Levsy Katılım 20 Mar 2006 Mesajlar 3,261 27 Ara 2010 Konu Yazar #1 Yarış pistlerinde bu türden noktalar olduğunu bilmezdim. Ya da bunlar çok hırslı, pistin o noktasındaki yol durumunu takmıyorlar. [YT]XrzIMPmNE98[/YT]
Yarış pistlerinde bu türden noktalar olduğunu bilmezdim. Ya da bunlar çok hırslı, pistin o noktasındaki yol durumunu takmıyorlar. [YT]XrzIMPmNE98[/YT]
motorhocası Katılım 13 May 2008 Mesajlar 7,223 27 Ara 2010 #2 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. Pisti bilmeden hiçbir iddiaları olmaz emin olun, ezbere biliyorlar. Kelebek gibi arka teker yere basıyor güzel sahne.
Pisti bilmeden hiçbir iddiaları olmaz emin olun, ezbere biliyorlar. Kelebek gibi arka teker yere basıyor güzel sahne.
Levsy Katılım 20 Mar 2006 Mesajlar 3,261 27 Ara 2010 Konu Yazar #3 Hayır ben pisti bilmediklerini söylemedim, pistlerde o tür noktalar olabileceğini ben bilmiyordum.
woxow Katılım 17 Ocak 2006 Mesajlar 114 13 Ocak 2011 #4 youtubetan bunun gibi direk video eklemek için nasıl bi kod kullanılıyodu
Levsy Katılım 20 Mar 2006 Mesajlar 3,261 13 Ocak 2011 Konu Yazar #5 Video linkimiz şu: http://www.youtube.com/watch?v=XrzIMPmNE98 Sayfaya koymak içinse kodumuz bu: [---YT]XrzIMPmNE98[---/YT] Kırmızı tireler olmayacak, kodu görebilmeniz için öyle yapmam gerekti. Diyelim ki link şöyle: http://www.youtube.com/watch?v=XrzIMPmNE98&feature=related Kodmuz kırmızı yaptıpım bölüm. Son düzenleme: 13 Ocak 2011
Video linkimiz şu: http://www.youtube.com/watch?v=XrzIMPmNE98 Sayfaya koymak içinse kodumuz bu: [---YT]XrzIMPmNE98[---/YT] Kırmızı tireler olmayacak, kodu görebilmeniz için öyle yapmam gerekti. Diyelim ki link şöyle: http://www.youtube.com/watch?v=XrzIMPmNE98&feature=related Kodmuz kırmızı yaptıpım bölüm.
metci Katılım 5 Şub 2009 Mesajlar 1,784 13 Ocak 2011 #7 British Superbike değil mi bu :mrgreen: Yemişim MotoGP'yi. :cat: