Ücretsiz "OMM" Egitim Semineri."DAVETLİSİNİZ"

Katılım
6 Nis 2004
Mesajlar
36
Her ne kadar ayrı gruplar gibi gözüksekde,Motosiklet.net grubuyla kulübümüz kardeş oluşumlardır..
Biz MOTOSİKLET kullanıcılarını birarada buluşturması gereken en önemli şey ise EGİTİM dir..
Bu baglamda kulübümüzün organize ettiği,fakat TÜM MOTOSİKLET kullanıcılarının katılacagı EĞİTİM SEMİNERİ nde ,Motosiklet.net ailesini görmek isteriz.
Tüm motosiklet gruplarına geçtiğimiz bültenimiz aşagıdadır..

egitim.gif


Organizator Kulüp: MOTORDELİSİ
İçerik: OMM Temel Sürüş Egitimi
Eğitmen: Uğur ERTEKİN
Tarih-Saat: 25 Şubat 2007,Saat:17:00
Şehir: İZMİR
Adres: Karacan Dersahanesi Konferans Salonu
Gazi Bulvarı-Şehit Fethi Bey cad. no:35 (Borsa binası arkası) KONAK

Sponsor Firmalar: MOTORCU GÖÇMEN ÖZGÜL MOTOR

Katılım: ÜCRETSİZ



Kulübümüzün planlamaları arasında EĞİTİM le ilgili olanlara öncelik verecegimizi duyurmuştuk..

İşte tüm MOTOSİKLET kullanıcılarına açık olan "ÜCRETSİZ" eğitim semineri..

OMM Egitmeni "Uğur ERTEKİN" hocamız tarafından verilecek olan bu seminer; MOTORDELİSİ SPOR KULÜBÜ tarafından organize edilip ,Ana sponsorlugunu MOTORCU GÖÇMEN ve ÖZGÜL MOTOR yapmaktadır.

OMM egitimlerinin kalitesi, ne kadar katkı sagladıgı ve egitimin bizler için önemi düşünüldügünde ,bu ÜCRETSİZ seminer MOTOSİKLET kullanıcıları için bulunmaz bir fırsat olacaktır..


Bu seminerde verilecek olan bilgiler eski-yeni kullanıcı farketmez,hepimiz için oldukça önemlidir.Bu seminerin bitiminde katılanların hepsi aynı şeyi söyliyecekler "Meğer ne kadar bilinçisiz motosiklet kullanıyormuşum"


"Egitim günleri" başlıgıyla ele aldıgımız bu etkinlikler,İstanbul bölgemizle devam edecektir..


Bir ömür boyu,güvenli sürüş için,bilinçli-eğitimli sürücü olmak yetecektir...
İşte bu seminer bir FIRSAT..
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Dost sitemiz motordelisini yapmış olduğu bu faydalı organisazyon için tebrik ediyorum.:cat: Tüm izmirli motorcuları seminere davet ediyorum.

Ayrıca bu motosiklet eğitim seminerinin istanbul ayağını da gerçekleştireceğimizi belirtirim.
Saygılar
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
harika:cat:
 
Katılım
6 Nis 2004
Mesajlar
36
Geçtiğimiz günlerde MT ailesinden bir kardeşimizi kaybettik..Canımız yandı..Bu sadece yakın geçmişteki acı bir olay..
Geçen senlere baktıgımız o kadar çok kardeşimiz öldü,yataga bagımlı kaldıki..
işte biz büyük gruplar eglence,gezme nin yanında EGİTİM ede önem vermeliyiz.Bu bizim görevimiz..
Bilinçli,egitimli sürücülerin çoğalmasına katkı saglamak bana göre en büyük iş olacaktır..
işte bu çerçevede Motosiklet.net ailesini,üye kardeşlerimizide EGİTİM içerikli seminerde görmek istedik..
Motosiklet.net yöneticisi Erhan kardeşimizle yaptıgımız öngörüşme sonucunda çok güzel birde KARAR ALDIK..
İSTANBUL da çok kapsamlı bir SEMİNER i iki kardeş grup organize edecegiz..
Bu camiada grubumuzun herzaman kendisini aynı çizgide gördüğü,dirsek temasında oldugu bu güzel grupla MOTOSİKLET içerikli yapacagımız her etkinlikten keyif duyarız...
Saygılarımla...
Hakan DİNÇER
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
52
Bu tip organizasyonlar çok gerekli bizler için.Elinize sağlık.
Bu organizasyona Ankara MT nasıl eklenebilir?
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
Sayın Skullhunter,

Bu tip bi organizasyon istanbulda da olursa ben seve seve katılırım.
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Dost sitemiz motordelisini yapmış olduğu bu faydalı organisazyon için tebrik ediyorum.:cat: Tüm izmirli motorcuları seminere davet ediyorum.

Ayrıca bu motosiklet eğitim seminerinin istanbul ayağını da gerçekleştireceğimizi belirtirim.
Saygılar

Okur okumaz aklıma bu cevabın sorusu gelmişti.İleri görüşlü adminimiz yazmış sağolsun.:cat:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
paolo bey orada olmyacak mı, hoş ben ist deyim ama paolo beyin anlatımını dinlemek çok ayrı bir keyif, izmirli arkadaşlarında onunla tanışmasını isterim şahsen
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
ben bu topice mesaj yazmistim ama kaybolmus sanirim:)
neyse ben bu egitimi aldim gercektende cok yararli ve faydali bi egitim
bi cumartesi yada pazar gununu kesinlikle heba etmeye deger
paolo beyin anlatimi mukemmel:)
so far so good..
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Geçtiğimiz günlerde MT ailesinden bir kardeşimizi kaybettik..Canımız yandı..Bu sadece yakın geçmişteki acı bir olay..
Geçen senlere baktıgımız o kadar çok kardeşimiz öldü,yataga bagımlı kaldıki..
işte biz büyük gruplar eglence,gezme nin yanında EGİTİM ede önem vermeliyiz.Bu bizim görevimiz..
Bilinçli,egitimli sürücülerin çoğalmasına katkı saglamak bana göre en büyük iş olacaktır..
işte bu çerçevede Motosiklet.net ailesini,üye kardeşlerimizide EGİTİM içerikli seminerde görmek istedik..
Motosiklet.net yöneticisi Erhan kardeşimizle yaptıgımız öngörüşme sonucunda çok güzel birde KARAR ALDIK..
İSTANBUL da çok kapsamlı bir SEMİNER i iki kardeş grup organize edecegiz..
Bu camiada grubumuzun herzaman kendisini aynı çizgide gördüğü,dirsek temasında oldugu bu güzel grupla MOTOSİKLET içerikli yapacagımız her etkinlikten keyif duyarız...
Saygılarımla...
Hakan DİNÇER

Ne kadar güzel bir mesaj ! Alkışlıyorum ve tebrik ediyorum !

Motosiklet camiasının kişisel hırslar ve özel amaçlar uğruna 5-10 kişilik küçük gruplara bölünüp, rekabetin ve düşmanlığın körüklendiği bu günlerde, en az eğitim düzenlemek kadar anlamlı bir mesaj verilmiş. Tabii anlayana....
 
Katılım
13 Kas 2006
Mesajlar
56
Eğitim şart

Arkadaşlar ne tür motor kullanırsak kullanalım veya artçı olalım bu eğitimi almamız şart. Eğitimden sonra tehlikeleri önceden görerek, yusufu sırtımızdan atarak çok daha bilinçli bir şekilde bu zevki sürdüreceğimiz kesin. Hepimizin bir gününü hayatı için ayırması gerekli. Görüşmek üzere...
 
Katılım
6 Nis 2004
Mesajlar
36
Sevgili Motosiklet.net ailesi..
Birkere şunu herkes bilmeliki ne Motordelisi.com un ,nede Motosiklet.net in artık REKLAM a ihtiyacı yok..Çünkü bu iki grubu yoldan kimi çevirip sorsanız bilir..
Dolayısı ile bu etkinliğimizi sitenizden duyurmamızın sebebi;hepimizin alması gereken EGİTİM in önemidir..

Motosiklet.net admin i Erhan ile sürekli irtibat içindeyiz,ilişkilerimizin en tutarlı oldugu grup Motosiklet.net..
Ve biz Motordelisi Spor Kulübü olarak organize ettiğimiz bu EGİTİM SEMİNERİ nde herkesi görmek isiyoruz..
Çünkü eger sözkonusu olan EGİTİM ise grup ayrılıgı olmamalı..
Zaten bundan sonraki EGİTİM etkinliklerini "MT" ailesiyle ortak proje olarak yürütecegiz..
Bizim gibi büyük grupların misyonu bu olmalı..

Hep derim..Bu camiada ayrı ayrı gruplar olacak tabiki..Motosiklet.net,Motordelisi,Supereva,İkiteker ....vb bunlar olacak..Nasılki BJK ,FB,GS bunlar futbolun güzide kulüpleri ve rengi ise..Bizdede aynı..
Ama birbirinden ayrı olan bu gruplar GÜN geldiğinde birleşmelidir..
Mesela içimizden birisinin canı yandıgında,yada tam tersi birbirimizin mutlu anlarınıda birlikte paylaşabiliriz..
İşte EGİTİM olayıda bu örneklerden birisi..
Biz semineri MOTORDELİSİ üyelerine vermiyoruz..MOTOSİKLET sürücülerine veriyoruz..
Hepinizin bu önemli günde orda olmasını arzu ederim..

MD Spor Kulübü
Başkan
Hakan DİNÇER
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
Umarım böyle güzel faliyetler sürekli olur :cat:
Tebrikler daha nice seminerlere :rendeer:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
O.M.M eğitimine katılan biri olarak bu teori eğitimini bütün arkadaşlara şiddetle tavsiye ederim!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst