Uçansu-Antalya 24 Nisan 2007

Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
24 Nisan Antalya

Gömbe gezisinden (22.07.2006) bu yana Volkano'yla geziye çıkamadık.
Bunun acısını bugün çıkartmaya niyetliyiz..
Gebiz köyünden Uçansu'ya , oradan da birkaç bilmediğimiz yol denemeye ve özellikle de dere geçişleri yapmaya niyetliyiz..

Gebiz'e gelmeden önce, benim daha önce denemediğim bir yola sapıyor Volkano..
Bir kanalın yanından ilerleyen bu toprak yol, bol virajlı ve çok eğlenceliydi..
1.jpg


Kanal yolunun bitiminde Gebiz'e girmeden Uçansu yoluna ulaşmıştık..
Küçük bir tepenin üzerindeki tahta veranda ilgimizi çekiyor..
Hemen tırmanıveriyoruz oraya..
2.jpg


3.jpg


4.jpg


8.jpg


Her bahar gürül gürül akan derelerde malesef fazla su yok bu bahar..
Ama yine de dere geçişleri kadar eğlenceli bir sürüş yoktur..
Önce Volkano ..
9.jpg


Sonra Harduro ..
10.jpg


Sonra yeniden Volkano ..
13.jpg


Yeniden Uçansu yoluna devam..
11.jpg


12.jpg


Sonunda Uçansu'ya varıyoruz..

Küheylanları suyun yanına bırakıyoruz..
18.jpg


20.jpg


Sonra da fotoromana başlıyoruz.. :)
14.jpg


15.jpg


16.jpg


17.jpg


19.jpg


Çaylarımızı yudumlarken hav havlarıyla bize eşlik eden Uçansu kuçusu..
Yanına gidince tek derdinin sevilmek olduğunu anlıyorum.
Biraz mıncıklayıp sakinleştiriyorum onu..
21.jpg


Uçansu'dan ayrılıp orman yoluna dalıyoruz yeniden..
Volkano'nun daha önce bir çok tur getirdiği Süleyman'ın yerine gitme niyetindeyiz..
22.jpg


23.jpg


Bir çok yolun kesiştiği bir yerde ortada yükselen tepeye tırmanıveriyorum..
24.jpg


25.jpg


Ben fotoğraf çekerken, Volkano küçük bir keşif gezisi yapıp dönüveriyor..
26.jpg


Yanıma çağırıp, gözümü diktiğim duvarı gösteriyorum ..
28.jpg


Olur du olmaz dı "çok dik" , "çok taşlı" , "ne gerek var", "boş ver" gibi bir sürü bahaneden sonra gözümüz arkada kalmasın deyip tırmanmaya karar veriyoruz..
Önce Harduro..
[YT]aimWj-0Sq4Q[/YT]

Sonra da Volkano..
[YT]2o1obXiJh0s[/YT]

Volkano'ya zoom...
27.jpg


Yukarıdan duvarın iniş görüntüsü.
Fotoğrafı çeken Volkan, ben de aşağıdaki ağaçsız bölgede ortadayım..
Görebildiniz mi? :)
Bu kadar bozuk zeminden aşağı inişin yarısını elde yaptık, kafamızı yarmamak için.. :D
29.jpg


Yeniden yol..
30.jpg


31.jpg


32.jpg


Küçük bir off-road eğlencesi..
33.jpg


34.jpg


35.jpg


.. ve dinlencesi..
36.jpg


37.jpg


Yeniden sulak yollar..
38.jpg


Tarlanın ortasında bir otobüs-ev..
39.jpg


40.jpg


.. ve Süleyman'ın Yeri..
41.jpg


Volkan ve ben bağlamaya ince ayar çektikten sonra Süleyman bize türkülerden bir demet sunuyor..
41a.jpg


41b.jpg


41c.jpg


Süleyman , hayvanları çok seviyor..
İşte çiflikte yaşayan bir çok hayvandan bazıları..
42.jpg


43a.jpg


44.jpg


46.jpg


Buraya yaz-kış doğayı ve çevreyi görmek isteyen bir çok yerli yabancı turist geliyor.
49.jpg


53.jpg


Küheylanlarımız sabırsızlıkla bizi bekliyor..
56.jpg


Bu güzel mekanı yeniden ziyaret etmek üzere oradan ayrılıyoruz..
57.jpg


58.jpg


Volkano bizi daha önce hiç kullanmadığı bir yola sokuyor..
Yeniden macera..
Oldukça bozuk olan bu yolun bizi nereye çıkaracağını merak ediyoruz..
59.jpg


60.jpg


Çok kullanılmayan bu yol bizi yeniden dereler diyarına ulaştırıyor..
Yeniden ıslanmaca..
61.jpg


62.jpg


63.jpg


Özlemişim Volkano ile arazi yapmayı..
Teşekkürler dostum, çok güzel bir gezi oldu..
Dokuz ayın acısı kolay çıkmaz ama bunu bir başlangıç sayalım..
Umarım yakın zamanda tekrarını yaparız..
64.jpg


Herkese mutlu geziler ...​
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
süper yerler paylaşımınız için ::thanks:
küheylanlarınızın rengine hayran kaldım zaten :cherry:
hele hele o sulardan geçiş anı muhteşem :cat:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
25
Fotoğraflar harika. :cat: Gerçekten keyifli bir geziye benziyor.
Bir kaç yıl önce bizim Flash'la gitmeye çalışmıştık Uçansu'ya ama karbüratör yan çizmişti. Kısmetse bir daha gitmeyi düşünüyorum ama bu sefer motorumla. :)

Muğla MT'den selamlar. :wiinkk:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gerçekten süper gezi olmuş....
nasıl eğlenmişsinizdir tahmın bıle edemıyorum........
manzaralarda mukemmel ınsan buralarda yaslanmaz yaw..tebrıkler ve tesekkurler
 
Katılım
1 May 2005
Mesajlar
296
Harduro; arka teker kabaktı senin. yeni lastikmi aldın. en azından önceki gezi resimlerinden hatırlıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst