Apacheden yedigi tokatla motorunu satti demek cok sacma geliyo bana hani ben bunu soyleyen birisinin lafinda art niyet ararim,cbr 50.000 km dedir ekmegini yedirmistir 100 basamaz,apache vardir rodajindan yeni cikmistir basar cbr vardir hic bir oynama olmadan 140 basar.Hani bu tartismalar yuzunden trafikte apache suruculeride hondacilara karsi doldurur. Demek istedigim Olaya yanlis yerlerden giriliyo bence buda motor seciminde kafasi karisikl olan arkadaslari daha buyuk ikilemlere sokuyor. Ben de boyle bir ikilemde kalmistim cbr sectim cunku ben satarken sikinti yasamak istemem,hic degilse altimdaki honda olsun isterim gorunusu olsun performansi olsun beni daha cok cezbediyo. Yada ne biliyim ben bayide motor bakarken acaba boya kalitesi nasil,titresim sorunu var mi diye dusunmek istemem. Hani birazda yapi meselesidir bu motorun honda oldugunu goren yasli dedeler bile oo honda yapar diyosa ki honda kalitesinin herkes farkinda benim tercihim temiz bi honda olur.. Cbr 125 topiginde km lerce redlinede gittigini soyleyen arkadaslar var,honda daha ne yapsin

Kesinlikle apache kotudur demiyorum yanlis anlasilmasin kimsede cikip kotu diyemez neye gore kime gore kotu. Kendi ihtiyacina en uygun olanina bak,satarken rahat satayim binerken kafam rahat olsun,birazda yskisikli olsun dersen cbr. Titresim cokta kotu degil,yakit oturus pozisyonu rahat,uzun yillarda kullanicam satmayi dusunmuyorum dersen apache derim ben.
Saygilar.