- Katılım
- 22 Eki 2012
- Mesajlar
- 260
S.a. arkadaşlar,
Herkese hayırlı akşamlar.
Motosikletimden 2. ve 3. viteste daha belirgin olmakla birlikte bütün viteslerde duyduğum tak tak şeklinde belli belirsiz bir vuruntu sesi var.
Motosiklet boş viteste park halindeyken tekeri elimle çevirdiğimde yok
Çalışı vaziyetteyken de boşta ne kadar hızlı dönsede teker o sesi pek duyamadım
Şıkırtı şeklinde olsa şanzıman diyeceğim
Balata mı sürtüyor diye gevşeterek yada sıkarak farklı şekilde ayarlayıp denedim ses kesilmedi
Son zamanlarda motosiklet ile seyir halindeyken ara sıra 2. vitestren boşa düşme olayı oluyordu
Zincir gevşemişti onu sağolsun bir tanıdığa gerdirip ayarlattım güzelce temizleyip, yağlayıp bakımını yaptık somunları falan yeniledik pimlerin kanallarının arasını pafta ile düzeltip dişleri temizledik
Şuanda zincirde bir sorun yok gibi
Aklıma zincir ön dişlisi (ana dişli) geldi onda mı birşey var acaba?
Bu ses nereden gelebilir ki?
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:06 ----------
Ayrıca bu ses sadece motosiklet soğukken gelip ısındığında kesilmiyor...
Bilgisi olan arkadaşların yardımını rica ediyoum
Herkese hayırlı akşamlar.
Motosikletimden 2. ve 3. viteste daha belirgin olmakla birlikte bütün viteslerde duyduğum tak tak şeklinde belli belirsiz bir vuruntu sesi var.
Motosiklet boş viteste park halindeyken tekeri elimle çevirdiğimde yok
Çalışı vaziyetteyken de boşta ne kadar hızlı dönsede teker o sesi pek duyamadım
Şıkırtı şeklinde olsa şanzıman diyeceğim
Balata mı sürtüyor diye gevşeterek yada sıkarak farklı şekilde ayarlayıp denedim ses kesilmedi
Son zamanlarda motosiklet ile seyir halindeyken ara sıra 2. vitestren boşa düşme olayı oluyordu
Zincir gevşemişti onu sağolsun bir tanıdığa gerdirip ayarlattım güzelce temizleyip, yağlayıp bakımını yaptık somunları falan yeniledik pimlerin kanallarının arasını pafta ile düzeltip dişleri temizledik
Şuanda zincirde bir sorun yok gibi
Aklıma zincir ön dişlisi (ana dişli) geldi onda mı birşey var acaba?
Bu ses nereden gelebilir ki?
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:06 ----------
Ayrıca bu ses sadece motosiklet soğukken gelip ısındığında kesilmiyor...
Bilgisi olan arkadaşların yardımını rica ediyoum