TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Istsnbula geldim geleli yagmur durmadi okul koşturmasi derken motoru otoparka biraktim görmedim bile napiyo 1 haftadir :) havalar birazck duzelirse ozlemisim istanbulu turlamak ve yag degisimi yapmak istiyorum.. Kiş sezonunu açmak lazm ^^
Jiglesiz bi kere de marş yer mi sence? Benim ki 2-3 gün durunca istop ediyo
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Nesine baktırayım peki? Bir de motor soğukken alt devirler de öksürüyo tekliyo. Isınınca düzeliyo. Hava filtresine baktırdım temiz. Şu an da 4500 km deyim. 6000 de buji ve hava filtresi gibi detaylı bakımın da başka neler yapılıyor?
 
Katılım
26 May 2013
Mesajlar
128
karbüratörün içinde iğnedeki segmanı en alta al motor daha rahat çalışacaktır
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Bu ilanın sahibi buradamı bilmiyorum ama böyle ilanları gördükçe sinirleniyorum gerçekten.

Başlığı ''ASKERLIK NEDENI ILE ACIL SATILIK !!!! ''

2013 model 1000 küsür km de. İstediği fiyat 5.500 tl.

İnsaf yahu. 2013 model 0 km Tvs apache yi 4900 e alabiliyoruz. Hadi 300 de plaka ruhsat tutsun. 5200.

İlanına az da olsa pazarlık payı var yazmış. Allah bilir 100 lira anca inecektir.

Herkes istediği fiyatı yazmakta özgür fakat diğer satıcılar fiyatları böyle sanıyor ve onlarda şişirip ilana koyuyorlar.Ben olması gereken fiyatı teklif edince kabul etmiyorlar. İlanları 3 ay boyunca duruyor.

Linkide bu . Amacım arkadaşın ilanını kötülemek değil fakat kimsenin kazık yemesini istemiyorum.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-askerlik-nedeni-ile-acil-satilik-233906415/detay


Bu arada ben hala Bursadan 2013-2014-2015 model max 10.000 kmde garantisi devam eden servis bakımlı bir tvs apache arıyorum. Satan varsa bana ulaşmasını rica ediyorum.
 
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
767
Hayırlı uğurlu olsun dostum. Umarım güle güle kullanırsın ve sana şans getirir...
 
Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
324
herkese selam olsun arkadaşlar...

birkaç gündür takip ediyorum... bazı arkadaşlar 2. el fiyatları konusunda kızgınlıklarını dile getirmişler... ben de birkaç şey söylemek istedim... öncelikle motosikletin 0 km fiyatının üzerinde satmak isteyen arkadaşlar ya çok duygusal davranıyorlar ya da alıcının zekasına hakaret ediyorlar... tabii ki burada bazı istisnalar söz konusu... örneğin adam motoru almış ve çanta, lastik, aksesuar v.b çeşitli harcamalar yapmış ve bunun üzerine de çok az km çevirerek satmak zorunda kalmış olabilir... bu durumda diyecek bir söz yok ama onun dışında aksesuarsız bir motorun sıfırından pahalı olması pek mantıklı değil... ama ne olursa olsun alıcı arkadaşın istediği fiyatı da kimse yazmak zorunda değil... yani ben de düşük fiyatla motosiklet almk isterim tabii ki ama nasıl ki satıcıdan mantıklı davranmasını bekliyorsak alıcı arkadaşlar da mantıklı davranmalı... ben motora 4500 TL yazdığımda telefon açıp 3500 TL 'ye satıyosan gelip alayım diyenler vardı... adam arayıp falanca yerde bi motorla anlaştım 3500 'e ama sen satarsan senin motoru alırım diye de ikna yöntemleri de geliştirmiş...

yani bu iş karşılıklı saygı içerisinde olmalı... kimse kimseden akıllı ya da zeki değil...
 
Katılım
1 Eki 2013
Mesajlar
29
Arkadaslar bi sorum olacak karşılaşan ve bilen arkadaşlar varmıdır. Egzosdan geldiğini düşündüğüm bi ses var tıkır tıkır ediyo ve egzoza basınca kesiliyor bırakınca tekrar devam. Bazen iki kişi binince geliyor bazen tek kişi bazende gelmiyor nerden geldiğini bi türlü çözemedim varmıdır yaşayan veya önerisi olan.
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Arkadaslar bi sorum olacak karşılaşan ve bilen arkadaşlar varmıdır. Egzosdan geldiğini düşündüğüm bi ses var tıkır tıkır ediyo ve egzoza basınca kesiliyor bırakınca tekrar devam. Bazen iki kişi binince geliyor bazen tek kişi bazende gelmiyor nerden geldiğini bi türlü çözemedim varmıdır yaşayan veya önerisi olan.

Egzozun üzerindeki nikelaj koruma parçasının vidalarını kontrol etmeni öneririm öncelikle.
Son zamanlarda arka kısımdaki vida gevşeyip ses yapmaya başladı bende.
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
Umarim dostum krom muhafazadan geliyodur tikirti altindaki lastik eskiyo eski kasa için bu soylediklerim ..birde egzosun icindeki ikinci kat boğazdan kiriliyo tangir tungur şangir şungur basima geldi egzost patladi diye komple kestim açtim manifoltu dagatincs kurumun dokulmesiyle gordumki ikinci kat boru bogazdan kirik kaynattik bir daha kirildi yine kaynattim ☺
 
Katılım
1 Eki 2013
Mesajlar
29
Egzozun üzerindeki nikelaj koruma parçasının vidalarını kontrol etmeni öneririm öncelikle.
Son zamanlarda arka kısımdaki vida gevşeyip ses yapmaya başladı bende.

Umarim dostum krom muhafazadan geliyodur tikirti altindaki lastik eskiyo eski kasa için bu soylediklerim ..birde egzosun icindeki ikinci kat boğazdan kiriliyo tangir tungur şangir şungur basima geldi egzost patladi diye komple kestim açtim manifoltu dagatincs kurumun dokulmesiyle gordumki ikinci kat boru bogazdan kirik kaynattik bir daha kirildi yine kaynattim ☺

Egzozun üstündeki koruma değil ya kaç kez söktüm taktım. Basınca gidiyo sadece durduğu yerde rolantide çalışırken ses yok sadece giderken oluyo anlayamadım bi türlü
 
Katılım
26 May 2013
Mesajlar
128
orta sehpa kapatınca eksoza dayanıp duruyor dayandığı yerde bir lastik var o düşmüş olabilir yada eksoz içi birşeyler kırılmıştır devir artınca ses yapıyordur
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416

aramıza hoş geldin, motorun hayırlı olsunn..

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:41 ----------

arkadaşlar size bir sorum olacak, benim ön freni tuttuğumda tık tık diye kendiliğinde kademeli tutup tutup bırakıyor nedendir acaba kalitesiz yada cok beklemiş balatadan olabilirmi sizce?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst