tvs apache rtr mi cbr 125r mı?

Katılım
6 Ağu 2009
Mesajlar
33
selaymun aleykum önceliklerle 2006-2008 arası cbr 125mi 2012 tvs apache mi sizce ? 2. el piyasası aynı sayılır bnde önceden de cbr125 kullanıyordum yalnız araba aldığım için satmak zorunda kaldım şimdi bir daha alcam çevremdeki bazı kişiler apache iyidir falan diyorlar 80 km falan apache sürdüm hoş ama bide sizin fikrinizi almak istedim
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
2006-2008 cbr ile karsılastırmıssın bu yuzden Apache daha ıyıdır bence. sonucta cbr gecıs motoru ve en cok yorulan motor cogunlukla mıletımız tarafından. bu yuzden 2.el de 0 saglamlıgı bulmak zor. 6-7 senelık motosıkletın pek ıyı olacagını zannetmıyorum. hanı apache ile karsılastırmaya gırebılecek kadar. tabi tercih meselesi. şöyle temizi bulunursa neden olmasın.
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
selaymun aleykum önceliklerle 2006-2008 arası cbr 125mi 2012 tvs apache mi sizce ? 2. el piyasası aynı sayılır bnde önceden de cbr125 kullanıyordum yalnız araba aldığım için satmak zorunda kaldım şimdi bir daha alcam çevremdeki bazı kişiler apache iyidir falan diyorlar 80 km falan apache sürdüm hoş ama bide sizin fikrinizi almak istedim

kendim kullanıyorum diye söylemiyorum ama apache yi tavsiye ederim:) hem cbr125 gibi yormaz hem rahatlık uzun yolada banamısın demeyen bir motor:thumleft:
 
Katılım
2 Ara 2012
Mesajlar
538
Bakımlı bir cbr -modeli düşük de olsa- apache ye göre bence daha iyidir. titreşimden nefret ederim :pr:
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
geçenlerde apache den yediği tokatın hızıyla cbr ını satan biri vardı..
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Bakımlı bir cbr -modeli düşük de olsa- apache ye göre bence daha iyidir. titreşimden nefret ederim :pr:

herkesin tercihi değişiyor tabi o sorununda çözümü var ama bana rahatsız edici bir yanı yok şahsen 7-8 bin devirlerde kullanınca çok hissettiriyor ama rahatsız ediciliği artçı olana fazla sürücü olarak beni rahatsız etmedi açıkcası
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
polemık olmasın da hıc bır apache cbr ı tokatlayamaz hıc bı zaman ( grenajdan kazanıyor ) kı benım kadar apache ye aşık yoktur ıkıncısını sattım ucuncusunu beklıyorum...
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
59
Apacheden yedigi tokatla motorunu satti demek cok sacma geliyo bana hani ben bunu soyleyen birisinin lafinda art niyet ararim,cbr 50.000 km dedir ekmegini yedirmistir 100 basamaz,apache vardir rodajindan yeni cikmistir basar cbr vardir hic bir oynama olmadan 140 basar.Hani bu tartismalar yuzunden trafikte apache suruculeride hondacilara karsi doldurur. Demek istedigim Olaya yanlis yerlerden giriliyo bence buda motor seciminde kafasi karisikl olan arkadaslari daha buyuk ikilemlere sokuyor. Ben de boyle bir ikilemde kalmistim cbr sectim cunku ben satarken sikinti yasamak istemem,hic degilse altimdaki honda olsun isterim gorunusu olsun performansi olsun beni daha cok cezbediyo. Yada ne biliyim ben bayide motor bakarken acaba boya kalitesi nasil,titresim sorunu var mi diye dusunmek istemem. Hani birazda yapi meselesidir bu motorun honda oldugunu goren yasli dedeler bile oo honda yapar diyosa ki honda kalitesinin herkes farkinda benim tercihim temiz bi honda olur.. Cbr 125 topiginde km lerce redlinede gittigini soyleyen arkadaslar var,honda daha ne yapsin :) Kesinlikle apache kotudur demiyorum yanlis anlasilmasin kimsede cikip kotu diyemez neye gore kime gore kotu. Kendi ihtiyacina en uygun olanina bak,satarken rahat satayim binerken kafam rahat olsun,birazda yskisikli olsun dersen cbr. Titresim cokta kotu degil,yakit oturus pozisyonu rahat,uzun yillarda kullanicam satmayi dusunmuyorum dersen apache derim ben.
Saygilar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst