Bu ilanın sahibi buradamı bilmiyorum ama böyle ilanları gördükçe sinirleniyorum gerçekten.
Başlığı ''ASKERLIK NEDENI ILE ACIL SATILIK !!!! ''
2013 model 1000 küsür km de. İstediği fiyat 5.500 tl.
İnsaf yahu. 2013 model 0 km Tvs apache yi 4900 e alabiliyoruz. Hadi 300 de plaka ruhsat tutsun. 5200.
İlanına az da olsa pazarlık payı var yazmış. Allah bilir 100 lira anca inecektir.
Herkes istediği fiyatı yazmakta özgür fakat diğer satıcılar fiyatları böyle sanıyor ve onlarda şişirip ilana koyuyorlar.Ben olması gereken fiyatı teklif edince kabul etmiyorlar. İlanları 3 ay boyunca duruyor.
Linkide bu . Amacım arkadaşın ilanını kötülemek değil fakat kimsenin kazık yemesini istemiyorum.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-askerlik-nedeni-ile-acil-satilik-233906415/detay
Bu arada ben hala Bursadan 2013-2014-2015 model max 10.000 kmde garantisi devam eden servis bakımlı bir tvs apache arıyorum. Satan varsa bana ulaşmasını rica ediyorum.