- Katılım
- 27 Haz 2012
- Mesajlar
- 1,133
Mondiali direk ele. Bajaj oturuş pozisyonu olarak filan YBR ile aynı. Ama arkadaş aldık Allah ıcın yalan değil bilenler bilir benı. 1000 bakımına girmeden motordun vites ayaklığı düştü aga. Espiryle titreşime dayanamadı galiba filan diye güldük geçtik ama önemli idi bunu gördüm. he kırk yılda 1 olur oda ona denk gelmişte olabilir.
Honda CGL 125 2004 modelimi satıp üstüne ğara KOyup YBR ESD 2012 Model 2800 kmde motor aldım bend. CBR 250 R yi dinlendirmek için. YBR ESD Almanı tavsiye ederim. Kanıtlamıs kendini zaten.
Honda CGL 125 2004 modelimi satıp üstüne ğara KOyup YBR ESD 2012 Model 2800 kmde motor aldım bend. CBR 250 R yi dinlendirmek için. YBR ESD Almanı tavsiye ederim. Kanıtlamıs kendini zaten.