- Katılım
- 17 Tem 2008
- Mesajlar
- 298
- Konu Yazar
- #1
Selam arkadaşlarm ve abilerim
Uzun süredir çelik xy 150 t wind hunter marka bi scootera biniyodm en son contası patlamışdı bugün değiştirmeye gittik gitmişkende motosiklet baktık babam orda apache marka bi motosiklet gördü çok hoşuna gitti bende arkadaşlarımla altın gününe girmiştim 1 ay kadar fln sonra 1.200 ytl kadar para geçicek elime babam dedi paranı aldığında istersen üstünüde ben tamamlıyım sana alalım bunu hem benzin masrafın azalır kışın rahat edersin hemde adam gibi bi motora binersin adamda baya bi övdü motoru bnde lise son öğrencisiyim şuan gümrükde stajyerim kuryelerin altındaki cbf 150 lerde baya güzel duruo fiyatları nerdeyse aynışmış ama bana marka önemli değil öğrenci olduğum için çok az benzin yakcak kolay kolay arıza çıkarmıcak çıkardığı zamanda parçası ucuz olcak bişe lazım okula ve yakınındaki iş yerine 2 vesaitle gidip gelmek ne kadar zor gelio bi bilseniz sabahları ter kokusu alıp başını gidio trafik desen 2 saate varamıyorum bu yüzden motosiklet benim için çok büyük bi nimet motoru bu sene ve üniversitede kullancam burdaki motordan iyi anlayan abilerimin tavsiyelerini bekliyorum burdan ne sonuç çıkarsa gidip o motoru alcam.
Uzun süredir çelik xy 150 t wind hunter marka bi scootera biniyodm en son contası patlamışdı bugün değiştirmeye gittik gitmişkende motosiklet baktık babam orda apache marka bi motosiklet gördü çok hoşuna gitti bende arkadaşlarımla altın gününe girmiştim 1 ay kadar fln sonra 1.200 ytl kadar para geçicek elime babam dedi paranı aldığında istersen üstünüde ben tamamlıyım sana alalım bunu hem benzin masrafın azalır kışın rahat edersin hemde adam gibi bi motora binersin adamda baya bi övdü motoru bnde lise son öğrencisiyim şuan gümrükde stajyerim kuryelerin altındaki cbf 150 lerde baya güzel duruo fiyatları nerdeyse aynışmış ama bana marka önemli değil öğrenci olduğum için çok az benzin yakcak kolay kolay arıza çıkarmıcak çıkardığı zamanda parçası ucuz olcak bişe lazım okula ve yakınındaki iş yerine 2 vesaitle gidip gelmek ne kadar zor gelio bi bilseniz sabahları ter kokusu alıp başını gidio trafik desen 2 saate varamıyorum bu yüzden motosiklet benim için çok büyük bi nimet motoru bu sene ve üniversitede kullancam burdaki motordan iyi anlayan abilerimin tavsiyelerini bekliyorum burdan ne sonuç çıkarsa gidip o motoru alcam.