arkadaslar bn de apache aldım suan 4 binde cbf te kullandım apache daha seri torku daha yuksek ama cbf dah konforlu yakıt olarak derseniz kmde 90 kurus yakıyor yani 20 ytllik bnzin le 250 km yok yapıyorum 4 vites 100 goruyo bayır asagı 140 gordum 2. bakımı olan 2500 km bakımına sadece 43 ytl para verdim hava filtresi yag filtresi buji ve yagı degişti arkadasım cbf in 2. bakımı olan 4000 km bakımına 135 ytl para verdi bnce apache trafikte daha rahat bi motor cunku toplu duruyor cbfin kasasına 150 cclik motor gitmemiş acıkcası direksiyon hiç güzel degil cbf in apachele viraja 100 le giriyosan cbfle 80 le girmelisin her turlu iddasınada varım yasadım cunku tekrler olarak ikisininde orjinal tekerleri berbat cbf in dublex cıkıslı apache sambiyerli cbf 30 binden sonra elektrik aksamnda sorun cıkıyomus diye duydum yani sen en iyisi git bi ybr 125 al omur boyu bin volkan ama bu ikisinden hangisini alııyım diyosan korkmadan apache al derim pişman olmazsın diyorum bir kullanıcısı olarak birde grenaj olayı cbf i bozuyor geçen gun bir tane kaza yapan cbf gordum yerde yatıyodu sag grenaj komple gitmiş otomatik olarak far ve sinyalde gitmiş bunların fiyatı nekadar bilmiyorum ama masraflıdır bn apache yi ilk aldıgmda dustum yaklasın motor 7 metre suruklendi kaldırdım motoru korumalık 1 cm filam yamulmus ve vites ayklıgı az bşi yamulmus bununda onemi var yılın tasarım odulunu almıs motor bosunamı almıs