Tvs Apache ve Honda Cbf 150

Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
298
Selam arkadaşlarm ve abilerim
Uzun süredir çelik xy 150 t wind hunter marka bi scootera biniyodm en son contası patlamışdı bugün değiştirmeye gittik gitmişkende motosiklet baktık babam orda apache marka bi motosiklet gördü çok hoşuna gitti bende arkadaşlarımla altın gününe girmiştim 1 ay kadar fln sonra 1.200 ytl kadar para geçicek elime babam dedi paranı aldığında istersen üstünüde ben tamamlıyım sana alalım bunu hem benzin masrafın azalır kışın rahat edersin hemde adam gibi bi motora binersin adamda baya bi övdü motoru bnde lise son öğrencisiyim şuan gümrükde stajyerim kuryelerin altındaki cbf 150 lerde baya güzel duruo fiyatları nerdeyse aynışmış ama bana marka önemli değil öğrenci olduğum için çok az benzin yakcak kolay kolay arıza çıkarmıcak çıkardığı zamanda parçası ucuz olcak bişe lazım okula ve yakınındaki iş yerine 2 vesaitle gidip gelmek ne kadar zor gelio bi bilseniz sabahları ter kokusu alıp başını gidio trafik desen 2 saate varamıyorum bu yüzden motosiklet benim için çok büyük bi nimet motoru bu sene ve üniversitede kullancam burdaki motordan iyi anlayan abilerimin tavsiyelerini bekliyorum burdan ne sonuç çıkarsa gidip o motoru alcam.
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,758
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
apache sağlam ve güzel motordur. ama ben cbf 150 aldım. ebat olarak değerlendirecek olursak cbf bana daha çok uyuyodu. tasarım olarakta büyük motorların ufaltılmış hali var. ayrıca parça fiyatı çok makul.
 
Katılım
19 Ağu 2006
Mesajlar
82
cbf150 derim yakıt cimrisi ve parça sıkıntısı çekmessin en azından. tabi apache de boşa atılacak bi motor deil fakat parça durumu nedir bilmiyorum
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
ikiside az yakar ikiside sorun çıkarmaz apachenin parça sorunu yok herkesin zevki farklıdır tabi ama bana apache daha şık görünmüştü onun için tercih etmiştim ogrenci olsam apache alırdım o kadar para verdin biraz havalı dursun ama dimi :D
 
Katılım
19 Ağu 2006
Mesajlar
82
ikiside az yakar ikiside sorun çıkarmaz apachenin parça sorunu yok herkesin zevki farklıdır tabi ama bana apache daha şık görünmüştü onun için tercih etmiştim ogrenci olsam apache alırdım o kadar para verdin biraz havalı dursun ama dimi :D
bir apache kullanıcısı olarak arkadaşa en iyi ve yararlı bilgiyi sen verebilirsin
 
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
298
Evet apache daha yakışıklı duruyor eğer teknik özelliklerinde çok büyük fark yoksa sanırım apache alıcam.Ama genede tam olarak ikisininde ne kadar yaktığını maks. hızını karşılaştırmakta fayda var.
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
apache daha atak duruyor cbf nın devir saatı olmadığı ıcın pek cbf sevmiyorum
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
ikiside az yakar ikiside sorun çıkarmaz apachenin parça sorunu yok herkesin zevki farklıdır tabi ama bana apache daha şık görünmüştü onun için tercih etmiştim ogrenci olsam apache alırdım o kadar para verdin biraz havalı dursun ama dimi :D

samet abı katılıyorum zevkler ayrıdır bende cbf 150 cıyım zaten herkes bılıyor
ben memunum motorda hıc sorun yok motorum calışıyorum kuryelık yapıyorum gercekten guzel apache dersensen al derım fark etmez o da guzel motor yanı ıkısının arasında o kadar fark yok
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Apache gerçekten güzel bir motor. CBF daha iri duruyor. Birkaç arkadaştan öğrendiğim kadarıyla Apache biraz titreşimli, CBF'te titreşim çok çok az. Apache'nin yakıt tüketimi çok az daha fazla diye duydum, doğru mu bilmiyorum. Ben CBF kullanıyorum, Honda olduğu için tercih ettim, uzun yola da çıktım, son derece memnunum; ama Apache de iyi bir motor.S
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Altın günü mü ?? :)
Her ikiside neredeyse eş değer bir motor.Hondanın yedek parçasının pahalı olduğunu hemen hemen herkes biliyor. CBF150'de parça fiyatları nasıl bilmiyorum. TVS Apache 150 ise benim gözüme güzel görünen bir motor. At'lan deve değil sonuçta.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bence de Honda al kardeş.. Hiç olmazsa sıkıntı yasamazsın :)

Ama Apache kullanan arkadaşlarım var hiç bir sikayetlerini de duymadım :p
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
baba motordan anlıyomuş apache bence çok kaliteli bir motor. Ama bence cbf sana göre en ideali çünkü parçası ucuz ve türünün en az benzin yakan motoru
 
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
298
Altın günü mü ?? :)
Her ikiside neredeyse eş değer bir motor.Hondanın yedek parçasının pahalı olduğunu hemen hemen herkes biliyor. CBF150'de parça fiyatları nasıl bilmiyorum. TVS Apache 150 ise benim gözüme güzel görünen bir motor. At'lan deve değil sonuçta.
Evet eğer öğrenciyseniz süper bi para biriktirme tekniği :D 20 tane sağlam arkadaş bulunur kura çekilir ve ona göre liste yapılı her bi haftada veya 15günde bir herkes bir çeyrek altın alır ve listedeki kişiye verir ilk sıralardaysanız yeni bi motorun hiç olmassa peşinatı çıkmış olur :D .
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
9
onun adı HONDA hayat onda honda dan sasma bncee cbff 150 de mükemmel cekişş var motor rahat
 
Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
193
Honda CBF 150 diyorum,az yakıyor diyorum,çok kaçıyor diyorum,parçası ucuz,servis bakımıda ucuz diyorum,cepten arıyorum kapatıyorum :queen:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
Honda Cbf 150. Neden mii ?

- Kalite
- Dayanıklılık
- Görünüm
- Servis ağı
- Az yakması

Simdilik aklıma bu kadar geldı :p
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
1
arkadaslar bn de apache aldım suan 4 binde cbf te kullandım apache daha seri torku daha yuksek ama cbf dah konforlu yakıt olarak derseniz kmde 90 kurus yakıyor yani 20 ytllik bnzin le 250 km yok yapıyorum 4 vites 100 goruyo bayır asagı 140 gordum 2. bakımı olan 2500 km bakımına sadece 43 ytl para verdim hava filtresi yag filtresi buji ve yagı degişti arkadasım cbf in 2. bakımı olan 4000 km bakımına 135 ytl para verdi bnce apache trafikte daha rahat bi motor cunku toplu duruyor cbfin kasasına 150 cclik motor gitmemiş acıkcası direksiyon hiç güzel degil cbf in apachele viraja 100 le giriyosan cbfle 80 le girmelisin her turlu iddasınada varım yasadım cunku tekrler olarak ikisininde orjinal tekerleri berbat cbf in dublex cıkıslı apache sambiyerli cbf 30 binden sonra elektrik aksamnda sorun cıkıyomus diye duydum yani sen en iyisi git bi ybr 125 al omur boyu bin volkan ama bu ikisinden hangisini alııyım diyosan korkmadan apache al derim pişman olmazsın diyorum bir kullanıcısı olarak birde grenaj olayı cbf i bozuyor geçen gun bir tane kaza yapan cbf gordum yerde yatıyodu sag grenaj komple gitmiş otomatik olarak far ve sinyalde gitmiş bunların fiyatı nekadar bilmiyorum ama masraflıdır bn apache yi ilk aldıgmda dustum yaklasın motor 7 metre suruklendi kaldırdım motoru korumalık 1 cm filam yamulmus ve vites ayklıgı az bşi yamulmus bununda onemi var yılın tasarım odulunu almıs motor bosunamı almıs
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst