- Katılım
- 4 Ocak 2008
- Mesajlar
- 1,876
ilginize teşekkürler
neyaptın müdür okadar da küçük değil bu :mrgreen:
Ne bilim fotoğrafta öyle gözüküyor :queen: Canlı canlı görmedim hiç tekerlek boyutundan yola çıkarak bu fikri aldım
ilginize teşekkürler
neyaptın müdür okadar da küçük değil bu :mrgreen:
Ne bilim fotoğrafta öyle gözüküyor :queen: Canlı canlı görmedim hiç tekerlek boyutundan yola çıkarak bu fikri aldım![]()
bu büyük ya panzer gibi bişey :queen:
O zaman sana onun yarı fiyatındanda az paraya tertemiz bir nikon d50 + 18-70 nikon objektif verelim![]()
O zaman bende bu fiyatın 4'te 3'üne aynı seti veriim.. :mrgreen:
ben o paraya fotoğraf makinası alırım...:silent:
alacaksan git al arkadaşım :farao:
Adam Burada Bİ Model Soruyor Size Ona göre CEvaplayın topici:cat:
kardeş diğer parçalarını bırak, lasitiğini bile zor bulabilirsin bunlar hoş ama para verilip alınacak makineler değil..
bir ara methini duymuştum, çok sağlam iyidir falan diye.. ama bir sorun çıksa parça nerede bilen ustası nerede.. sakat bence..
kardeş diğer parçalarını bırak, lasitiğini bile zor bulabilirsin bunlar hoş ama para verilip alınacak makineler değil..
bir ara methini duymuştum, çok sağlam iyidir falan diye.. ama bir sorun çıksa parça nerede bilen ustası nerede.. sakat bence..