Uludağ'ın etrafından dolaşarak günübirlik Domaniç turu

Katılım
15 Ocak 2024
Mesajlar
474
Motosikleti
Honda Forza 250 / Triumph Street Triple 765 RS
Herkese Merhaba,

Geçtiğimiz Cumartesi 3 arkadaş böyle bir tur yapmak istedik. Sabah erkenden yola koyulup Eskihisar-Topçular feribotunu kullanarak kendimizi Yalova'ya attık.
MV Agusta ve Ducati'nin yanında tek İngiliz olarak yola koyulduk😁.

İlk olarak kahvaltı için Gökhan Aperatif'e uğradık. Sadece Cumartesi ve Pazar günleri özel olarak yapılan patlıcanlı Arnavut böreğini görünce direkt olarak yumulduk. 😁
Denemek isteyenler için konumu bırakayım. Gökhan Aperatif Konum
Sonrasında Harmancık istikametine doğru devam ettik. Manzara eşliğinde gazlanabilecek güzel yollar vardı.
Domaniç'e vardığımızda başlangıçta asfalt kalitesi fena değilken yer yer kalite olarak nispeten kötü bir asfalt vardı. Önceki senelere göre yol yıpranmış.
Sonrasında Yenigürle Köyü'ne doğru devam ederek ikinci öğünümüz için Sakallı Kasap'a gittik. Sakallı Kasap'ın Yeri Konum
Etlerin kalitesi ve lezzeti gayet yerindeydi. Akabinde eve dönüş yolunu için tekrardan feribota kadar sürerek gün batımı eşliğinde günü bitirdik.

Genel olarak hem gezmek hem biraz azıtmak için gayet keyifli bir rota diyebilirim.Rota Bilgisi

b3vq55n.png
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Güzel ve lezzetli bir tur olmuş. 👍
Tebrikler...
 
Katılım
16 Mar 2024
Mesajlar
89
Keyifli bir rota. Aynı rotayı Bursa'dan yapmıştım. Bir dahaki sefere Harmancık'tan Keles üzeri yapmanızı tavsiye ederim. Güneyden Uludağ'ın karla kaplı zirvelerini görmek muhteşem oluyor nisan, mayıs aylarında.
 
Katılım
15 Ocak 2024
Mesajlar
474
Motosikleti
Honda Forza 250 / Triumph Street Triple 765 RS
Keyifli bir rota. Aynı rotayı Bursa'dan yapmıştım. Bir dahaki sefere Harmancık'tan Keles üzeri yapmanızı tavsiye ederim. Güneyden Uludağ'ın karla kaplı zirvelerini görmek muhteşem oluyor nisan, mayıs aylarında.
Konumu tam hatırlamıyorum ama bir kısımda halen karlar vardı zirveye doğru.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,829
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Hem güzel rota hem keyifle yenmiş. daha ne olsun. Miss gibi gezmişsiniz. :)
 
Katılım
24 Mar 2019
Mesajlar
475
Motosikleti
MSX-125 & X-Pulse 200 & Hornet 750
Domaniç virajlarında asfalt nasıldı? Ben 2 yıl falan önce herhalde gittiğimde zorlanmıştım biraz asfalt kalitesinden dolayı.
 
Katılım
15 Ocak 2024
Mesajlar
474
Motosikleti
Honda Forza 250 / Triumph Street Triple 765 RS
Hem güzel rota hem keyifle yenmiş. daha ne olsun. Miss gibi gezmişsiniz. :)
Teşekkür ederim. 😊

Domaniç virajlarında asfalt nasıldı? Ben 2 yıl falan önce herhalde gittiğimde zorlanmıştım biraz asfalt kalitesinden dolayı.
Biraz daha tereyağı kıvamına gelmiş asfalt. Sürerken keşke Darlık gibi asfaltı yenileseler diye düşündüm içimden. Güzel bir asfalt ile tadından yenmeyecek bir rota, her çeşit inişli çıkışlı viraj var daha ne olsun. Çevre halk içinde gelir kapısı olur en azından...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst