TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
324
Zincirin gerecek yeri kalmadıysa, dişlilerin bıçak gibi olduysa değişim zamanı gelmiştir yoksa gerek yok..
Karbürator eğer motor öksürme yapıyosa, gitmiyosa , hissediyosan motorun saçmaladığını o zaman baktırırsın yoksa gerek yok. Tahliye borusunun bağlı oldugu bi düz vida var.o gevşemiştir onu sıkarsan akmaz.
debriyaj ve gaz telin iyice yumuşadıysa değiştir yoksa gerek yok,gerdiğn halde yumuşaksa kopmaya yakın demektır.. 20bın kmdır sorunsuz benım..

eyv hacım bi bakayım dediklerine...

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:47 ----------

benim Yoldaş 11000 oldu daha alalı bir yıl olmadı
garanti den değişen parçalar
arka amortusor ler 500 tl tahmini
Hız sensör okuyucu 75 tl
Km saati ve gösterge de degisecekti keyfe keder olduğundan kabul etmedim (km sifirlanacagi icin)

Onuda fiyata dahil etsek 1000 liraya yakın bir maliyet var ve benim daha bir yılı aşkın sürem var karar senin haa şunu da unutma gerçek servis sensin.....

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:07 ----------


benim Yoldaş 11000 oldu daha alalı bir yıl olmadı
garanti den değişen parçalar
arka amortusor ler 500 tl tahmini
Hız sensör okuyucu 75 tl
Km saati ve gösterge de degisecekti keyfe keder olduğundan kabul etmedim (km sifirlanacagi icin)

Onuda fiyata dahil etsek 1000 liraya yakın bir maliyet var ve benim daha bir yılı aşkın sürem var karar senin haa şunu da unutma gerçek servis sensin.....

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:12 ----------



quattromeb merhaba
sen 160 km yolu ''hiç gaz kesmeden gidiyorum'' derken neyi kastediyorsun

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:50 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/rVg371.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/VLl0mP.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/4kLP4Y.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/rVg3rz.jpg[/url]
sailor33 seni kıskandım bende fotoğraf yukledim :)

hacım aliağada çalıştırıyorum motoru menemene gelmeden otobana giriyorum gaziemire kadar yavaşlamak yok saatte ortalama 100-110 km hızla yani... sonra gaziemirden havaalanı kavşağına kadar nispeten yavaş gidip sonra ahmetbeyli sahile kadar yine hızlı gidiyorum... ahmetbeyli sahilden pamucak kavşağına kadar yaklaşık 8 kmlik keskin virajlı bir yol var... mıcır dökmüşler ortalama 40 km hızla gidiyorum... sonra yine hızlanıyorum... yani ışıklar haricinde hiç durmuyorum desem yeridir...
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Bu aralar cok ilginc seyler dusunuyorum. Harley Davidson motorlarin da arka tekerden dolayi plakanin zincirin hemen arkasina konuldugunu biliyorsunuzdur, ben de boyle bir sey yapmayi dusunuyorum. Cafe Racer demek biraz fazla kacar ama kendi capim da dusuk butce ile motorum da farkliliklar yaratmak istiyorum. Sonucda cogumuz bu alete eglence icin biniyoruz.

Bugun tam da bu konu aklimdayken yolda onumdeki Chopper'in plakaligi gorunce "iste tam aradigim sey" dedim. Arka sol teker 22lik vidanin uzerine takiyorlar bunlari. Montaji gayet kolay ama aklim da iki soru var. Birincisi eger camurlugu cikarirsam camurluk gorevini yapamadigi icin ne gibi olumsuzluklar ile karsilasirim, ikincisi ise sinyaller nereye montajlanacak? Eger akliniza olusabilecek baska dogacak sorun geliyorsa paylasabilirsiniz.

Dedigim gibi modifiye isini cok severim. Eger projemi tamamlarsam cok guzel bi' goruntu olacagina inaniyorum. Hep teknik konulardan konusacak degiliz ya, biraz da isin eglencesine bakalim..:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Nis 2015
Mesajlar
230
Ayak üstü dedektif de olduk anasını satiyim :) (aslında çaldıran gülücüğü koyacaktım ama telefondan yapamadım :))
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Isiklandirma ne kadar yapilabiliyor Apache'ler de? Elektrik tesisati yeterli kaliyor mu? Kafa farina mercek far, yanlara iki adet sis fari ve iki adet ekstra aydinlatma takmak istiyorum. Arkaya da cakar far.
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Isiklandirma ne kadar yapilabiliyor Apache'ler de? Elektrik tesisati yeterli kaliyor mu? Kafa farina mercek far, yanlara iki adet sis fari ve iki adet ekstra aydinlatma takmak istiyorum. Arkaya da cakar far.

O senin fantezi dünyana kalmış.:queen: Nasıl birşey istiyorsun ? Misal;
bike%20024.jpg


:pl:
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Isiklandirma ne kadar yapilabiliyor Apache'ler de? Elektrik tesisati yeterli kaliyor mu? Kafa farina mercek far, yanlara iki adet sis fari ve iki adet ekstra aydinlatma takmak istiyorum. Arkaya da cakar far.

Statoru guclendirmeden dedklerini yaparsan akun 2 gun dayanir farlar acik gezdigin surece ^^ apacheye gelmez fazla elektrigi zorlamak ..


Işe girdim 1 haftadir pek bakamiyorm eve cok geç geliyorm..yeni girdm daha okudm :) motorada pek binemiyorm.. Allah muhabbetinizi artirsin ^^
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Ben de iki aydir issizim. :( Peki stator nasil guclendirilir, kisaca yapmam gereken adimlari anlatirmisiniz isiklandirma hakkinda?
 
Katılım
27 Eki 2014
Mesajlar
73
herkeze kazasiz belasiz sürüşler. bana dişli zincir seti ve filitreleri tedarik edebileceğim yer adres web olabilir verebilirmi bilenler güvenilir.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Ben de iki aydir issizim. :( Peki stator nasil guclendirilir, kisaca yapmam gereken adimlari anlatirmisiniz isiklandirma hakkinda?

Surat motordan 50tl verip ya statoru sokturup sargilari guclendirceksn yada yeni stator alcaksn 130tl duruma gore.. sonra takarsn xenonu rahatca.. yoksa 2 sisten fazla bisi takma zorlarsn.. bende xenon haric hepsi var ama surekli acik tutmuyorm..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst