- Katılım
- 24 Tem 2015
- Mesajlar
- 296
Teşekkür ederim. Bu iki linkteki üründe aynı gözüküyor. Ön arka lastik ebatları farklı diye biliyorum. Yanılıyormuyum?
Ayrıca zırıltı konusunda sürat motor egzoz içi dagılmış dedi. Egzozcuya yönlendirdi. Egzozcu ise sesi duyamayıp ses oldugunda gel bakalım dedi.
Enteresan bir şekilde zırıltı yola cıktıktan 3-4 km sonra başlıyor ve durduktan 1-2 dk sonra kesiliyor.. gaz verdikçe zırıltı oluyor.
sesin manifolt kısmından geldiğini yazmışsın, alt sakalı söküp bir de öyle dene derim.
Son düzenleme: