Zayıf ve kısa boyluysan Ybr 125 derim. Ama biraz toplu ve uzunsan apache derim.
O konuyu biraz okursanız öyle bişey olmadığını göreceksiniz.http://www.motosiklet.net/forum/commuter-cup-moped/106437-tvs-apache-rtr-150-soguk-havalarda-calismama-ankara-da-piyasada-tutulmama.html
Buyur.
O konuyu biraz okursanız öyle bişey olmadığını göreceksiniz.
"vibrasyon 0" uyarısınıda dikkate almak lazım.
1.75 boy 75 kilo ?