Uludağ,karda Uscuk Partisi

Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Abi sen de gittikten sonra açıyon hep topicleri....Götürüyon sucukları tek başına....:p

Valla kanepe olayına hasta oldum....Hatun şurdan şuraya çekelim dese evde kıyamet koparırım sen dağa çıkarmışın....:p

Hep varmı yoksam o arabada?...:p
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
dscf1484qs7.jpg


Tam Komikaze'lik resim :mrgreen: :cherry: :queen:

Hala gülüyorum yau :queen:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ankara mt nin gezilerinde aynı koltuktan olmaz ise katılmıyorum :)
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi helal olsun çok keyifli oldugu açık bende yarın bi bursa yapıyımda uludag yolu ne alemde motorla cıkabilirmiyim biraz bilgi verirsen bende zirvede bi keyif yapıyım
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Yarın yine bu sefer BTSO lisesi Bursa Sanayii ve Ticarat Odası lisesi olarak uludağa baskına gidiyoruz aman ses etmeyin tabiatı uyandırmayın,karları bulandırmayın.
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi genemi hiç okumamıs olayım sessiz sessiz kacıyım
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
1,578
Ah Ah Orhan abim geleyim Bursa'ya da bir sucuk partisi yapalım.Özledim vallahi.Yine gördüm bak.:salut:
 
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
262
her gezen fotoğraf koysun o zaman ..
ne alaka ya bir tane motosiklet resmi yok burda.
yoksa ben mi yanlış forumdayım.
sucukekmeğim.net
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
1,578
yok mod um sen şu kanepe olayına tekrar gülesin diye hortlattım.:cherry:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
iyi hortlamis, ben bu basligi hic gormemistim iyi oldu... biz de yarin kozak yaylasinda sucuk muhabbetine gidiyoruz:) bi de kanepemiz olsa tam olacak....
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
ihtiyar abey muthis olmus yaa benim bile taaa moskovalardan canim cekti yaf..:) burda nirden bulacam simdi..:( yanliz su kanepe fikri cok iyi yaa..gercekten bravo...
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
267
Çok canım çekdi yaafff şimdi bu soğukda kim çıkcak da markete gitcek :silent: Koltuk mevzuna heç girmicem :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Kas 2007
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi sabah sabah sucukları görünce içim gitti :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst