- Katılım
- 31 Mar 2006
- Mesajlar
- 517
Tarıkçığım İlk fırsatta şöyle bir toparlanalım,dağları fethedelim sizlerle.Ama sabah erken çıkmalı ki günün tadına daha çok varalım.Biz vardığımızda 3 gibiydi.:rendeer:
insallah abi uludağda kar bitmeden gitmek lazım valla...