Üçü arasında tercih yaparsanız hangisini seçersiniz ?

Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Mondiali direk ele. Bajaj oturuş pozisyonu olarak filan YBR ile aynı. Ama arkadaş aldık Allah ıcın yalan değil bilenler bilir benı. 1000 bakımına girmeden motordun vites ayaklığı düştü aga. Espiryle titreşime dayanamadı galiba filan diye güldük geçtik ama önemli idi bunu gördüm. he kırk yılda 1 olur oda ona denk gelmişte olabilir.
Honda CGL 125 2004 modelimi satıp üstüne ğara KOyup YBR ESD 2012 Model 2800 kmde motor aldım bend. CBR 250 R yi dinlendirmek için. YBR ESD Almanı tavsiye ederim. Kanıtlamıs kendini zaten.
 
Katılım
13 May 2014
Mesajlar
15
Ayno konuyu geçen ayın başından 15'ine kadar düşündüm. Sonunda gidip mondiali aldim. Mondial bu sene kendini aştı diyorlar, ne kadar sorun çıkarır göreceğix. Ben YBR'nin tipini sevemedim hiç zaten, hal böyle olunca bajajı direkt eledim. 130u direkt görüyorum. Şu an 500 km'de ve motoru zorlamadım. 155 160 göreceğinden şüphem yok. :)
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Ayno konuyu geçen ayın başından 15'ine kadar düşündüm. Sonunda gidip mondiali aldim. Mondial bu sene kendini aştı diyorlar, ne kadar sorun çıkarır göreceğix. Ben YBR'nin tipini sevemedim hiç zaten, hal böyle olunca bajajı direkt eledim. 130u direkt görüyorum. Şu an 500 km'de ve motoru zorlamadım. 155 160 göreceğinden şüphem yok. :)

etme yaw... şu nu demeyeydin iyiydi... bide zorlamdan 130 yaptırdın.. deviri kaça kadar çıkardın.. rodaj ne alemde...
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
467
kesinlikle yamaha, ve parça fiyatına aldanma bi çok parçanın uygun fiyatlı muadil, fason alternatifide var
 
Katılım
25 May 2013
Mesajlar
236
Sunduğun secenekler arasında yapabileceğin tercih, eğer cüzdanın izin verirse yapman gereken tercih belli.. 2. El bi honda titan bile alsan emin ol seni asla üzmez.. Karar ve secim senin tabikide, sen sana en uygununu tercih ediceksin biz ne kadarda elma armut desekte vericeğin karar inşallah seni üzmez..
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Ayno konuyu geçen ayın başından 15'ine kadar düşündüm. Sonunda gidip mondiali aldim. Mondial bu sene kendini aştı diyorlar, ne kadar sorun çıkarır göreceğix. Ben YBR'nin tipini sevemedim hiç zaten, hal böyle olunca bajajı direkt eledim. 130u direkt görüyorum. Şu an 500 km'de ve motoru zorlamadım. 155 160 göreceğinden şüphem yok. :)

Şimdi diyorsun ki 15 bg lik bir aletle hem de rodaj döneminde zorlanmadan 130 yaptın ve 155-160 ı rahat görür.
Şimdi bu olay bana ünlü Türk düşünürü Gökhan Özen'in ulvi sözlerinden birisi aklıma getirdi.;"Ufak at,ufak at da civcivler yesin." :)

Konumuza gelirsek.Çinlilere karşı hiç bir zaman ön yargım olmadı hatta iki kez Çinli sahibi oldum ve kullandım ileride de sırf değişiklik olsun diye yine Çinli kullanabilirim.Ama benzer sınıfta bir Çinli ile bir Japon yakın fiyattalarsa bence Çinli'nin pek şansı yok.Buna ek olarak belki Z-one 180 S (amma isim koymuşlar alete) iyi motordur ama henüz piyasaya yeni çıktı ve henüz kendini kanıtlamadı.YBR ise yıllardan beri piyasa 2.eli bol,parçası bol,sağlamlık konusunda eline su dökebilcek çok az motosiklet var bu koşullarda her ne kadar Mondial tipi daha çok hoşuma gitsede her ne kadar Mondial daha güçlü olsada ben YBR 125'i tercih ederdim.Bajaj konusuda aynı büyük ihtimalle de Bajaj çok iyi bir motosiklet ama Türkiye piyasasında kendini kanıtlaması lazım..
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Ayno konuyu geçen ayın başından 15'ine kadar düşündüm. Sonunda gidip mondiali aldim. Mondial bu sene kendini aştı diyorlar, ne kadar sorun çıkarır göreceğix. Ben YBR'nin tipini sevemedim hiç zaten, hal böyle olunca bajajı direkt eledim. 130u direkt görüyorum. Şu an 500 km'de ve motoru zorlamadım. 155 160 göreceğinden şüphem yok. :)

Ben cbr 250r da 160 görünce seviniyorum.
Nasıl oluyorda 20 beygir bile olmayan alet ile 160 yapacağına inanıyorsun ?
Bence 130 bile yaparsa öp başına koy.
 
Katılım
5 Eyl 2012
Mesajlar
672
Ybr tabikide. Yakıtı dayanıklılığı kalitesi ve ikinci el piyasası sebebiyle
 
Katılım
22 Kas 2004
Mesajlar
386
Ayno konuyu geçen ayın başından 15'ine kadar düşündüm. Sonunda gidip mondiali aldim. Mondial bu sene kendini aştı diyorlar, ne kadar sorun çıkarır göreceğix. Ben YBR'nin tipini sevemedim hiç zaten, hal böyle olunca bajajı direkt eledim. 130u direkt görüyorum. Şu an 500 km'de ve motoru zorlamadım. 155 160 göreceğinden şüphem yok. :)


yapma ya :) bide buna bak istersen

Motorcycle news dergisi sitesinden alıntı:

Harley-Davidson XL1200 Sportster 72, (2012-current)
New price £9,195
Engine size 1202 cc
Top speed 95 mph

95 mil 152.8 km/h yapar 1200 cc alet sen ne yazdığının farkında mısın?

asıl konumuza dönersek
Yamaha YBR tavsiye olunur
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
Şimdi Atıyorum Mondial'in 1 Parçası 10 Lira, Yamaha'nın İse 50 Lira Tamam'mı Arada 40 Lira Fark Var. Gel Gelelim Mondial'in 1 Parçasını 2 - 3 Ayda Bir Değiştirmek Zorunda Kalıyorsun Ama Yamahanını'kini 3 - 5 Senede Bir Değiştiriyorsun. o Arada'ki 40 Lira Katlanıp Katlanıp Yine Mondial Kullananıcısının Cebinden Çıkıyor.

Ayrıca 180 CC Bir Mondial'in 125 CC Bir Yamaha Kadar Performanslı ve Torklu Olduğunu Düşünmemekteyim.

En Basitinden Bende Mondial MFH 100 Var Allah'ın Cup'u Dersin 80'den Sonra Zangır Zangır Titremeye Başlıyor, Ama Bi Yamaha Crypton Öylemi Konfor Makinası Namussuzlar :cherry:

Dediklerine katılıyorum fakat performans konusunda kesinlikle yanılıyorsun. Bende 150 mc varken kardeşimde ybr 125 vardı ikisi arasında ciddi bir ivmelenme ve tork farkı vardı. Hatta son hızda da 150 mc daha hızlıydı.
180 zone hiç kullanmadım ama 150 mc si olan bir arkadaşım kullandı ve 150 mc den bile performanslı olduğunu söylüyor. Performans konusunda ybr 125 asla ve asla ne 125 mh drift, ne 150 mc hele hele 180 zonenın yanına bile yaklaşamaz.
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
165
Kardeşim her şey senin nasıl kullanacağına bağlı . Şimdiye kadar üç tane çin mali sıfır motor kullandim ve sattım. 20 bini bile görmeden Çünkü uzun vadeli düşünmüyordum. Ömürlük isitiyorsan tartışmasız ybr tabiki. Şahsi kanaatimdir çin malına 4000 tlden sonrası yazıktır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst