- Katılım
- 9 Ara 2005
- Mesajlar
- 246
- Konu Yazar
- #1
Bu bizim bikaç senedir hayalini kurduğumuz fakat hep bişeyler çıkması sonucu ertelediğimiz gezimiz izleyen herkese şimdiden teşekkürler
Bir gün önceden son hazırlıkları yapıp motoru temizlemiştim sabah eşyalar yerleştirdikten sonra yola hazırız hava baya bulutlu olmasına rağmen çıktık yola
ilk mola benzin almak için pınarbaşı etraflarında bir benzinlik
Göksunda hava ısınmaya başladı
Arkada görünen keyifli virajları geçtikten sonra ufak bir mola
babam
ben
Kahramanmaraş Kalesinden Şehrin görünüşü
Meyan suyu içtik
Kahramanmaraş Kapalı Çarşı
Maraştan çıkıp güzel bir otoban yolculuğu sonrası Gaziantep Girişi
Bu fotoğraftan sonra yağmur başladı biraz ıslandık
Antepte Ali abiyi bulduktan sonra Hayali Ustanın dükkanına geçiyoruz
Hayali abi-Babam-Ali abi
Ben-Hayali abi-Babam-Ali abi
Hayali Abinin Tatlı ve Dondurması(Sağlığınız Açısından Bundan başka yiyecek fotoğrafı çekmedim
)
Antepte gün batımı
Sabah Uyanınca Antep Hayvanat Bahçesini Gezdik
Hayvanat Bahçesinden Görüntüler
Hayvanat Bahçesinden sonra Savaş Müzesine geçtik
Motorlarımız
Ali abilerin dükkandayız Antepli GSR ciler
Antepten Urfaya geçerken Fırat Nehri üzerinde
Yol kenarında bir molada
Sıcaktan bunalmış insan portresi
Gişelerden çıktıktan sonra yer değiştiriyoruz
Ve Peygamberler Şehri Urfadayız
Kim Ölü
Kim Diri
Kim Akıllı
Kim Deli
En Şerefliniz:
EN TAKVALINIZ :applause2:
Sabah urfayı gezmeye devam ettik
Poşilerimizide aldık
Urfa Kalesinden Şehrin Görünümü
Gönüllü Rehberler
Harran Evleri
Aslında Urfadan sonra Adıyaman-Malatya üzerinden Kayseriye geri dönecektik ama yollara bakınca Hem motorun hemde kendi sağlığımız için otobandan geri dönmeye karar verdik.Harrandan suruça geçip otobana çıktık.Bu durumdan en memnun kalan benzinlikler oldu malum otobanda yavaş gidilmiyo

Harran-Suruç arasında sulama kanalı üstünde
Harran ovası
Nurdağı Çok rüzgarlı bir yer
Geceyi Osmaniyede geçirdik küçük ama güzel bir yer
osmaniyede günbatımı
sabah otoban kenarında bir benzinlikte mola Yol güzel olduğu zaman insanın durası gelmiyor bundan sonra pek fazla fotoğraf çekmedik
Pozantı
Kayseri Girişinde
SON
izleyen herkeze tekrar teşekkürler toplamda yaklaşık 1500 km yol yaptık ve yaklaşık 210 tl benzin yaktık
Bir gün önceden son hazırlıkları yapıp motoru temizlemiştim sabah eşyalar yerleştirdikten sonra yola hazırız hava baya bulutlu olmasına rağmen çıktık yola
ilk mola benzin almak için pınarbaşı etraflarında bir benzinlik
Göksunda hava ısınmaya başladı
Arkada görünen keyifli virajları geçtikten sonra ufak bir mola
babam
ben
Kahramanmaraş Kalesinden Şehrin görünüşü
Meyan suyu içtik
Kahramanmaraş Kapalı Çarşı
Maraştan çıkıp güzel bir otoban yolculuğu sonrası Gaziantep Girişi
Bu fotoğraftan sonra yağmur başladı biraz ıslandık
Antepte Ali abiyi bulduktan sonra Hayali Ustanın dükkanına geçiyoruz
Hayali abi-Babam-Ali abi
Ben-Hayali abi-Babam-Ali abi
Hayali Abinin Tatlı ve Dondurması(Sağlığınız Açısından Bundan başka yiyecek fotoğrafı çekmedim
Antepte gün batımı
Sabah Uyanınca Antep Hayvanat Bahçesini Gezdik
Hayvanat Bahçesinden Görüntüler
Hayvanat Bahçesinden sonra Savaş Müzesine geçtik
Motorlarımız
Ali abilerin dükkandayız Antepli GSR ciler
Antepten Urfaya geçerken Fırat Nehri üzerinde
Yol kenarında bir molada
Sıcaktan bunalmış insan portresi
Gişelerden çıktıktan sonra yer değiştiriyoruz
Ve Peygamberler Şehri Urfadayız
Kim Ölü
Kim Diri
Kim Akıllı
Kim Deli
En Şerefliniz:
EN TAKVALINIZ :applause2:
Sabah urfayı gezmeye devam ettik
Poşilerimizide aldık
Urfa Kalesinden Şehrin Görünümü
Gönüllü Rehberler
Harran Evleri
Aslında Urfadan sonra Adıyaman-Malatya üzerinden Kayseriye geri dönecektik ama yollara bakınca Hem motorun hemde kendi sağlığımız için otobandan geri dönmeye karar verdik.Harrandan suruça geçip otobana çıktık.Bu durumdan en memnun kalan benzinlikler oldu malum otobanda yavaş gidilmiyo
Harran-Suruç arasında sulama kanalı üstünde
Harran ovası
Nurdağı Çok rüzgarlı bir yer
Geceyi Osmaniyede geçirdik küçük ama güzel bir yer
osmaniyede günbatımı
sabah otoban kenarında bir benzinlikte mola Yol güzel olduğu zaman insanın durası gelmiyor bundan sonra pek fazla fotoğraf çekmedik
Pozantı
Kayseri Girişinde
SON
izleyen herkeze tekrar teşekkürler toplamda yaklaşık 1500 km yol yaptık ve yaklaşık 210 tl benzin yaktık