Tyna Tula 200

Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
226
ARKADAŞLAR BENDE MONDİAL 151 RS VAR SATIP TULA DİYE BİR MOTOR VAR ONDAN ALMAK İSTİYORUM :queen: SAHİBİNDEN DE BULDUMBİR TANE AMA BAŞIMA BELA ALMAKTAN DA KORKUYORUM SENELER ÖNCE KULLANMIŞTIM PSİKOPAT BİR MOTOR ŞİMDİ TEKRAR ALMAK İSTİYORUM AMA ELİMDEDE PATLAYA BİLİR ZATEN ÇOK YOK TÜRKİYE DE ELİMDE KALIRSA KÖTÜ OLUR SİZİN BİLDİĞİNİZ TEMİZ TULA VARMI ACABA?

BULDUĞUM TULA:http://www.sahibinden.com/tyna_rus_mali_2_teker_atv_sifir_km-13WQQaXQQ10097604WQQpXQQdisplayitem
DOMUZ GİBİ VALLA :queen::queen::queen:


RESMİ SİTESİ:http://www.motorusa.net/catamotostula.htm
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
325
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok eğlenceli bir motor olduğu kesin,2 zamanlı olduğu için de iyi gider,biraz çok yakar gibi geliyor bana.

Meraklısını bulursan satarsın,özel makinalar bunlar.

Bence binmek istiyorsan al,ama yedek parça olayını iyi araştır derim.

Yani bir hyosung rt 125'e göre çok daha deparlı olacağı kesindir...Değil mi?

:cat:
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
226
Çok eğlenceli bir motor olduğu kesin,2 zamanlı olduğu için de iyi gider,biraz çok yakar gibi geliyor bana.

Meraklısını bulursan satarsın,özel makinalar bunlar.

Bence binmek istiyorsan al,ama yedek parça olayını iyi araştır derim.

Yani bir hyosung rt 125'e göre çok daha deparlı olacağı kesindir...Değil mi?

:cat:

RT 125 BUNUN YANINDA YALAN OLUR ARKADAŞIM ÇOK SERİ BİŞEY BİRAZ YAKIYOR AMA YAKSIN HAK EDİYO BENCE :queen:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Makina hakkaten acayip bişi panzer gibi.:mrgreen:
Ama çok yakar hoca..:cat:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
483
gorunus degısık denıldıgı gıbı panzere benzıyo ama kısa dır sanırım 2 zamanlılar 4 zamanlılara gore daha cok yakar ve o motorun yedek parca olayını ıyı arastır derım ona gore al :D
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
kar motoru gibi onasıl bir lastiktir öyle :queen: tyna tula değil tarantula gibi mubarek
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
87
Arkadaş parçasını soruştur problem yoksa al belki elinde kalır ama hevesini tatmin etmiş olursun bu motor 2 zamanlı olmasa alınmaz zaten ama fiyat yüksek pazarlık yap biraz
 
Katılım
6 Ara 2006
Mesajlar
227
Ben yillar önce almisdim hemde 0 km , epey kullandim oyuncak niyetine.
Üzerinde yük tasinan 3 tekerlekli araclarin motoru var, hani bilirsiniz pazarlarda felan esya tasinan.
Ama isin ilginc yanini bilmiyor olabilirsiniz bu motosiklette elektrik marsi var ve kontak anahtarindan cevirip calistiriyorsunuz kick start da var elbet.
Cok saglam katir gibi binilecek motor. Kolay kolay ariza yapabilecek bir durumu yok yani. Bu arada yillar önce benzin ucuzdu simdiye nazaran, ama simdi yildirir adami cok yakiyordu.
Ayriyetten motorun yan tarafinda koskoca sogutucu bir fan var.
Ama fiyat cok vermis malesef.
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
226
Ben yillar önce almisdim hemde 0 km , epey kullandim oyuncak niyetine.
Üzerinde yük tasinan 3 tekerlekli araclarin motoru var, hani bilirsiniz pazarlarda felan esya tasinan.
Ama isin ilginc yanini bilmiyor olabilirsiniz bu motosiklette elektrik marsi var ve kontak anahtarindan cevirip calistiriyorsunuz kick start da var elbet.
Cok saglam katir gibi binilecek motor. Kolay kolay ariza yapabilecek bir durumu yok yani. Bu arada yillar önce benzin ucuzdu simdiye nazaran, ama simdi yildirir adami cok yakiyordu.
Ayriyetten motorun yan tarafinda koskoca sogutucu bir fan var.
Ama fiyat cok vermis malesef.

EVET bende seneler önce kullandım zaten unutamadım o yuzden tekrar arıyorum yakıt sorun değil :cat:
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
1 tur kullandım daha önce:cherry:,yakın bir dostumda vardı,satıp satmadığını tam bilmiyorum,öğrenip yazarım buraya :)
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
3-4 sefer honda monkey kullandım onlar çok zevkliydi ama bunu bilmem 2 zamanlı çok yakar parça sorunuda çekersin bence hiç bulaşma :cat:
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
226
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst