Uçurum keşfi

Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
15 Nisan 2007 Pazar ... Antalya

Yücel'in amortisörü hala yapılamadı..
Bu yüzden o bu gezimize katılamıyor..
Gürhan'la saat 12.00 de buluşup, daha önce sözleştiğimiz gibi Güver Uçurumu'nun çevresini dolaşacağız..
Saat 12.00 de Gürhan benim evin önüne geliyor..
Marketten sucuk , ekmek ve su alıp yola çıkıyoruz..
HPIM0906.jpg


Güver'e yaklaşırken genç ormanın keyifli yollarında eğleniyoruz..
Hava bugün şahane.. :)
HPIM0907.jpg


HPIM0908.jpg


HPIM0912.jpg


HPIM0913.jpg


Yolda daha önce Yücel'le bulduğumuz mağaranın son durumunu kontrol edtmek için duruyoruz..
HPIM0919.jpg


Değişen bir şey yok..
Nedeni belirsiz çukur aynen duruyor..
HPIM0914.jpg


Hazır durmuşken birkaç fotoğraf çekelim..
HPIM0916.jpg


HPIM0917.jpg


HPIM0918.jpg


Güver Uçurumu'nun muhteşem manzarasını içimize çekiyoruz..
HPIM0924.jpg


KaTırıM'ı bıraksam karşıya atlayacak.. :)
HPIM0925.jpg


HPIM0933.jpg


Fazla oyalanmayıp ormanın derinliklerine dalıyoruz..
Uçurumun karşı yakasına geçecek bir yol arıyoruz ama yol yok..
Yolun olmaması bizi durdurmuyor..
Tam tersine, off-road bizi neşelendiriyor..

Küçük bir mola için durduğumuzda bazı çamların gövdelerindeki kalın kabukların kazınarak ağaçlardan reçine toplandığını görüyoruz..
Ağacın kabuklarının bu kadar soyulması zarar verir mi acaba ?
HPIM0938.jpg


Bu küçük molada, elektrik startı kullanamamaktan rahatsız olan Gürhan arızanın kaynağını buluyor..
Sigorta atmış..!
Hemen yanındaki yedek sigorta ile değiştiriyor..
HPIM0939.jpg


HPIM0944.jpg


Karşı kıyıya geçme çabalarımız sürerken Güver'in dibinden akan çaya ulaşıyoruz..
Fazla yüksek değil..
Bir çırpıda aşağı iniyorum..
Gürhan yukarıdan bana sesleniyor; "Nasıl güzel mi aşağısı?"
Delirmiş herhalde.. :)
"Gel yahu.." diyorum.. "Burası şahikulade.."
HPIM0946.jpg


Nasıl? Yalan mı ?
HPIM0949.jpg


Aşağıda bir de mağara keşfediyoruz..
HPIM0951.jpg


Küçücük bir mağara..
HPIM0952.jpg


İçeriden görünüşü..
HPIM0953.jpg


Bir de bacası var..
HPIM0954.jpg


Aşağıda keşfedecek başka bir şey kalmayınca fazla oyalanmayıp yukarı çıkıyoruz..
HPIM0956.jpg


Gürhan bana sesleniyor; "Nezih , gel bacayı buldum..!"
HPIM0964.jpg


HPIM0963.jpg


Bunun tarihi bir yapı olduğuna karar veriyoruz ama hangi zamana ait bir yapı olduğunu dair hiç bir fikrimiz yok.. :?
HPIM0962.jpg


Sonunda karşıya geçiyoruz..
İlk fırsatta dere kenarına inip bu güzellikleri belgeliyoruz..
HPIM0966.jpg


HPIM0973.jpg


HPIM0975.jpg


HPIM0976.jpg


Buradan ayrılıp, hiç durmadan uçurumun karşı kıyısındaki en yüksek yere geliyoruz..
HPIM0979.jpg


Kekik kokuları heryerde..
Bahar da öyle..
HPIM0980.jpg


Gürhan, fotoğraf makinesine yapışmış durumda..
HPIM0985.jpg


Şimdi de vadinin sonundaki küçük baraja gitmeye karar veriyoruz..
Böylece tüm uçurum çevresini keşfetmiş olacağız..
HPIM0991.jpg


HPIM0993.jpg


Daha önce kullandığımız yol, bu baharda coşmuş..
HPIM0994.jpg


HPIM0998.jpg


HPIM0999.jpg


Daha ileride yola bir de toprak dökmüşler..
Daha fazla ilerliyemiyoruz ve motorları yandaki portakal bahçesine kaydırarak indiyoruz..
Bu işlemi yaparken fotoğraf çekemedik malesef..
1,5 m lik yükseklikten motorları geri geri kaydırarak aşağı indirmemiz bizi bayağı yordu doğrusu.
Daha sonra da yeni sulanan ve göl gibi olan portakal bahçesinin çamurunda boğuştuk..
Bu bizi kurt gibi acıktırdı tabi.. :)
HPIM1000.jpg


Bir çırpıda yaktığımız küçücük ateş sucuklarımızı 10 dakika içinde pişirdi..
HPIM1002.jpg


Gürhan iş başında..
HPIM1008.jpg


Karnımızı doyurduktan sonra kumların üzerinde sırt üstü dinlenirken manzaramız böyleydi..
HPIM1004.jpg


Daha doğaya veda edip şehire döndük..
HPIM1005.jpg


Hepinize mutlu geziler...​
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
Harika arkadaşlar.Müthiş bir gün geçirmişsiniz.Böyle gezi sonrası ne stres, ne yorgunluk,ne de hüzün kalır insanın içinde.
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
11
insanın işi gücü bırakıp kendini doğaya adayası geliyor. çok güzel bir gezi olmuş.
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
söylencek kelime bulamadım resimler aldı götürdü yüreğinize sağlık paylaşımınız için saolun
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
"harduro" abimiz işbaşında:cherry: Hayret ve ibretle takip ediyoruz.Elinize,gazınıza kuvvet.:cat:
 
Katılım
5 Kas 2005
Mesajlar
191
hocam süperr işte her motosikletin ayrı zevki bu bu aletlerle buralara gideceksin gidemeyeni imrendireceksin tebrikler çok güzel gezii
 
Katılım
18 Eyl 2006
Mesajlar
76
bu antlya nasıl bır yer yahu gezmekle bıtıremedınız ve heryerı ayrı bır güzel .elınıze sağlık yine konuşturmuşsunuz
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Teşekkürler,Teşekkürler,Teşekkürler,Teşekkürler,şahikulade bir gezi ve şahikulade fotoğraflar.:rendeer:
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
İlla biz pastane motorcularını pişman edeceksiniz di mi :)
Elinize sağlık, on numara bir gezi olmuş :cat:
 
Katılım
5 Mar 2007
Mesajlar
164
vala abiler elinize sağlık sayenizde oralara gitmiş kadar oldum diyebilirim memleket

bi başka yaza görüşecez inşallah:cat:
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
88
Ne guzel fotograflar! Elinize ayaginiza saglik! Bu goruntuler insani gercekten yoldan cikariyor! Enduro mu alsam yoksa diye ciddi ciddi dusunmeye basladim!
Ne guzel yerler varmis burnumuzun dibinde de haberimiz yokmus...!
Tesekkurler.. Gezilerinizin devamini bekliyoruz..! :)
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cok cok cok güzel ınsan buralarda yaşlanmaz yaw
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
387
Tek kelimeyle harika olmuş elinize,ayağınıza,motorunuza sağlık.Teşekkürler dostlar
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
böyle biryerde yaşasaydım 1 dakka durmaz cbr125'i satar xt125r alırdım :)
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
Birde enduro alıp size katılayım ,,, harika bir gezi olmuş~
Ne guzel fotograflar! Elinize ayaginiza saglik! Bu goruntuler insani gercekten yoldan cikariyor! Enduro mu alsam yoksa diye ciddi ciddi dusunmeye basladim!
Special bir kross alma vakti geldi :mrgreen:
böyle biryerde yaşasaydım 1 dakka durmaz cbr125'i satar xt125r alırdım :)

Gezi yazısı amacına ulaşmıştır arkadaş..:cat:
Herkese bir enduro..:wiinkk:

Sevgiler..:cherry:
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
çok çok çok güzel..:) bayıldım doğrusu. elinize kolunuza sağlık, darısı başımıza.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst