Ufaktan bir gazlama videosu

Katılım
6 Ocak 2008
Mesajlar
119
Motosikleti
vespa gts 250 super
Selam arkadaşlar hiç huyum değil böyle video paylaşmak ama bir bakın ,eskiden aye vardı onu videoları gibi olmasada idare eder bence siz nedersiniz.

https://youtu.be/_mOJB1lhsAQ
 
Katılım
14 Mar 2019
Mesajlar
493
demek "a little part of my riding style" he :) valla benim diyeceğim tek şey hayatımı kaybetmek pahasına 3 dakika gazlayacağıma tın tın gider 30 sene motosiklet sürerim daha iyi.
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
Ekipman harika ben olsam kaskta takmam, bu özgüvenle hayatta başarılar...
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,520
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Bence 150 ile giderken gazı ufak bir açmada 230'a laps diye çıkmak, yavaşlamak gerektiğinde ufak bir fren dokunuşuyla anında 80'e inebilmek müthiş bir şey. Ağalar güvenli sürüş, sarı yelek falan bunlar güzel de bu işin esas güzelliği güçte ve o güce hükmedebilecek kapasitede yatıyor bence. Tamam 250 cc , 400 cc , 600 cc çok iyi de gazı açtın mı elinin altında her devirde bir şeyler olmalı.
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,627
Motosikleti
Ns200 15"
Bence 150 ile giderken gazı ufak bir açmada 230'a laps diye çıkmak, yavaşlamak gerektiğinde ufak bir fren dokunuşuyla anında 80'e inebilmek müthiş bir şey. Ağalar güvenli sürüş, sarı yelek falan bunlar güzel de bu işin esas güzelliği güçte ve o güce hükmedebilecek kapasitede yatıyor bence. Tamam 250 cc , 400 cc , 600 cc çok iyi de gazı açtın mı elinin altında her devirde bir şeyler olmalı.

Abi geçenler bir Panigale videosu izledim ağzım açık kalıyor ibreye bakıyorum 280 saniye içinde 200 civarına iniyor geri çıkarkende neredeyse aynı sürede çıkacak, 250 km/h üstü hızla viraja hiçbir şey yokmuş gibi giriyorlar hayretle izliyorum.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,520
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Abi geçenler bir Panigale videosu izledim ağzım açık kalıyor ibreye bakıyorum 280 saniye içinde 200 civarına iniyor geri çıkarkende neredeyse aynı sürede çıkacak, 250 km/h üstü hızla viraja hiçbir şey yokmuş gibi giriyorlar hayretle izliyorum.

"280'e çıktım" cümlesini kurabilmek bile bambaşka birşey olmalı.
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
tommygun inan bı cacık yok o süratlerde. Ne yoldan ne de gittiğinden bir halt anlamadan sürmekten başka bir şey değil.

100-160 aralığı güzel aralik. 100 ile görerek, 160 ile az görüp hızlı yol alıyorum ben. En azından tercihim bu yönde 😬

Hayabusa da sürdüm bir halt anlamadım. Yakıt israfı. :)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,520
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
tommygun inan bı cacık yok o süratlerde. Ne yoldan ne de gittiğinden bir halt anlamadan sürmekten başka bir şey değil.

100-160 aralığı güzel aralik. 100 ile görerek, 160 ile az görüp hızlı yol alıyorum ben. En azından tercihim bu yönde

Hayabusa da sürdüm bir halt anlamadım. Yakıt israfı. :)

Dün Koşuyolu Suzuki'ye bir uğradık Cyan,Espresso ve Kerem34 ile. Hayabusa'ya yakından baktım, sanat eseri gibi makine yapmış adamlar.
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
214
hocam altındaki makine yüksek hızlarda stabil bir makine değil, eldiven yok, kim bilir başka ne eksik. Yol ayrımlarında 40. saniye gibi bu araçlardan biri sağa girse ölürsün. Yapma :farao: iki tırın arasına neden giriyorsun ölürsün. yapma :pr:
nIyJOY.png


nIyu6p.png
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,627
Motosikleti
Ns200 15"
"280'e çıktım" cümlesini kurabilmek bile bambaşka birşey olmalı.

O hızlarda bile çok stabil gidebiliyorlar artık nasıl bir mühendislik varsa, biz 2019-20 model a sedan Mercedes ile yolculuk alıyoruz hızımız 150-160 araba nerdeyse kıçı başı dağıtıcak pek güven vermiyordu yanımızdan Cbr1000rr o hızlarda çok stabil gidiyordu hatta bir elini beline koymuş gidiyordu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:23 ----------

Dün Koşuyolu Suzuki'ye bir uğradık Cyan,Espresso ve Kerem34 ile. Hayabusa'ya yakından baktım, sanat eseri gibi makine yapmış adamlar.

Bir grup görmüştüm ekipte Panigale V4Sp, Gsx-r 1000 (yeni kasa) ve Hayabusa (yeni kasa), Panigale aralarında sanki uzaydan gelmiş gibi duruyordu yapı kalitesi bile uzaktan ben burdayım diye bağırıyordu, bir yerde şöyle bir yazı okumuştum aşırı hak veriyorum "Japonlar için motosiklet yapmak bir iştir ama İtalyanlar için ise bir tutku".
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
1,960
Geçen sene MT tourda sürdüm.Kimse yalan söylemesin binince ayı gibi gazlanıyor bu makineyle.
SP deki aşağı yukarı quickshifter acayip keyifli
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst