TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Tem 2015
Mesajlar
296
Teşekkür ederim. Bu iki linkteki üründe aynı gözüküyor. Ön arka lastik ebatları farklı diye biliyorum. Yanılıyormuyum?

Ayrıca zırıltı konusunda sürat motor egzoz içi dagılmış dedi. Egzozcuya yönlendirdi. Egzozcu ise sesi duyamayıp ses oldugunda gel bakalım dedi.
Enteresan bir şekilde zırıltı yola cıktıktan 3-4 km sonra başlıyor ve durduktan 1-2 dk sonra kesiliyor.. gaz verdikçe zırıltı oluyor.

sesin manifolt kısmından geldiğini yazmışsın, alt sakalı söküp bir de öyle dene derim.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
324
Dostlar üzülerek de olsa artık büyümek zamanı.... mantıklı pazarlık söz konusu olabilir... motor bakımlı insan motoru... eski mesajlarıma bakabilirsiniz... alan gerçekten pişman olmaz...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...disten-servis-bakimli-apache-213102241/detay/

bajaj pulsar alıcaktım ama stop etme olayı hiç de küçümsenecek bir olay olmadığı için vazgeçtim... hala takipteyim motosiklet satılana kadar çözüm bulurlar inşallah da bajaj alırız... aksi taktirde makarna ve tavuk dürüm ile geçen günler beni bekliyor çünkü bütçeyi iyice sıkıştırıp inazuma alıcam...
 
Katılım
26 May 2013
Mesajlar
128
Ayrıca zırıltı konusunda sürat motor egzoz içi dagılmış dedi. Egzozcuya yönlendirdi. Egzozcu ise sesi duyamayıp ses oldugunda gel bakalım dedi.
Enteresan bir şekilde zırıltı yola cıktıktan 3-4 km sonra başlıyor ve durduktan 1-2 dk sonra kesiliyor.. gaz verdikçe zırıltı oluyor.

orta sehpa ile eksoz arasinda lastik var o düşmüş olabilir bir bakin
 
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
767
15w50 motul deneyimim 200km oldu motora binemiyorm sadece işe gidip gelirken 5 km fln toplam.. haliyle motor isinmiyo bile nerdeyse stop ettigimde..
Bana soracak olursaniz,şehir ici kisa mesafe yapiyosaniz 10w40 daha iyi.. 15w50de motor isinana kadar saçmaliyor gitmiyor.. ama isindiktan sonra uzun yolda daha iyi diye dusunuyorm.. kontak actiginizda 20km ustu yapmiyosaniz 15w50 şahsen tavsiye etmiyorm.. ^^

İzmir'de farketmiyor o kadar ama ilk çalıştırmada bir kaç yüz metre gidene kadar dediğin gibi.

Teşekkür ederim. Bu iki linkteki üründe aynı gözüküyor. Ön arka lastik ebatları farklı diye biliyorum. Yanılıyormuyum?

Ayrıca zırıltı konusunda sürat motor egzoz içi dagılmış dedi. Egzozcuya yönlendirdi. Egzozcu ise sesi duyamayıp ses oldugunda gel bakalım dedi.
Enteresan bir şekilde zırıltı yola cıktıktan 3-4 km sonra başlıyor ve durduktan 1-2 dk sonra kesiliyor.. gaz verdikçe zırıltı oluyor.

Haklısın aynı link. Diğer tekerlek de bunun 18 olanı. Kitapçıkta veya sitesinde yazıyor ebatları. Eğer ses egzoz tarafından geliyrsa egzozu motora bağlayan vidaların arasında tampon niyetine contalar var. Onları bir kontrol et istersen. Arada da vidaları sıkarsın. Belki ondandır.Ya da omerfari'nin dediği de olabilir.
 
Katılım
11 Nis 2015
Mesajlar
230
bajaj pulsar alıcaktım ama stop etme olayı hiç de küçümsenecek bir olay olmadığı için vazgeçtim... hala takipteyim motosiklet satılana kadar çözüm bulurlar inşallah da bajaj alırız... aksi taktirde makarna ve tavuk dürüm ile geçen günler beni bekliyor çünkü bütçeyi iyice sıkıştırıp inazuma alıcam...

Abi bence inazuma ihtimalin varsa değerlendir.. yoksa 200cc pulsar için apache bırakılmaz şahsi görüşüm :)
 
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
32
İzmir'de farketmiyor o kadar ama ilk çalıştırmada bir kaç yüz metre gidene kadar dediğin gibi.



Haklısın aynı link. Diğer tekerlek de bunun 18 olanı. Kitapçıkta veya sitesinde yazıyor ebatları. Eğer ses egzoz tarafından geliyrsa egzozu motora bağlayan vidaların arasında tampon niyetine contalar var. Onları bir kontrol et istersen. Arada da vidaları sıkarsın. Belki ondandır.Ya da omerfari'nin dediği de olabilir.


Teşekkürler tekrar cevaplar için. Sorunun bugün egzozdan geldigi kesinleşti... Hazır egzoz sökülmüşken tamir için katalitik konventörüde iptal ettirmelimiyim sizce? motor 2012 model,2013 çıkışlı 18000 Km de...
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
132
Arkadaşlar selam , bir süredir Forumu ziyaretçi olarak takip ediyorum ve Rks Titanic 150 başta olmak üzere , Tvs Apache başlığından 100 sayfalık mesaj okudum.

İlk vitesli Motor deneyimim olacak , uzun süredir Bisiklet kullanıcısıyım.

Araştırmalarım sonucu İki motor'da aynı yumurta ikizi gibiler , aralarında uçurum yaratacak bir fark göremiyorum , ancak 2 motordan hangisini tavsiye etmeliyim ?

Bana Göre Rks Titanic 150'nin artı yanı : Kasa yapısı ve Titreşimin Apache'ye göre daha az olması.
TVS Apache'nin artı yanı : Dijital Kilometre saati ve daha çok olumlu kullanıcı yorumu ve satış piyasası.

Siz ne diyorsunuz arkadaşlar ? Hangisini tercih etmeliyim ?

Ekleme : Yaş 21 , 1.75 Boy ve 67 kiloyum.Titanic 150'nin üzerine oturma şansı buldum , sanki benim için üretilmiş gibi rahattı :)



Hocam ben şuan apache 150 kullanıyorum. Motor kardeşimin kendisi şuan askerde. O askere gidince kendi motorum olan rks titanic 150 yi sattım. Rks yi sıfır olarak 2013 yılında aldım motor 18 aylık olunca sattım. Motorda titreşim yok denecek kadar az ciddiyim bu konuda. Eğer rks de titreşim var diyen varsa kendi motorunda sorun vardır. Açık ve net. Aradaki farka bakacak olursak.

Apache :

+ Daha seri,
+ Biraz daha hızlı,
+ Dijital gösterge,
+ Yakıt olarak birazcık daha iyi.

- Titreşim feci,
- Sürüş pozisyonu biraz daha zahmetli


Rks titanic

+ Titreşim yok denecek kadar az,
+ Görünüş olarak daha yakışıklı Benim apache 2012 model 2015 ile karşılaştırma yapmadım.
+ Sürüş pozisyonu çok daha iyi.


- Malzeme kalitesi zayıf( motoru alalı 1 yıl olduğunda Antalya sıcağında depo üstündeki boyanın üzerindeki şeffaf kaplama söküldü. Vites değiştirdiğimiz yerde ki plastik rengini kaybetti. Malzeme kalitesi olarak zayıf.


2 motoru da kullandım apacheyi kullanmaya devam ediyorum. Bunu satınca cbr 250 almayı planlıyorum.

İyi forumlar.
 
Katılım
26 May 2013
Mesajlar
128
Teşekkürler tekrar cevaplar için. Sorunun bugün egzozdan geldigi kesinleşti... Hazır egzoz sökülmüşken tamir için katalitik konventörüde iptal ettirmelimiyim sizce? motor 2012 model,2013 çıkışlı 18000 Km de...

ettir faydasını gören çok oldu
ileride eskiyip eksozu kapatabilir
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Buz motor da lastikleri degistirdim, balansor falan taktilar. Ustalarin elleri hizli begendim. Havalari 33-36 bastilar, Apache'lere en uygun bu bize guven dediler, ben de ses cikarmadim.

Bir de bu balansor denilen janta takilan metal parca hep kalacak mi? Pek motorlar da gormuyorum da boyle bir sey.
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Buz motor da lastikleri degistirdim, balansor falan taktilar. Ustalarin elleri hizli begendim. Havalari 33-36 bastilar, Apache'lere en uygun bu bize guven dediler, ben de ses cikarmadim.

Bir de bu balansor denilen janta takilan metal parca hep kalacak mi? Pek motorlar da gormuyorum da boyle bir sey.

Motosiklet lastiğine balans ayarı yapan yer fazla olmadığından göremiyorsundur. O Pullar dan birşey olmaz. Eski motosikletim de vardı ilgi çekici oluyor hatta fark ederlerse :p
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Ellemiyorum o zaman abi, sekil duruyor zaten aynen. :) Ustaya sordum balansor dedi titresimi alir dedi jant ile lastik icindir dedi. Bende icimden diyorum aha apachenin titresimi gidecek simdi komple :D Olmadi tabi xD
 
Katılım
27 Eki 2014
Mesajlar
73
dün ön arka balatalari değiştireyim dedim toptancidan balata aldim ön arka 17.5 tl motorcu arkadaşada işcilik 25 tl takdi sağolsun arka balata 18 binde motor daha 5bin daha gider dedi arkadaş dedim actik değiştir orjinal balatasi 30 bini bulurdu benim tahminim arka ,birse disk de kanal oluştu bakatalar bitmeden değiştiriyorum neden kanal oluşmuştur diskte ve zincir dişli seti orjinal nereden bulurum .

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:23 ----------

benzinde en son 65 tl ye fulledim 14.22 litre 550 km gitti km de 0.118 kuruş yakiyor rtr150
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
dün ön arka balatalari değiştireyim dedim toptancidan balata aldim ön arka 17.5 tl motorcu arkadaşada işcilik 25 tl takdi sağolsun arka balata 18 binde motor daha 5bin daha gider dedi arkadaş dedim actik değiştir orjinal balatasi 30 bini bulurdu benim tahminim arka ,birse disk de kanal oluştu bakatalar bitmeden değiştiriyorum neden kanal oluşmuştur diskte ve zincir dişli seti orjinal nereden bulurum .

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:23 ----------

benzinde en son 65 tl ye fulledim 14.22 litre 550 km gitti km de 0.118 kuruş yakiyor rtr150

Kanal oluşması normal bildiğim kadarı ile. Zamanla oluşuyor. Benzin mevzusunda kullanıma göre değişir. Devirli ve hızlı kullanırsanız biraz fazla yakıyor. Ben sakin kullanımda nekadar yakacağını merak edip 75-78 km hızları geçmeden 714 km gittim 59 liraya fulledim tekrardan:queen:
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Benim de tecrubem ayni sekilde. Motoru ilk aldigim da doldurttum 67,76 TL tuttu hic unutmam. 550 KM'ye geldigin de tekrar almistim ama motor da halen 3-4 litre benzin vardi. Motoru ogrendikce hizli kullanmaya basladim ve cok daha hizli benzin gidiyor.
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Benim de tecrubem ayni sekilde. Motoru ilk aldigim da doldurttum 67,76 TL tuttu hic unutmam. 550 KM'ye geldigin de tekrar almistim ama motor da halen 3-4 litre benzin vardi. Motoru ogrendikce hizli kullanmaya basladim ve cok daha hizli benzin gidiyor.

Ben sakin kullanıcıyım aga. Akşam işe giderken bir 25 km ve sabahında gelirken bir okadar daha km çeviriyorum. Gecenin sakinliğinde fıtıfıtı sakince gitmek çok keyifli oluyor. Tabi bu yakıta da yansıyor. :p
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Yine baslamis benzn muhabbeti ^^ ortalama 3 litre.. en az 2.7 en fazla 3.5 yakar.. olay bundan ibaret :D
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
132
Arkadaşlar cumartesi günü motoru 30000 km bakımına götürdüm. Motorda bir süre önce bir iki yerinden ses geliyordu. 2 kişi binince gıcır gıcır diye ses geliyordu. Bakımda zincir ve yağ değiştirdi. Gövde kısmında bulunan vidaların bir kaç tanesinin gevşediğini tesbit etti usta. Vidaları sıktı zincir ve yağı değiştirince motorun titreşimi azaldı sesler gitti.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst