Tvs Apache RTR-150 mi yoksa Yuki YX 200-CS Tornado mu

Katılım
22 May 2012
Mesajlar
15
Öncelikle herkese merhaba diyorum. Ben foruma bugün katıldım ve merak ettiğim bir konu var. Allah nasip ederse lys sınavından sonra motosiklet almayı düşünüyorum. Sizce TVS APACHE RTR-150 mi yoksa YUKI YX 200-CS TORNADO mu alsam ikisinin arasında kaldım. Yorumlarınıza kolaylık olsun diye iki motorunda özelliklerini yazacağım. Şimdiden herkese teşekkür ederim.

TVS APACHE RTR-150


TEKNİK ÖZELLİKLERİ


*Tipi: 4 zamanlı, Hava soğutmalı OHC

*Ateşleme Sistemi: Dijital Ateşleme

*Hacim: 147.5 CC

*Maksimum Güç: 9.95kw (13.3 bhp) @ 8500 rpm

*Maksimum Tork: 123Nm@6000 rpm

*Çap x Strok: 57 mm x 57.8 mm

*Sıkıştırma Oranı: 95.5:1

*Marş Sistemi: Elektrik & Ayak Marşı

*Şanzıman Sistemi: 5 Vites

*Fren Sistemi: ÖN: Disk (270mm), ARKA: Kampana

*Süspansiyon: ÖN: Teleskopik Çatal, 105 mm.uzunluk, ARKA: Tüplü Gazlı Amörtüsör (MIG)

*Ön Jant (Çelik): 1.85 x 17

*Arka Jant (Çelik): 2.15 x 18, 1.90 x 17 (Opsiyonel)

*Ön Lastik: 90/90 x 17

*Arka Lastik: 110/80 x 18 (Opsiyonel)

*Akü: 12v, 9h / 5.0 ah

*Far: 35/35 W halojen

*Kuyruk Lambası: 5w

*Stop Lambası & Park: 3.5w, 0.5w

*Sinyal Lambası: 10w

*Dingil Mesafesi 1260 mm

*Boş Ağırlık: 136 kg

*Yakıt Deposu: 16 lt

*Rezerve Deposu: 2.5 lt
**********************************************************************************************************************************
YUKI YX 200-CS TORNADO


TEKNİK ÖZELLİKLERİ


*Motor: Tek Silindir 4 Zamanlı

*Silindir: Hacmi: 196 cc

*Maksimum Tork: 15.5 Nm 7000 r/min.

*Maksimum Güç: 17.32 Hp 8000 r/min

*Maksimum Hız: 130 km/s

*Şanzıman Tipi: 5 Vites

*Çalıştırma Sistemi: Elektrikli Marş

*Soğutma Sistemi: Hava Soğutmalı

*Yağlama Tipi: Yağ Pompası

*Ateşleme Tipi: CDI

*Fren Sistemi: Ön Disk - Arka Disk

*Ön Teker Ebadı: 80x90-17

*Arka Teker Ebadı: 100x80-17

*Yakıt Kapasitesi: 10 Litre

*Ağırlık: 135 kg.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
apache 150 daha mantıklı.. neden dersen daha fazla tutulmuş motor... daha hızlı ikinci eli olur...sağlamlığı da bellii..
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
12
dikkatli bakarsan yuki nin f5 in yeni kasası olduğunu farkedesin
alırsan başına bela olur:D

scaled.php


resim025z.jpg
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
yuki çinliler arasında kalite bakımından fena değil ancak bir tvs kadar kaliteli motosiklet ürettiğini söyleyemeyiz. ayrıca tvs nin yakıt olarak yukiye göre daha ekonomik olacağını düşünüyorum.
 
Katılım
22 May 2012
Mesajlar
15
Beni kararsızlıktan kurtardınız çok teşekkür ederim. apacheyi almaya karar verdim ama bana önerebileceğiniz başka bir model var mı? bütçem 5000tl çünkü babamı motosiklet almak için zor ikna ettim bana fazla destek olmuyor :cherry:
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
129
5000 TL GİBİ Bir bütçen varsa kesinlikle marka almalısın Honda cbf 150,Apache Rtr 150 veya YBR125 .Bu söyledigim 3 motorunda kendine göre eksi yanalrı mevcuttur zaten forumlarına b aktıgında bunu görürsün,lakin bi mondial bi kuba veya yuki gibi motorlarla anılamaz bile.Resimdeki motorun janjanlı görüntüsüne aldanıpta yanlış bir tercihde bulunma alacagın motorun servis ağını,yedek parca donanımını ve 2.el piyasasınada bakmak lazım,Kısacası markadan şaşmamak lazım
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
94
TVS apache öneririm. 5.000 liran varsa moto + plaka + ruhsat sana 500-600 lira kalacak. onunla da gerekli ekipmanların bir kısmını alırsın. kask konusunda ucuza kaçma.
 
Katılım
22 May 2012
Mesajlar
15
5000 TL GİBİ Bir bütçen varsa kesinlikle marka almalısın Honda cbf 150,Apache Rtr 150 veya YBR125 .Bu söyledigim 3 motorunda kendine göre eksi yanalrı mevcuttur zaten forumlarına b aktıgında bunu görürsün,lakin bi mondial bi kuba veya yuki gibi motorlarla anılamaz bile.Resimdeki motorun janjanlı görüntüsüne aldanıpta yanlış bir tercihde bulunma alacagın motorun servis ağını,yedek parca donanımını ve 2.el piyasasınada bakmak lazım,Kısacası markadan şaşmamak lazım

Dediğin gibi markadan şaşmamak lazım :queen: apache'ye karar verdim

TVS apache öneririm. 5.000 liran varsa moto + plaka + ruhsat sana 500-600 lira kalacak. onunla da gerekli ekipmanların bir kısmını alırsın. kask konusunda ucuza kaçma.


Doğru söylüyorsun can güvenliğimiz için önce bütün önlemleri alıp sonra kendimizi Allah'a havale etmeliyiz :cherry:

Yorumlarıyla bana yardımcı olan herkese teşekkür ederim.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst