TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Haz 2015
Mesajlar
2
Selam arkadaşlar 2 hafta önce 2. el bir apache alarak aranıza yeni katıldım. Uzun zamandır bu konuyu takip ediyordum. Ybr-apache arasında gittim geldim ve apache de karar kıldım. :) Fazla sürüş deneyimim olmadı. Ama aldım ve her 2. el motorda olduğu gibi bazı parçaları değiştirdim. Şuan üstünde pirelli lastikler var pek memnun değilim. Değişim yaparsam burda paylaşırım. Sizlerden de yardımları bekliyorum. Kazasız sürüşler. :rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2015
Mesajlar
23
Arkadaslar mrb. 2012 model 10.000 kmde gri renkte satilik apache var sizce kaca alinir. Anlasabilirsek eger hayirlascaz inşallah. Sizinde fikirlerinizi alayim dedim kac eder :)
 
Katılım
11 Ağu 2014
Mesajlar
140

Hocam benim motorun titremesini kulak vidalarindan olabilir demiştiniz. Sübap ayarı düzgün yapılmadıysa olabilir mi birde motor artık tek narsta çalışıyor bunu çok sevdim fakat hizim düştü, anlamak için 0-60 sayacını sifirladim fakat 60 i geçtiğinde 9.9da kaldı tekrar sifirladim yavaş gittim 7.1 yaptım tekrar sifirladim hızlı gittim sayaç sayamadi yine 9.9 da kaldi. Yani hızımın düşmesi subap ayariyla alakalı mıdır?
 
Katılım
13 Eyl 2015
Mesajlar
49
yeterince yukarıda sehbaya alıp debriyaja bastığımda direk frenliyo teker sıkıntıda orada zaten :)
 
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
175
MOTORUM SATILIKTIR ARKADAŞLAR İLAN NUMARASI 231495753
PULSARA GECME ZAMANI:flower:

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:16 ----------

Arkadaslar mrb. 2012 model 10.000 kmde gri renkte satilik apache var sizce kaca alinir. Anlasabilirsek eger hayirlascaz inşallah. Sizinde fikirlerinizi alayim dedim kac eder :)

İNTERNETTE TANIŞTIGIM BIRI 3500 E SİYAH APACHE ALDI MOTORUN DERDİNE ÇARE BULAMIYOR.
SÖYLEYEN DEDİM:cat:
 
Katılım
18 Tem 2014
Mesajlar
556
Herkese Merhabalar arkadaşlar iyi günler dilerim tekeriniz düz bassın :)
Hikayeyi özet tutucam arkadaşlar ve abilerim.
Son 10 sayfayı takip ettim okudum yorumlar çok güzel bir kaç arkadaş var epey bilgisi Tvs Apache hakkında var EneS_Turker, mozgur, Traveler, Apices filan (yazamadığım kişiler alınmasın :) )
Beyler abilerim şöyle bir husus var. Benim BeyazKurt lakablı bir YBR motosikletim var.
Geçen senelerde almıştım o sırada Apache'yle aynı fiyattaydı.
Apache'nin yeni kasasında Beyaz renk olmadığı için YBR'yi tercih etmiştim.
Fakat bu sene Apache o mükemmel kasasına Beyaz rengide eklemiş ve bu beni fazlasıyla cezbetti.
Bu sene değil fakat ileri ki zamanlarda TVS Apache planım var. Ama aklıma takılan bir kaç soru işareti de var.
1. Problem YBR 6.500 devirden sonra ayak altında karıncalanma hissi veren bir motosiklet. Peki ya Apache ? Megelliden sonraki titreşim aleti diyorlar. Bu konuda ki yorumlarınız nedir?
2. Soru işareti Ben YBR'de birkaç hafif yan yatma durumlarıyla karşılaştım lastikten dolayı. BeyazKurt'ta top speed'im 120 km/h Apache güçlü bir motosiklet bana sizce fazla gelir mi ?
3. Kullandığım motosiklet Hız motosikleti değilse hız takıntım yoktur. Önemli olan şehir içinde hızlı ivmelenmesi ve ışıklardan atik kalkması. Apache'de bu hususlar ne durumda ?
4. ve son sorum; İlla ruhsatta 2015 yazacak diye 300 400 lira fazla vermek istemiyorum. 1 - 1.5 senelik motosikletler uzun süre yatmasından dolayı herhangi bir problem teşkil eder mi ?
Bunun haricinde soracağım sorular zaten cevaplanmış tekrar tekrar sormanın alemi yoktur.
Gaziantep'de bir sefer Karataş bölgesinde Kırmızı yeni kasa TVS Apache görmüştüm. Sürücüsü de çok şıktı fullface kask, mont, eldiven tam takılmak istediğim tayfa adamı. O arkadaş buralardaysa bana bir ulaşsın ya tanışmayı çok isterim :)

Cevaplayan ve okuyan herkese teşekkürler ederim iyi günler tekeriniz düz bassın :)
 
Son düzenleme:
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
175
Herkese Merhabalar arkadaşlar iyi günler dilerim tekeriniz düz bassın :)
Hikayeyi özet tutucam arkadaşlar ve abilerim.
Son 10 sayfayı takip ettim okudum yorumlar çok güzel bir kaç arkadaş var epey bilgisi Tvs Apache hakkında var EneS_Turker, mozgur, Traveler, Apices filan (yazamadığım kişiler alınmasın :) )
Beyler abilerim şöyle bir husus var. Benim BeyazKurt lakablı bir YBR motosikletim var.
Geçen senelerde almıştım o sırada Apache'yle aynı fiyattaydı.
Apache'nin yeni kasasında Beyaz renk olmadığı için YBR'yi tercih etmiştim.
Fakat bu sene Apache o mükemmel kasasına Beyaz rengide eklemiş ve bu beni fazlasıyla cezbetti.
Bu sene değil fakat ileri ki zamanlarda TVS Apache planım var. Ama aklıma takılan bir kaç soru işareti de var.
1. Problem YBR 6.500 devirden sonra ayak altında karıncalanma hissi veren bir motosiklet. Peki ya Apache ? Megelliden sonraki titreşim aleti diyorlar. Bu konuda ki yorumlarınız nedir?
2. Soru işareti Ben YBR'de birkaç hafif yan yatma durumlarıyla karşılaştım lastikten dolayı. BeyazKurt'ta top speed'im 120 km/h Apache güçlü bir motosiklet bana sizce fazla gelir mi ?
3. Kullandığım motosiklet Hız motosikleti değilse hız takıntım yoktur. Önemli olan şehir içinde hızlı ivmelenmesi ve ışıklardan atik kalkması. Apache'de bu hususlar ne durumda ?
4. ve son sorum; İlla ruhsatta 2015 yazacak diye 300 400 lira fazla vermek istemiyorum. 1 - 1.5 senelik motosikletler uzun süre yatmasından dolayı herhangi bir problem teşkil eder mi ?
Bunun haricinde soracağım sorular zaten cevaplanmış tekrar tekrar sormanın alemi yoktur.
Gaziantep'de bir sefer Karataş bölgesinde Kırmızı yeni kasa TVS Apache görmüştüm. Sürücüsü de çok şıktı fullface kask, mont, eldiven tam takılmak istediğim tayfa adamı. O arkadaş buralardaysa bana bir ulaşsın ya tanışmayı çok isterim :)

Cevaplayan ve okuyan herkese teşekkürler ederim iyi günler tekeriniz düz bassın :)

TİTREŞİM KONUSU YBR DEN FAZLA ONU BELIRTEYİM
TİTREŞİM OLAYI ÖYLE ÇİN MALLARI GİBİ ZANGIR ZANGIR DEĞİL BUL Bİ APACHE BİN KENDİN TEST ET EN İYİSİ BU ŞEKİLDE OLUR
HIZ YBR DEN FAZLA BU BI GERCEK SONUCTA 150 CC
ATİKLİK YBR DEN FAZLA.BENIM YBR ATİK DEGILMIS DERSIN SONRA =)
APACHELERIN BEYAZ RENKLERI YANLIŞ HATIRLAMIYORSAM HEPSİ 2015 MODEL OLMASI LAZIM 2014 TE VARMIYDI BİLEMİYORUM
 
Katılım
11 Nis 2015
Mesajlar
230
Herkese Merhabalar arkadaşlar iyi günler dilerim tekeriniz düz bassın :)
Hikayeyi özet tutucam arkadaşlar ve abilerim.
Son 10 sayfayı takip ettim okudum yorumlar çok güzel bir kaç arkadaş var epey bilgisi Tvs Apache hakkında var EneS_Turker, mozgur, Traveler, Apices filan (yazamadığım kişiler alınmasın :) )
Beyler abilerim şöyle bir husus var. Benim BeyazKurt lakablı bir YBR motosikletim var.
Geçen senelerde almıştım o sırada Apache'yle aynı fiyattaydı.
Apache'nin yeni kasasında Beyaz renk olmadığı için YBR'yi tercih etmiştim.
Fakat bu sene Apache o mükemmel kasasına Beyaz rengide eklemiş ve bu beni fazlasıyla cezbetti.
Bu sene değil fakat ileri ki zamanlarda TVS Apache planım var. Ama aklıma takılan bir kaç soru işareti de var.
1. Problem YBR 6.500 devirden sonra ayak altında karıncalanma hissi veren bir motosiklet. Peki ya Apache ? Megelliden sonraki titreşim aleti diyorlar. Bu konuda ki yorumlarınız nedir?
2. Soru işareti Ben YBR'de birkaç hafif yan yatma durumlarıyla karşılaştım lastikten dolayı. BeyazKurt'ta top speed'im 120 km/h Apache güçlü bir motosiklet bana sizce fazla gelir mi ?
3. Kullandığım motosiklet Hız motosikleti değilse hız takıntım yoktur. Önemli olan şehir içinde hızlı ivmelenmesi ve ışıklardan atik kalkması. Apache'de bu hususlar ne durumda ?
4. ve son sorum; İlla ruhsatta 2015 yazacak diye 300 400 lira fazla vermek istemiyorum. 1 - 1.5 senelik motosikletler uzun süre yatmasından dolayı herhangi bir problem teşkil eder mi ?
Bunun haricinde soracağım sorular zaten cevaplanmış tekrar tekrar sormanın alemi yoktur.
Gaziantep'de bir sefer Karataş bölgesinde Kırmızı yeni kasa TVS Apache görmüştüm. Sürücüsü de çok şıktı fullface kask, mont, eldiven tam takılmak istediğim tayfa adamı. O arkadaş buralardaysa bana bir ulaşsın ya tanışmayı çok isterim :)

Cevaplayan ve okuyan herkese teşekkürler ederim iyi günler tekeriniz düz bassın :)

Hocam telefondan giriyorum o yüzden ayrıntılı yazamicam kusura bakma :) Ama sorduğun bütün sorularla ilgili veya endişe ettiğin bütün sorunlarda sıkıntı yaşamazsın. Yani sorduğun sorlulara bakarak diyorum ki direk apache yi al :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:36 ----------

Bir de arkadaşlar yarın memlekete gideceğim nasipse 250-300 km falan diyorum ki ön dişliyi degistirsem son hızım biraz daha artar mı? 1.82 boy-84 de kilom var yaklaşık ne dersiniz? Olursa öne kaç dişli almalıyım? Şehir içi kullanımda yine orjinalini takarim
 
Katılım
26 May 2013
Mesajlar
128
Bir de arkadaşlar yarın memlekete gideceğim nasipse 250-300 km falan diyorum ki ön dişliyi degistirsem son hızım biraz daha artar mı? 1.82 boy-84 de kilom var yaklaşık ne dersiniz? Olursa öne kaç dişli almalıyım? Şehir içi kullanımda yine orjinalini takarim

14 dişli iyi oluyor 15 takarsan 5le giitigini 4.viteste gidiyorsun ama 5.vitesi cekmiyor motor 4 vitesli gibi kullaniyorsun
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Cevaplayan ve okuyan herkese teşekkürler ederim iyi günler tekeriniz düz bassın :)

Ybr den farkı apachenın kalkış ve ivmelenmedeki serilik ve şekil olacak..
Ama ybr kadar rahat bir motor değil.. ybr ye alışmış birinin apacheyle rahat edebileceğini düşünmüyorum.. gerçek bi yorum yapacaksam ben pek tavsiye etmem ybr de bile karıncalanma var diyen birine apacheyi :)
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Herkese Merhabalar arkadaşlar iyi günler dilerim tekeriniz düz bassın :)
Hikayeyi özet tutucam arkadaşlar ve abilerim.
Son 10 sayfayı takip ettim okudum yorumlar çok güzel bir kaç arkadaş var epey bilgisi Tvs Apache hakkında var EneS_Turker, mozgur, Traveler, Apices filan (yazamadığım kişiler alınmasın :) )
Beyler abilerim şöyle bir husus var. Benim BeyazKurt lakablı bir YBR motosikletim var.
Geçen senelerde almıştım o sırada Apache'yle aynı fiyattaydı.
Apache'nin yeni kasasında Beyaz renk olmadığı için YBR'yi tercih etmiştim.
Fakat bu sene Apache o mükemmel kasasına Beyaz rengide eklemiş ve bu beni fazlasıyla cezbetti.
Bu sene değil fakat ileri ki zamanlarda TVS Apache planım var. Ama aklıma takılan bir kaç soru işareti de var.
1. Problem YBR 6.500 devirden sonra ayak altında karıncalanma hissi veren bir motosiklet. Peki ya Apache ? Megelliden sonraki titreşim aleti diyorlar. Bu konuda ki yorumlarınız nedir?
2. Soru işareti Ben YBR'de birkaç hafif yan yatma durumlarıyla karşılaştım lastikten dolayı. BeyazKurt'ta top speed'im 120 km/h Apache güçlü bir motosiklet bana sizce fazla gelir mi ?
3. Kullandığım motosiklet Hız motosikleti değilse hız takıntım yoktur. Önemli olan şehir içinde hızlı ivmelenmesi ve ışıklardan atik kalkması. Apache'de bu hususlar ne durumda ?
4. ve son sorum; İlla ruhsatta 2015 yazacak diye 300 400 lira fazla vermek istemiyorum. 1 - 1.5 senelik motosikletler uzun süre yatmasından dolayı herhangi bir problem teşkil eder mi ?
Bunun haricinde soracağım sorular zaten cevaplanmış tekrar tekrar sormanın alemi yoktur.
Gaziantep'de bir sefer Karataş bölgesinde Kırmızı yeni kasa TVS Apache görmüştüm. Sürücüsü de çok şıktı fullface kask, mont, eldiven tam takılmak istediğim tayfa adamı. O arkadaş buralardaysa bana bir ulaşsın ya tanışmayı çok isterim :)

Cevaplayan ve okuyan herkese teşekkürler ederim iyi günler tekeriniz düz bassın :)

1)Ybr kullananlar titreşim yok diyor, siz var diyorsanız tvs size daha çok titreşimli gelir.(Ben bu konuda rahatsızlık hissetmiyorum.)
2)Kendi orjinal lastikleri malum iyi değil, iyi bir lastik ile daha güvenli sürüş yaparsınız.Hız konusunda da endişeleriniz olmasın. Ybr'den atik olsa da, son hızda çok farklı değil.
3)Ybr'ye göre haliyle daha atik.
4)Ben 2014 mart ayında 2012 modelini sıfır olarak aldım.Şu ana kadar yaklaşık olarak 13.000 km.civarında yol yaptım.
Çok şükür hiç bir sıkıntı yaşamadım. Gerekli bakımları yapıldıktan sonra sorun çıkaracağını zannetmiyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:46 ----------

Orjinali 14 mü bizim, 13 müydü yoksa?

Orjinali 13.
 
Katılım
11 Ağu 2014
Mesajlar
140
Bu motoru aldığım güne diye başlayıp ucu açık cümleler kuracağım artık aldığım günden beri rahatlama binemedim şimdide yağ seviyesine bakayım diye tipayi açmaya çalışırken kırıldı açılmıyor , yenisinin siparişini vericem ama bunu oradan nasıl çıkartabilirim
 
Katılım
18 Tem 2014
Mesajlar
556
Ybr den farkı apachenın kalkış ve ivmelenmedeki serilik ve şekil olacak..
Ama ybr kadar rahat bir motor değil.. ybr ye alışmış birinin apacheyle rahat edebileceğini düşünmüyorum.. gerçek bi yorum yapacaksam ben pek tavsiye etmem ybr de bile karıncalanma var diyen birine apacheyi :)

Yorumun için gerçekten çok çok teşekkür ederim Enes abi :) Sanırım bu TVS apache konusunu bir süre daha askıya alıcam :) cbr125'e filan yönelirim sanırım :)

1)Ybr kullananlar titreşim yok diyor, siz var diyorsanız tvs size daha çok titreşimli gelir.(Ben bu konuda rahatsızlık hissetmiyorum.)
2)Kendi orjinal lastikleri malum iyi değil, iyi bir lastik ile daha güvenli sürüş yaparsınız.Hız konusunda da endişeleriniz olmasın. Ybr'den atik olsa da, son hızda çok farklı değil.
3)Ybr'ye göre haliyle daha atik.
4)Ben 2014 mart ayında 2012 modelini sıfır olarak aldım.Şu ana kadar yaklaşık olarak 13.000 km.civarında yol yaptım.
Çok şükür hiç bir sıkıntı yaşamadım. Gerekli bakımları yapıldıktan sonra sorun çıkaracağını zannetmiyorum.

Cevabınız için teşekkür ederim :) Sanırım rahatıma düşkün biriyim. Uzun yol yapmak için almıştım fakat malumunuz işten dolayı sadece şehir için arkadaşlarla gezebiliyoruz. YBR'den biraz daha şekli şemali iyi olduğundan ve ivmelenme olduğundan dolayı düşünüyordum. Ayrıca YBR'de titreşim gerçekten 6.000 devir altında yok. Üstünde de yoktur diyen yalan söyler. Gerektiğinde zorlayan birisiyim geçen bir sefer 9.000 devirde aynaya baktığımda akşam vakti aynada titreşimden araçların farları bir yukarı bir aşağı iniyordu :cherry:
 
Katılım
11 Nis 2015
Mesajlar
230
...Ayrıca YBR'de titreşim gerçekten 6.000 devir altında yok. Üstünde de yoktur diyen yalan söyler. Gerektiğinde zorlayan birisiyim geçen bir sefer 9.000 devirde aynaya baktığımda akşam vakti aynada titreşimden araçların farları bir yukarı bir aşağı iniyordu :cherry:

O titreşim değil de yolun pürüzü olmasın :cherry:
 
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
767
Yorumun için gerçekten çok çok teşekkür ederim Enes abi :) Sanırım bu TVS apache konusunu bir süre daha askıya alıcam :) cbr125'e filan yönelirim sanırım :)



Cevabınız için teşekkür ederim :) Sanırım rahatıma düşkün biriyim. Uzun yol yapmak için almıştım fakat malumunuz işten dolayı sadece şehir için arkadaşlarla gezebiliyoruz. YBR'den biraz daha şekli şemali iyi olduğundan ve ivmelenme olduğundan dolayı düşünüyordum. Ayrıca YBR'de titreşim gerçekten 6.000 devir altında yok. Üstünde de yoktur diyen yalan söyler. Gerektiğinde zorlayan birisiyim geçen bir sefer 9.000 devirde aynaya baktığımda akşam vakti aynada titreşimden araçların farları bir yukarı bir aşağı iniyordu :cherry:

Dostum benim açımdan artıları titreşim eksisini fazlasıyla kapatıyordu. Esas sorun motoru değiştirdiğine değecek mi? Evet YBR'den güçlü bir motor ama o kadar ahım şahım güçlü değil. Tireşimde öyle. Yakın motorlar birbirine.

Ha ama şu var Apache'yi şehir içinde kullanmak cidden zevkli. CBF ve YBR'den kat be kat zevkli. Torku ve vites aralıkları çok iyi aletin.

Bunlar haricinde esas önemli şey servis. Düzgün bir servisi varmı etrafında onu araştır derim önce. İzmir'in göbeğinde eskisini satıp 0 Apache alacakken CRF almamdaki en büyük etken servis oldu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst