CB' nin yakıt ekonomisi hariç tek bi artısı yok bence, taş gibi sele, güvensiz lastikler, sert süspansiyonlar, takılmamış devir saati,Apache, CB' ye ye nazaran daha iyi.
Taş gibi sele: 500-600 km sonra
hiç rahatsızlık vermiyor

,
Güvensiz şamriyelli lastikler: bu konuda haklısın, Apache de fabrika çıkışı lastikler başarılıysa hiç lafım yok hatta

bu konuda CB özellikle arka lastik rezalet.
Sert süspansiyonlar: Honda yarış için var olan bi firmadır ilk günden beri, malesef otomobilde de motosiklette de bu böyle, sportif sertlik toto konforumuza uymasada yol tutuşuna katkısı tartışılmaz
Takılmamış devir saati: ne için nekadar gereklidir tartışılır
Apache cb ye nazaran daha iyi: e bi zahmet olsun abi 1000 TL daha pahalı
Ben bu iki model arasında bu farklar için 1000 lira fazla ödemeyi tercih etmedim, tercih eden kişiye de saygı duyarım :cat:
Bu iki model arasında da TVS Apache nispeten daha iyi bir motosiklettir doğal olarak!