- Katılım
- 22 Ara 2014
- Mesajlar
- 296
Keşke öyle bir imkan olsa. Bende çok isterim. İşten güçten fırsat olsa Antalya'ya bile teker döner aslında :mrgreen:
geldiğinizde söylemezseniz günahı nebali boynunuza haa her daim başım üstüne yeriniz var.
Keşke öyle bir imkan olsa. Bende çok isterim. İşten güçten fırsat olsa Antalya'ya bile teker döner aslında :mrgreen:
Zincirin gerecek yeri kalmadıysa, dişlilerin bıçak gibi olduysa değişim zamanı gelmiştir yoksa gerek yok..
Karbürator eğer motor öksürme yapıyosa, gitmiyosa , hissediyosan motorun saçmaladığını o zaman baktırırsın yoksa gerek yok. Tahliye borusunun bağlı oldugu bi düz vida var.o gevşemiştir onu sıkarsan akmaz.
debriyaj ve gaz telin iyice yumuşadıysa değiştir yoksa gerek yok,gerdiğn halde yumuşaksa kopmaya yakın demektır.. 20bın kmdır sorunsuz benım..
benim Yoldaş 11000 oldu daha alalı bir yıl olmadı
garanti den değişen parçalar
arka amortusor ler 500 tl tahmini
Hız sensör okuyucu 75 tl
Km saati ve gösterge de degisecekti keyfe keder olduğundan kabul etmedim (km sifirlanacagi icin)
Onuda fiyata dahil etsek 1000 liraya yakın bir maliyet var ve benim daha bir yılı aşkın sürem var karar senin haa şunu da unutma gerçek servis sensin.....
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:07 ----------
benim Yoldaş 11000 oldu daha alalı bir yıl olmadı
garanti den değişen parçalar
arka amortusor ler 500 tl tahmini
Hız sensör okuyucu 75 tl
Km saati ve gösterge de degisecekti keyfe keder olduğundan kabul etmedim (km sifirlanacagi icin)
Onuda fiyata dahil etsek 1000 liraya yakın bir maliyet var ve benim daha bir yılı aşkın sürem var karar senin haa şunu da unutma gerçek servis sensin.....
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:12 ----------
quattromeb merhaba
sen 160 km yolu ''hiç gaz kesmeden gidiyorum'' derken neyi kastediyorsun
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:50 ----------
[url]http://i.hizliresim.com/rVg371.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/VLl0mP.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/4kLP4Y.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/rVg3rz.jpg[/url]
sailor33 seni kıskandım bende fotoğraf yukledim![]()
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...hibinden-bol-extrali-tertemiz-221190823/detay şu linkteki motor nasıl sizce
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...hibinden-bol-extrali-tertemiz-221190823/detay şu linkteki motor nasıl sizce
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...hibinden-bol-extrali-tertemiz-221190823/detay şu linkteki motor nasıl sizce
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...hibinden-bol-extrali-tertemiz-221190823/detay şu linkteki motor nasıl sizce
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...hibinden-bol-extrali-tertemiz-221190823/detay şu linkteki motor nasıl sizce
Isiklandirma ne kadar yapilabiliyor Apache'ler de? Elektrik tesisati yeterli kaliyor mu? Kafa farina mercek far, yanlara iki adet sis fari ve iki adet ekstra aydinlatma takmak istiyorum. Arkaya da cakar far.
Yok abi pavyon tarzi degil2-3 basit isiklandirma cok abarti seyler degil.
Isiklandirma ne kadar yapilabiliyor Apache'ler de? Elektrik tesisati yeterli kaliyor mu? Kafa farina mercek far, yanlara iki adet sis fari ve iki adet ekstra aydinlatma takmak istiyorum. Arkaya da cakar far.
Ben de iki aydir issizim.Peki stator nasil guclendirilir, kisaca yapmam gereken adimlari anlatirmisiniz isiklandirma hakkinda?