Ülkemden yorumsuz resimler!

Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu resimler daha önce gönderilmişti ama yinede sağol kardeşim! (konuyu açan arkadaşa)

sende sağol kardeşim bu resimleri çoktandır eklemiştim millet bizden gördü ekledi bazı arklarda eklenmişti falan diyolar ama önce bi arşivlere baksınlar snr konuşsunlar!

Bakıp da cevap yazdım zaten,teşekkürler o tecrübeye sahibim ben.
Geçen yıl da aynen bi kişiye uyarıda bulunmuştum da,o bakımdan...

Uyarınız benim için hiç bir önem teşkil etmiyor!Teşekkür ederim...:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Ara 2006
Mesajlar
9
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bu resim göndermeyi yapamıyorum ben bi tarif edebilir misiniz?
 
Katılım
29 Eyl 2006
Mesajlar
123
zuahaha... resimler super yaf yurdum milleti nasıl kullanıyor su motoru bunları gordukce gurur duyuyorum kendimle ^_^ bu arada ilk resime bayıldım acıkcası teyzemde hız tutkusu var ne gusel :queen:
 
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
134
zuahaha... resimler super yaf yurdum milleti nasıl kullanıyor su motoru bunları gordukce gurur duyuyorum kendimle ^_^ bu arada ilk resime bayıldım acıkcası teyzemde hız tutkusu var ne gusel :queen:

Bende hasta oldum teyzeme

ama 11. resimde cok manyaqmıs:queen:

o kutu, , ,

içinde 2 tane insan warken nası kaymadan durabilio hayret dogrusu

:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

Paylaşım için teşekkürler >>>kraljames<<<:wiinkk:
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
caresızlık daha ne olsun ağlanacak halımıze guluyoruz vay be????
bız nerde yanlıs yaptık!!!
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
538
GEÇEN GÜN ÇİNLİLERE BAKTIMDA BİZ NEYİZ Kİ ADAMLAR UTANMASA AĞIR VASITA YERİNE KULLANCAK MOTOSİKLETLERİ BİZ DAHA GERİDEYİZ BU KONUDA AMMAN İLERLEMİYELİM ilerlenecek daha çok onu var çünki
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
951
Arkadaşlar bunların hiç birine acımıyorumda sadece o küçük çocuklara acıyorum
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
50
vay bea mobyletteler bile o kadar yük taşıyabiliyomuş resimdekilerin çoğu mobylette:D
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
horrttt :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst