TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Tem 2015
Mesajlar
296
arkadaşlar amortisör başlarındaki bir ucu kapalı somunların özel bir ismi var mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:13 ----------

kör somunmuş da ben cıvatayı yalama etmişim somunda sıkıntı yok :)
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Bugün forumdan tanıştığım hemşehrim Meki abiyle gidip piknik yapalım dedik.. daha uzun gidip yaylaya çıkacaktık ama yağmur olduğunu öğrenip vazgeçtik.. 20km uzaklıktaki Kat köyü mesire alanına gittik bi kaç saat yiyip içip sohbet edip geri döndük.. haftasonuda iş güç olmazsa uzun yol yapıp kampa gitmeyi planlıyoruz bakalım.. yetmedi 50 60 km yol yapmak bugün.. :(







Giriş 2 tl idi ve o kadar temiz bi mesire alanını istanbulda görmemiştim.. gurur duydum memleketimle :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2015
Mesajlar
456
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İki hafta önce motorlar hakında elifi görsem mertek zanederdim ,

Bugün motorumu aldım artık bende bu ailedeyim :) hepinizin tekeri düz bassın
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
142
arkadaşlar amortisör başlarındaki bir ucu kapalı somunların özel bir ismi var mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:13 ----------

kör somunmuş da ben cıvatayı yalama etmişim somunda sıkıntı yok :)

aynı sorun bende de mevcut, motordaki çantayı sökerken fark ettik çantayı takan eleman kimse özenmemiş belli şuan üzerinde başka bir somun var
servise sordum oranın değiştirilemeyeceğini söylediler biniyoruz o şekilde bakalım..

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:24 ----------

Uzun yola çıkmayı düşünüyorum 950 km civarı motorun dinlendirme aralıkları sizce ne olmalı arkadaşlar ?
ve yanıma almam gereken malzemeler nelerdir ?
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
aynı sorun bende de mevcut, motordaki çantayı sökerken fark ettik çantayı takan eleman kimse özenmemiş belli şuan üzerinde başka bir somun var
servise sordum oranın değiştirilemeyeceğini söylediler biniyoruz o şekilde bakalım..

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:24 ----------

Uzun yola çıkmayı düşünüyorum 950 km civarı motorun dinlendirme aralıkları sizce ne olmalı arkadaşlar ?
ve yanıma almam gereken malzemeler nelerdir ?

Motorun dinlendirme aralıkları felan çok iddialı laflar bunlar :D motoru bırakta sen ne zaman yorulursan o zmn dinlen motor gider :) lastik için önlem al başka bişeye gerek yok..heryer dinlenme tesisi zaten.. benzin derdimizde yok yarım deponun altına indikçe doldur kafan rahat git.. :)
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Tek cubuk benzin kac litre anlamina geliyor, test etmis olan var mi? Bir de yanip sonmeye basliyor cok az kaldi ise.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Tek cubuk benzin kac litre anlamina geliyor, test etmis olan var mi? Bir de yanip sonmeye basliyor cok az kaldi ise.

şamandıranın ölçsü durmadan değişir.. kim ne derse desin tutmaz.. aşağı yukarı belki bişey tutar ama neden merak ettin ki.. yanıp sönmeye başlayıp yedeğe düşünce 30 40 km daha gidersin..
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Bi kac sayfa geri de sormustum da arada kaynadi, titresimli motora biniyoruz bakmakta yarar var diye tekrar yazayim.

Titresim konusun da gecmis AEA videolarin da denk geldim, gidonun icini kum ile doldurmakdan bahsediyor Barkin Bayoglu. Her motora oluyor mu acaba? Deneyen var mi boyle bir seyi?
https://www.youtube.com/watch?v=6kAGlIUD9rU - 47:30
https://www.youtube.com/watch?v=haBTF1ZCf1Y - 1:07:20
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Denemeye useniyorum valla, belki ilerki zamanlar da aklima gelirse denersem sonuclari yazarim, tabi kim bilir ne zaman..
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Tek cubuk benzin kac litre anlamina geliyor, test etmis olan var mi? Bir de yanip sonmeye basliyor cok az kaldi ise.

Bu konuda bende çok hassas davranıyordu benzin biter, yolda kalırım diye.
4 senedir bu motoru kullanan bir arkadaş tek çizginin en az 100 km.götürdüğünü söyledi.
Birgün beraber gezerken denedim, gerçektende 100 km kadar götürüyor normal kullanımda.
Aynı olayı geçenlerde burada paylaştığım Akdeniz-Ege turunda da denedim.Bursa'dan Antalya girişine kadar tam yükle benzin almadan gittim. Depo yedeğe düşünce 40 km kadar gitmiştim. 571 kmde depoyu doldurdum.
Yaklaşık 13,87 litre benzin aldı.Yanı depoda daha 2 litre kadar benzin vardı.
Buradan da tek çizgide 100 km kadar gideceği ortaya çıkıyor.
Yine de riske girmemek için zamanında benzin almak en iyisi.Şamandıra arıza yapmış olabilir.
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
462
Geçenlerde tam 65 tl'lik benzin aldım. 14 küsür litreydi yanlış hatırlamıyorsam. Şuan 3 diş kaldı gösteriyor ve 393 km kullanmışım. Gerçektende 1 diş kalınca baya gidiyor. Bide Kağıthane'de oturuyorum sürekli trafik içindeyim ve artçımın olmadığı 1 km yaptığımı dahi hatırlamıyorum. Ona rağmen Yakıt gayet iyi
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Şuan kullanmakta olduğum X-max 250 abs mi satıyorum.

Yeni kasa Tvs apache ile takas olur.

Yanlız lütfen aynasız, abart egzozlu, yere basık, üzerinde kamyon arkası yazısı bulunan motosiklet sahipleri takas teklif etmesin. Gerçekten motosiklet ruhunu benimseyen kişiler ulaşırsa sevinirim.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-2013-trafige-cikisli-servis-bakimli-x-max-250-abs-226697019/detay/

Berkut öncelikle hayırlı satışlar dilerim.

İnşallah en kısa sürede apache alarak sende aramıza dahil olursun.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst