TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Malın fiyatını elbette satıcı belirler ama çok istemişsin. 5500TL sıfırı. Sen istemişsin 5600 TL. Şaka gibi :)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...mli-kampanya-motoshop-3656265-224656300/detay

Katılıyorum size. Bende zaten olumsuz geri dönüş yaptım arkadaşa.

Bu arada ufak fiyat konusunda uyarayım.

Bursada 3.000 km de yeşil renkli 2014 model 2015 mayıs çıkışlı tvs ye 5250 tl fiyat yazmıştı sahibi.

Gittim görüştüm gram fiyat inmedi. Bende peki dedim.

İlan 1 aydır duruyor. Satılmadı motor.

Yani sizin istediğiniz fiyat çok ama çok uçuk bir rakam.
 
Katılım
12 May 2015
Mesajlar
10
Katılıyorum size. Bende zaten olumsuz geri dönüş yaptım arkadaşa.

Bu arada ufak fiyat konusunda uyarayım.

Bursada 3.000 km de yeşil renkli 2014 model 2015 mayıs çıkışlı tvs ye 5250 tl fiyat yazmıştı sahibi.

Gittim görüştüm gram fiyat inmedi. Bende peki dedim.

İlan 1 aydır duruyor. Satılmadı motor.

Yani sizin istediğiniz fiyat çok ama çok uçuk bir rakam.

Sevgili arkadaşlar şöyle söyleyeyim.
öncelikle şaka filan yaptığım yok.Bu motorun 2013 kasasını 5490 TL ye satıyorlar .2014 yani son kasasını da 5880 TL ye satılıyor.
Trafiğe 2015 Mayıs çıkışlı benim motorum da ve o arkadaşın 1 lira bile inmemesini anlıyorum.
5880 + ruhsat + plaka + arka çanta demiri motorun fiyatı oldu sana 6 bin küsür ve bunların dışında en sıkıcısı olan 1000 km rodaj dönemi.
Bazı insanlar bunlarla uğraşmak yerine (eğer ki makine temiz ve bakımlı ise anlayacağınız neredeyse sıfır ayarında) her şeyi bitmiş makine alır.
Malımın ne aciliyeti var ne de illa satılsın diye bir çabam. Evet satıcı benim fiyatım da bu.İlginizi çekmediyse başka motorlara bakarsınız.Sorun yok.
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Sevgili arkadaşlar şöyle söyleyeyim.
öncelikle şaka filan yaptığım yok.Bu motorun 2013 kasasını 5490 TL ye satıyorlar .2014 yani son kasasını da 5880 TL ye satılıyor.
Trafiğe 2015 Mayıs çıkışlı benim motorum da ve o arkadaşın 1 lira bile inmemesini anlıyorum.
5880 + ruhsat + plaka + arka çanta demiri motorun fiyatı oldu sana 6 bin küsür ve bunların dışında en sıkıcısı olan 1000 km rodaj dönemi.
Bazı insanlar bunlarla uğraşmak yerine (eğer ki makine temiz ve bakımlı ise anlayacağınız neredeyse sıfır ayarında) her şeyi bitmiş makine alır.
Malımın ne aciliyeti var ne de illa satılsın diye bir çabam. Evet satıcı benim fiyatım da bu.İlginizi çekmediyse başka motorlara bakarsınız.Sorun yok.
2013 ve 2014 model 0 km şuan söylediğiniz rakamlardan daha ucuza alınıyor İstanbuldaki kimi bayilerden. Hemde ücretsiz kargo ile.

Bir aracın kontağını çevirdiğiniz an o aracın fiyatı isteseniz de istemesenizde düşer.
Ha şu var. Örneğin yamaha r25.
Motoru almak istiyorsun ama stoklarda yok.Alıcı aylarca beklemek istemez,0 fiyatına temiz kullanılmış az km li almak isteyebilir. Bu gibi durumlarda sizin söylediğiniz olabilir.

Fakat tvs de bu durum yok. Ayrıca japon değil.

Bu durumlar mevcutken sizin o fiyata satma ihtimaliniz binde 1 belki. Oda piyasayı takip etmeyen biridir.

Mal sizin istediğiniz fiyatı yazarsınız tabiki fakat ben 1 aydır tvs apache piyasasını her gün takip ediyorum.

Ne diyelim mal sizin . Ama eminimki 1 ay sonrada sizin ilanınız orada duruyor olacak. Kolay gelsin.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 May 2015
Mesajlar
10
Japon da değil / Çin de değil
Dediğim gibi aciliyetim yok. seve seve de biniyorum.
ama sattığımda emin olun size de haber vericem. merakınızı yenersiniz.
Umarım istediğini uygunlukta ve temizlikte motor bulursunuz .
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Japon da değil / Çin de değil
Dediğim gibi aciliyetim yok. seve seve de biniyorum.
ama sattığımda emin olun size de haber vericem. merakınızı yenersiniz.
Umarım istediğini uygunlukta ve temizlikte motor bulursunuz .

İlan tarihiniz zaten 20.08.2015 .

1 aydır ilanınız duruyor belliki. Üstelik artık havalar bozuyor kışa giriyoruz.Yazın o fiyata satılmadıysa kışın nasıl satılacak ?

Bu durumda biz haklı görünüyoruz bence.

Ne diyelim uzatmaya gerek yok. İyi satışlar.
 
Katılım
28 Şub 2015
Mesajlar
224
Sevgili arkadaşlar şöyle söyleyeyim.
öncelikle şaka filan yaptığım yok.Bu motorun 2013 kasasını 5490 TL ye satıyorlar .2014 yani son kasasını da 5880 TL ye satılıyor.
Trafiğe 2015 Mayıs çıkışlı benim motorum da ve o arkadaşın 1 lira bile inmemesini anlıyorum.
5880 + ruhsat + plaka + arka çanta demiri motorun fiyatı oldu sana 6 bin küsür ve bunların dışında en sıkıcısı olan 1000 km rodaj dönemi.
Bazı insanlar bunlarla uğraşmak yerine (eğer ki makine temiz ve bakımlı ise anlayacağınız neredeyse sıfır ayarında) her şeyi bitmiş makine alır.
Malımın ne aciliyeti var ne de illa satılsın diye bir çabam. Evet satıcı benim fiyatım da bu.İlginizi çekmediyse başka motorlara bakarsınız.Sorun yok.

Pazartesi gibi buralarda ol dostum,yazdığın fiyatlara da iyi bak ::asker::
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
462
Beyler iyi akşamlar. 2014 model 2015 mayıs çıkışlı beyaz renkte 5000 km'deki Apache'mi satıyorum. İstanbul Kağıthane'de oturuyorum. İlgilenen olursa ulaşabilir.
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
462
Fiyat, ilan resim,plaka vs? Kim nereye ulaşacak? :cherry:

İlgilenen çıkarsa ilan numarasını atacağım. Fiyat 5000 lira. Temiz bi motor

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:01 ----------

Yinede seni kırmayayım 229947999
 
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
767
Beni kıracak bir durum yok.Ben alacağımı aldım satacağımı sattım :) Motor senin. Satacak olan da sensin, satamayacak olan da.
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
462
Satamayacak? Eyvallah hocam. Motor ile ilgilenen arkadaşlar olursa buyursun burdan mesaj atsın öncelikle. Pazarlık payı vardır gayet düzgün bi motosiklettir.
229947999
 
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
767
Yanlış anlama dostum, kötü veya ters birşey söyleyen yok. Kimse görmediği motoru almak için eyleme geçmez. "satamayacak"dan kasıt bu :)
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
s.a hayırlı cumalar geçen ay 3 motor çanakkale yaptık bu ay da hatta onumuzekı hafta yada dıger hafta bursa yapmayı düşünüyoruz bursa da gezilcek yerler nereleridir bilen varsa bize yaza bilirmi hatta bize katılmak isteyen arkadaşlarda katılabilir :rendeer:
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
s.a hayırlı cumalar geçen ay 3 motor çanakkale yaptık bu ay da hatta onumuzekı hafta yada dıger hafta bursa yapmayı düşünüyoruz bursa da gezilcek yerler nereleridir bilen varsa bize yaza bilirmi hatta bize katılmak isteyen arkadaşlarda katılabilir :rendeer:

Aleyküm selam.

İzmir tarafından gelirken Bursa'ya 25-30 km.kala sağ tarafta herkesin beğendiği Gölyazı var.Hem güzel bir manzara görür, hemde yorgunluk çayı, kahvesi içebilirsiniz.

Mudanya'yı bol virajlı yollardan biraz geçtikten sonra Kumyaka ve Trilye'ye uğrayıp deniz havası alabilirsiniz.

Uludağ yoluna çıkıp, Bursa manzarası izleyebilirsiniz.

Şehrin içinde Ulucami ve etrafındaki hanları, çay bahçelerini gezebilirsiniz.

Şu anda aklıma gelen yerler buralar. Diğer genç arkadaşlarda farklı yerler tavsiye ederek yardımcı olacaklardır.

Gezi tarihiniz kesinleşince Bursa Mt kısmına yazarsanız size refakat edecek arkadaşlar çıkabilir.

Şimdiden hayırlı yolculuklar, iyi eğlenceler.:cat:
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
2. el fiyatlarını tartıştık. Buyrun 0 km tvs apache fiyatları.

2013 model 0 km : 4900 tl.

2014 model 0 km : 5399 tl.

2015 model 0 km : 5849 tl.

Üstelik Türkiyenin her iline ücretsiz kargo.

Buyrun linki.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-0-km-2013-model-tvs-apache-sadece-4%2C900-tl-motobest-farki-ile-234384621/detay

Bu yüzden eğer amacınız satmaksa biraz daha oturup düşünmek gerek olduğunu düşünüyorum.


Ben hala Bursadan 2. el 2014-2015 model almayı düşünüyorum.

Bu fiyatları göz önünde bulundurarak 2014-2015 model max 10 bin km olan 2. el apache sini satan varmı ?

Anlaştığımız taktirde pazartesi günü işlemleri yaparız Bursada olması koşulu ile.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
2. el fiyatlarını tartıştık. Buyrun 0 km tvs apache fiyatları.

2013 model 0 km : 4900 tl.

2014 model 0 km : 5399 tl.

2015 model 0 km : 5849 tl.

Üstelik Türkiyenin her iline ücretsiz kargo.

Buyrun linki.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-0-km-2013-model-tvs-apache-sadece-4%2C900-tl-motobest-farki-ile-234384621/detay

Bu yüzden eğer amacınız satmaksa biraz daha oturup düşünmek gerek olduğunu düşünüyorum.


Ben hala Bursadan 2. el 2014-2015 model almayı düşünüyorum.

Bu fiyatları göz önünde bulundurarak 2014-2015 model max 10 bin km olan 2. el apache sini satan varmı ?

Anlaştığımız taktirde pazartesi günü işlemleri yaparız Bursada olması koşulu ile.

Berkut inşallah gönlüne göre bulursun.
Senin gibi müşteriyi bulan,kaçırmamalı bence.
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
Aleyküm selam.

İzmir tarafından gelirken Bursa'ya 25-30 km.kala sağ tarafta herkesin beğendiği Gölyazı var.Hem güzel bir manzara görür, hemde yorgunluk çayı, kahvesi içebilirsiniz.

Mudanya'yı bol virajlı yollardan biraz geçtikten sonra Kumyaka ve Trilye'ye uğrayıp deniz havası alabilirsiniz.

Uludağ yoluna çıkıp, Bursa manzarası izleyebilirsiniz.

Şehrin içinde Ulucami ve etrafındaki hanları, çay bahçelerini gezebilirsiniz.

Şu anda aklıma gelen yerler buralar. Diğer genç arkadaşlarda farklı yerler tavsiye ederek yardımcı olacaklardır.

Gezi tarihiniz kesinleşince Bursa Mt kısmına yazarsanız size refakat edecek arkadaşlar çıkabilir.

Şimdiden hayırlı yolculuklar, iyi eğlenceler.:cat:
yağmurdan dolayı izinleri ayarlaya bilirsek bu hafta yapmayı düşünüyoruz tavsiyeleriniz için teşekkürler :rendeer: bursa mt ye yazarım :cat: sağaolasın tekerinize taş deymesin
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Istsnbula geldim geleli yagmur durmadi okul koşturmasi derken motoru otoparka biraktim görmedim bile napiyo 1 haftadir :) havalar birazck duzelirse ozlemisim istanbulu turlamak ve yag degisimi yapmak istiyorum.. Kiş sezonunu açmak lazm ^^
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst