mkdogday' Alıntı:ya bu motor gezilerine motor alana kadar arabayla katıla bilir miyim acaba?(ben şu babası motor almayan kişiyim) motoru çok seviyorum o ortamı da seviom ama yok kardeşler işte motorum napım pederden de iş yok :bounce:
ubaykal' Alıntı:10 eylül isviçreye gideceğim. işler yetişsin diye haftasonu mesai yapabilirim. kararımı cuma akşamı vereceğim. gelmeye çalışacağım...... :king: