üçü bir arada bakalım sizlerden neler cıkacak

Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
duşündümde herkesin keşkeleri,,dilekleri ve bazılarının aklına geldimi bilmem ama mezat taşınıza ne yazılmasını isterdiniz
önce ben başkayım
keşke..................her aklımdan geceni yapsaydım:pale:
bir dilek...............şu an onunla olmak isterdim:rendeer:
mezar taşıma........motosikleti azrailden kaçacak kadar hızlı degildi:salut:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
keşke ........................ uzayın başka bi boyutunda doğsaydım.

bir dilek ..................... hayabusa ve ben :cherry:

mezar taşına ............. iyi yaşadı iyi öldü
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
keşkee........................ cengizi tanımasaydım

bi dilek........................ bi daha karşılaşmamak senle

mezar taşına.................Cengizden kurtulamadı kahrından öldü
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
keşkee........................ cengizi tanımasaydım

bi dilek........................ bi daha karşılaşmamak senle

mezar taşına.................Cengizden kurtulamadı kahrından öldü

hahaha yanlış yazmışın benden kurtulacaktın aslında

keşke........................fırlama olmasaydım


bi dilek........................paris hilton benim eşim olsaydı ve bir kawabusam olsaydı ve milyoner olsaydım ve burnumu oysaydım ve ünlü olsaydım ve v.s v.s


mezar taşına.......................çok süratlıydı ama motordan ölmedi hilton hoteli yıkıldı onun altında kaldı yazık oldu ona tüh tüh vah vah





:p
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
keşke ........................ keşkesiz bir hayat sürdüğüm için mutluyum
bir dilek ..................... adsl 10 Mbit olsa
mezar taşına .............. carpe diem :)
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
keşke.............saçlarım dökülmeseydi (neyseki motor sürdüğüm sürece benimde diğerlerinden bir farkım yok.kasktan dolayı) .

bir dilek...........(motor sürülmediği zamanlarda kask mecbur olsa ne kadar güzel olurdu... :cherry:)

mezar taşına....bir saç ektiremeden göçtü gitti,...


(hepsi şaka, aklıma bir şey gelmedi, bunları yazdım ...kendimle barışık birisiyimdir..:wiinkk:)
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
hahaha yanlış yazmışın benden kurtulacaktın aslında

keşke........................fırlama olmasaydım


bi dilek........................paris hilton benim eşim olsaydı ve bir kawabusam olsaydı ve milyoner olsaydım ve burnumu oysaydım ve ünlü olsaydım ve v.s v.s


mezar taşına.......................çok süratlıydı ama motordan ölmedi hilton hoteli yıkıldı onun altında kaldı yazık oldu ona tüh tüh vah vah





:p


napacan o delüyüüüü yaw daha iyisini bulrsun gözüm delüü o delüü
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
keşke- hatalarımı düzeltecek zamanım olsaydı geriye dönüp

bir dilek- vesapama kavuşayım artık:)

mezar taşına- hatalarından ders almayı bilmedi zibidi ama çok şirindi yazın:)
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
51
keşke --- ¿¿¿
bir dilek --- hakkımda hayırlısı neyse
mezar taşı --- kim yazıcaksa canının istediini yazabilir kısıtlama yok !
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
keşke--- dünyayı gezme fırsatım olsa


bir dilek--- honda touring gl1800 motor


mezar taşı--- hızlı yaşadı genç öldü cesedi yakısıklıydı ve şimdi hurilerle beraber
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
keşke ........................ : Günahlarım affoLSa :cherry:

bir dilek ...................... : CBR 600 RR :cherry:

mezar taşına ............... : ANANDa SoLLaRDı :cherry:
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
keşke -------- motorum olsa...
bir dilek ------ McLaren pilotu olmak...
mezar taşıma - adımı yazın yeter....
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
keşke.... köprüden önceki son çıkışı kaçırmasaydım :)
bir dilek.... umarım motorumu çalanları bir gün arabanın arkasında sürüklerken polise yakalanmam
mezar taşıma.... babaloş :)
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
keşke.........yaşım hep otuz olsa. bir dilek........şu insanlar birbirne saygı duysa. mezar taşına.........kaç defa süyledik şu motoru sat diye ama dinlemedi. allah rahmet eylesin fatiha oku abla ihiihi ihi ihi ihi:salut:
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
78
keşke....... aynı anne ve babadan tekrar dünyaya gelebilsem
dilek........ sonsuz dilek hakkı istiyorum:bounce:
mezar taşıma.... sevdiklerinin yanında olmak için çabaladı. şimdi sevdiklerinin yanında olmasını istiyorsan 05xx xxx xx xx 'e sevabına 20 kontör at:queen:
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
165
keşke.......................hayat TÜRK flimlerindeki gibi güzel ve mutlu son bulsa

dilek.........................avril benim karım evinin kadını çocuklarının anası olsun

mezar taşıma.............senden ayrıldığım için üzgünüm SAHRA affet beni.olsa güzel olurdu
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
289
keşke ..... keşke paramı vx200r a verseydim

dilek .... 5 yıl sonra zx 12 r ım olsun

mezar taşıma : Biz büyüdük ve kirlendi dünya
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst