blck_chopper Katılım 26 Mar 2008 Mesajlar 250 3 Nis 2008 #2 çok güsel bi rsim inş sonu acı sonla bitmez:queen:
spawnem Katılım 22 Ocak 2007 Mesajlar 481 3 Nis 2008 #4 cay içiyodum gorunce gulmekten cay boğazımda kaldı komik bi goruntu ama ucusun kotu gibi.gülmiyim komsuma gelmesin basıma..
cay içiyodum gorunce gulmekten cay boğazımda kaldı komik bi goruntu ama ucusun kotu gibi.gülmiyim komsuma gelmesin basıma..
koray gfb Katılım 11 Eki 2006 Mesajlar 691 3 Nis 2008 #5 haha süper resim ama adam süper uçuyor uçuşu bile şekil :mrgreen:
kalyo Katılım 16 Tem 2007 Mesajlar 349 3 Nis 2008 #6 aa benim motor ehuhu aynı pozdan vermeliyim reşaattt tekerLekk buL banaaaaaaa
artofdeath Katılım 9 May 2007 Mesajlar 130 28 Nis 2008 #7 insallah uctuqu qibi konMaz. komik ama allah basa vermesin:cat::cherry:
sumensko Katılım 18 Ara 2007 Mesajlar 478 28 Nis 2008 #8 zamanında bende uçmuştum buna benzer uçarken güzelde bide yere inmesi olmasa