisar-Topçular feribotunu kullanarak kendimizi Yalova'ya attık.
MV Agusta ve Ducati'nin yanında tek İngiliz olarak yola koyulduk

İlk olarak kahvaltı için Gökhan Aperatif'e uğradık. Sadece Cumartesi ve Pazar günleri özel olarak yapılan patlıcanlı Arnavut böreğini görünce direkt olarak yumulduk.
Denemek isteyenler için konumu bırakayım. Gökhan Aperatif Konum
Sonrasında Harmancık istikametine doğru devam ettik. Manzara eşliğinde gazlanabilecek güzel yollar vardı.
Domaniç'e vardığımızda başlangıçta asfalt kalitesi fena değilken yer yer kalite olarak nispeten kötü bir asfalt vardı. Önceki senelere göre yol yıpranmış.
Sonrasında Yenigürle Köyü'ne doğru devam ederek ikinci öğünümüz için Sakallı Kasap'a gittik. Sakallı Kasap'ın Yeri Konum
Etlerin kalitesi ve lezzeti gayet yerindeydi. Akabinde eve dönüş yolunu için tekrardan feribota kadar sürerek gün batımı eşliğinde günü bitirdik.
Genel olarak hem gezmek hem biraz azıtmak için gayet keyifli bir rota diyebilirim.Rota Bilgisi