Ucuz Kask Kamerası

Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
123
Merhaba
Bende başlıktaki kamerayı almayı düşünüyorum. Benim merak ettiğim bellek dolduğunda ne oluyor? Ben kaza sonrasında zor durumda kalmamak için kullanacağım. Bu yüzden sürekli kayıt yapan yani bir saat'i sürekli çeken yer kalmadığında eskilerin üstüne yazan bir kamera arıyorum. Başlıktaki kameradan bu özellik var mı?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba
Bende başlıktaki kamerayı almayı düşünüyorum. Benim merak ettiğim bellek dolduğunda ne oluyor? Ben kaza sonrasında zor durumda kalmamak için kullanacağım. Bu yüzden sürekli kayıt yapan yani bir saat'i sürekli çeken yer kalmadığında eskilerin üstüne yazan bir kamera arıyorum. Başlıktaki kameradan bu özellik var mı?

Öyle bir özelliği yok, kart dolduğunda videoyu sonlandırıyor.
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
460
Ayrica eger evde sagda solda yatan normal kameraniz varsa, bu >>>>>videodaki <<<<< gibi kask a mota edip super bi helmet cam yapabilirsiniz.

visore acilan deligide kamera takili degil ken bir bantla kapatabilirsiniz.

hareket halinde cekilen videolarda ki en buyuk sorun ruzgar sesinin verdigi rahatsizlik.

hatirlarsaniz haber muhabirlerinin mikrofonlarinin uzerinde kilif vardir, iste o kilif ruzgar sesini kesmek icin orda. asagidaki gibi.

28975621__22781_zoom.jpg


eger normal kamera kullaniliyorsa kameranin microfon yerine yapistirilacak teyp ve bir kac kat kumas parcasi ruzgar sesini kesebilir.

biraz arastirma yaptim, herhangi bir alisveris sitesinden alinan 24 TL lik CASUS GİZLİ ANAHTARLIK KAMERA bile kask kamerasi olarak isinizi gorebilir. Boyle bir kamera ile cekilmis >>>>>video<<<<< var.

hatta GoPro ile karsilastirmis. GoPro dan hem ucuz hemde hafif. tek eksikligi genis gorus alani yok, onu duzeltmek icinde anahtarlik kameranin onune genis aci lensi takilabiliyor. Ama genis acili lens takmazsanda cok rahatsiz edici degil.

baska bir ornek video da burda

birisi kaskin icine koymus, bu videoda




burda lenslerin nasil takilcagini ve videonun 8:20 sinde aralarindaki varki gosteriyor. bu modifiyeden sonra 24 TL lik casus kamera , GoPro gibi genis gorus acisina sahip oluyor.
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Arkadaşlar konuyu hortlatıyorum saygılarımla. Baştan beri okudum sadece bir nokta kafama takıldı. MD80 ve şu anahtarlık şeklinde olan kamera arasında gidip geliyorum. Md 80 de sanırım en yüksek çözünürlük 720*480. Şimdi anahtarlık şeklinde olan kameraya bakıyodum satıcı 1280*960 çekebileceğimizi yazmış. Kullanan arkadaşlardan bilgi almak istiyorum doğru mudur? http://urun.gittigidiyor.com/fotograf-kamera/anahtarlik-kamera-hd-720-74859829 Birde anahtar şeklinde olan hd çekim yapıyorda MD80 yapamıyor mu birde bu konuyu anlamadım. Kaska sabitleyip video çekicem. Sonuçta hd ve çözünürlük farkı bile çekimde fark yaratır diye düşünüyorum. Bu konuda bilgisi olan arkadaş var mıdır? Çekim ile ilgili çok bilgim yoktur yanlış bir şey yazdıysam kusura bakmayın arkadaşlar. Teşekkürler...
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
Md 80 sipariş ettim cinden. 21 günde geldi. Daha moturda kullanmadım ama evde 2 3 deneme yaptım gayet güzel. 16 tlye bundan iyisi olamaz. 720x480 çekiyor. Bilgisayar için de güzel. Tek sorunu avı olarak kaydetmesi. Yarım dakka on mb... O da cevirilir boyut düşer.
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Ayrica eger evde sagda solda yatan normal kameraniz varsa, bu >>>>>videodaki <<<<< gibi kask a mota edip super bi helmet cam yapabilirsiniz.

visore acilan deligide kamera takili degil ken bir bantla kapatabilirsiniz.

hareket halinde cekilen videolarda ki en buyuk sorun ruzgar sesinin verdigi rahatsizlik.

hatirlarsaniz haber muhabirlerinin mikrofonlarinin uzerinde kilif vardir, iste o kilif ruzgar sesini kesmek icin orda. asagidaki gibi.

http://www.avaustralia.com.au/product_images/c/859/28975621__22781_zoom.jpg

eger normal kamera kullaniliyorsa kameranin microfon yerine yapistirilacak teyp ve bir kac kat kumas parcasi ruzgar sesini kesebilir.

biraz arastirma yaptim, herhangi bir alisveris sitesinden alinan 24 TL lik CASUS GİZLİ ANAHTARLIK KAMERA bile kask kamerasi olarak isinizi gorebilir. Boyle bir kamera ile cekilmis >>>>>video<<<<< var.

hatta GoPro ile karsilastirmis. GoPro dan hem ucuz hemde hafif. tek eksikligi genis gorus alani yok, onu duzeltmek icinde anahtarlik kameranin onune genis aci lensi takilabiliyor. Ama genis acili lens takmazsanda cok rahatsiz edici degil.

baska bir ornek video da burda

birisi kaskin icine koymus, bu videoda




burda lenslerin nasil takilcagini ve videonun 8:20 sinde aralarindaki varki gosteriyor. bu modifiyeden sonra 24 TL lik casus kamera , GoPro gibi genis gorus acisina sahip oluyor.

İğrenç ötesi çekmiş :)
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Md 80 sipariş ettim cinden. 21 günde geldi. Daha moturda kullanmadım ama evde 2 3 deneme yaptım gayet güzel. 16 tlye bundan iyisi olamaz. 720x480 çekiyor. Bilgisayar için de güzel. Tek sorunu avı olarak kaydetmesi. Yarım dakka on mb... O da cevirilir boyut düşer.

Bizde 2 arkadaş almayı düşünüyoruz ama yabancı siteden nasıl alınır edilir bilgimiz yok bu konuda yardımcı olur musunuz? ebay da 0.99 dolara bile var nasıl oluyo anlamadık bi türlü
http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_from=R40&_nkw=md80&_sop=15
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
Bizde 2 arkadaş almayı düşünüyoruz ama yabancı siteden nasıl alınır edilir bilgimiz yok bu konuda yardımcı olur musunuz? ebay da 0.99 dolara bile var nasıl oluyo anlamadık bi türlü
http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_from=R40&_nkw=md80&_sop=15


O acik arttırma ile almadaki arttirilma miktarı. Yanına bakarsan süresi de var. 8.29 dolar verdim. Kargo parası yok. 16 tl tuttu.

Paypal hesabı ve kredi kartı lazım 21 günde geldi.
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
md80 den ben yaklaşık 1 yıl önce aldım ancak hiç kullanma imkanım olmadı alındığı gibi duruyor..eğer test edebilirsem o zaman tecrübelerimi ve videoyu paylaşırım..ancak çok efektif bişi olacağını sanmıyorum.
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Açıkça hangi kameraların iğrenç ötesi çektiği belli değil mi? İçleri aynı zaten fark yok. Anahtarlık, kalem vs. ne olursa olsun. Ucuz kamera alacak parası olmayan elinde eski video çeken foto makinesi varsa onu bağlasın daha iyi.

Peki sizce hangi video iyi çekilmiş? :)
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
460
Ero ,

bir ay once yazmistim o msg i o yuzden hatirlamiyorum, is yerindeyim, youtube yasak.
Açıkça hangi kameraların iğrenç ötesi çektiği belli değil mi? İçleri aynı zaten fark yok. Anahtarlık, kalem vs. ne olursa olsun. Ucuz kamera alacak parası olmayan elinde eski video çeken foto makinesi varsa onu bağlasın daha iyi.

Peki sizce hangi video iyi çekilmiş? :)
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
nasıl yaptım bilmiyorum ama videoyu 2 dakikalık kısımlar halinde kaydediyor. kameranın tek sorunu görüş açısının dar olması.
 
Katılım
14 Ara 2006
Mesajlar
236
Merhaba arkadaşlar.1.sayfada bahsi geçen kameran ben de aldım 2-3 ay önce.Çekimi fiyatına göre gayet iyi.Fakat ekran ya da lensin baktığı yönü gösteren lazer olmaması büyük dezavnataj.Siz bu kameranın bakmasını isteğinizi yönü en basit şekilde nasıl nişanlıyorsunuz?Saygılar....
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
bence en kolay yöntem normal bir yeni model birr hd video çekebilen fotoğraf makinesi alın birde kibar küçük sert kalıplı bir kılıf alın objektifin hizasına gelen yeri yuvarlak delin iple boynunuza asın çekin ben böyle yapıyorum çokda güzel oluyor .
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
176
bence en kolay yöntem normal bir yeni model birr hd video çekebilen fotoğraf makinesi alın birde kibar küçük sert kalıplı bir kılıf alın objektifin hizasına gelen yeri yuvarlak delin iple boynunuza asın çekin ben böyle yapıyorum çokda güzel oluyor .

Boynunuza asmanız olası bi ters durumda çok
tehlikeli olabilir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst