uludağ doğa ve kış gezisi. 8 ekimde

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2005
Mesajlar
497
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar geçen kefken dolayısı ile rivayı erteledik biliyorsunuz bu haftaya kaldı gelin destek verin bursa da önümüzdeki hafyaya kalsın bölemeyelim pls
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
947
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
uludag uludag dediniz tamam cikacaz daga da ama bu hafta herkes rivada. öbür haftayada size söz verelim hadi :thumleft:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zaten tarih olarakta ekimin 2.haftası değilmi uludağ gezisi :rendeer:
 
Katılım
13 Nis 2004
Mesajlar
253
peki arakadaşlar riva gezisini bölmüyoruz uludağ gezisi 8 ekimde..bu hafta riva gezisi var..

yanlız herkezi bekliyoruz :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2005
Mesajlar
497
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cathedral, teşekkürşer anlayışın içinn katılıyorasanız isminizi ekletin lütfen
 
Katılım
2 Tem 2005
Mesajlar
181
merak etmeyin arkadaşlar haftayada bursa yaparız ama bu hafta şu rivayı bi aradan çıkaralım söz vermiştikdmi hadi riva yaaaaaaaaaaa :flower: :queen: :thumleft:
 
Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
587
Hocam kahroluyorum, ölüyorum ama ehliyeti almadan bidaha yola gitmiycem dedim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oduncu kardeşim hayrola başına bir şey mi geldi mazallah :silent:
8 ekimde uladağda olacaz kayaklarıda unutmayaılm kar düşerse kayak zevkimizide tatmin ederiz :queen:
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
nunu, fuat baba tuzun kuru haftayada bursa yaparız diyorsun valla bi memur maaşınla çoluk çocuk aç kalacak bu gidişle sonra metehandan beter olacam valla :salut: :salut:
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
10
Beyler; karar verin, Uludağ mı Riva mı ?
Uludağ derseniz biz Bursa'dayız , Riva derseniz yola çıkarız ?
Hani birazcık elma dersem çık, armut dersem yine çık oldu ama...
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
10
1.Ekim Riva'ya, 8.Ekim Uludağ'a öyle mi ?
Keşke 1. Ekim Uludağ olsaydı, bugünlerde Bursa'da havalar güzel, dolayısıyla Uludağ'da da güzel...İstanbul'daki yağmur Bursa'ya henüz düşmedi (biz Kefken'den hızımızı alamadık, Pazartesi-Salı bir istanbul yolculuğu yaptık ve yağmurunuzla birazcık ıslandık) belki 8.Ekim'de belki Uludağ'a da yağmur düşebilir, ona göre önlemlerinizi alın, Uludağ Bursa gibi sıcak olmaz bilesiniz...
 
Katılım
24 Tem 2005
Mesajlar
73
ya bu motor gezilerine motor alana kadar arabayla katıla bilir miyim acaba?(ben şu babası motor almayan kişiyim) motoru çok seviyorum o ortamı da seviom ama yok kardeşler işte motorum napım pederden de iş yok :bounce:
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
musty, abim benim nasılsın babam.öptüm ellerinden hürmetlerimi sunarım yengemede çok selam ederim.yeni motor aldım en kısa zamanda Hkancığımla seni ziyarete gelecem.eh rahatsız olmazsan tabiki. :rendeer: :cat: :queen: :cherry:
 
Katılım
13 Nis 2004
Mesajlar
253
mkdogday' Alıntı:
ya bu motor gezilerine motor alana kadar arabayla katıla bilir miyim acaba?(ben şu babası motor almayan kişiyim) motoru çok seviyorum o ortamı da seviom ama yok kardeşler işte motorum napım pederden de iş yok :bounce:

tabi katılabilirsin kardeşim ne demek..hertürlü araçla ..maksat dostluk eğlenmek.. :bestmt:


arkadaşlar yoğun istek üzerine bu hafta riva gezisine gidiyoruz..bölme olmasın diye haftaya yani 8 ekimde uludağa gidicez..
 
Katılım
24 Tem 2005
Mesajlar
73
bu hafta ben gelemem ancak haftaya arabada yanıma bir ark bulabilirsen gelirim heralde. . . benide kabul ettiğiniz için saolun
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
280
10 eylül isviçreye gideceğim. işler yetişsin diye haftasonu mesai yapabilirim. kararımı cuma akşamı vereceğim. gelmeye çalışacağım...... :king:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ümit abi kacamazsın bi yere :) soyleyimde Hasan abi bekleriz abi 8 Ekimde sizleri bekliyo olacagız insallah.. Riva gezisi icin simdiden iyi yolculuklar bizim yerimizede eglenin mustafa amca gelebilir gibi duruyo zaten o pek yerinde durmuyo bu aralar :) :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ubaykal' Alıntı:
10 eylül isviçreye gideceğim. işler yetişsin diye haftasonu mesai yapabilirim. kararımı cuma akşamı vereceğim. gelmeye çalışacağım...... :king:

konu dışına çıkıyom ama kusuruma bakmayın abiler....

abicim zürih dietikonda halam ve tayfası var...ölçü almaya mı gidiyon abi... :queen: yengenin haberi yoktur kesin....iş adı altında aleme falan gitmeyesin ...


bu para adama neler yaptırıyor yavvv.....

adam alplere fantazi için gidiyor...hollandayada uğrasana baykal abi... :queen:
 
Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
587
e_erdun,
Yok abi gelmedi ama içimde kötü bi hisvar şurda 15 gün kalmış çıkma diyor.
Ama gözümü karartıp gelicem galiba.
Arvasi3,
Gidersem tabiiki abicim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst