- Katılım
- 8 Eyl 2012
- Mesajlar
- 27
Eyvallah hocam cevabınız için teşekkürler. Benim de aklımda orjinal silindir var zaten. Nette ufak bir araştırma yaptım 230 tl gibi fiyatı set olarak.
Arkadaşlar merhaba herkese.Pirelli mt75 lastikleri taktım ve çanakaleden denizliye kadar geldim lastikler gerçekten çok iyi herkese tavsiye ederim.Benim sorunum kafadan gelen zırıltı baya uğraştım çözemedim ne gibi bi uygulama önerirsiniz
Selamlar aranıza yeni katıldım. Bugün 2013 model yeni kasa bir apache aldım. Daha önce orta kasa apache kullanıyordum.Sorunum, motorun aşırı titremesi. Sele totomu uyuşturuyor resmen. Yeni kasada eskiye nazaran daha az titreşim olması gerekmiyor mu? Sorun nerden kaynaklanıyor olabilir? Arka amortisörleri tutan somunlar gevşek gibi onları sıksam sorun çözülür mü?
Üsteki arkadaşın bahsettiği gibi zırıltı benimkinden de geliyordu kontağın altındaki kaplamayı sıkınca biraz kesildi altına çift taraflı bant çekip kapağı üstüne vidalayacağım sesckökten gider heralde.
Bende 2013 apache sahibiyim. Yalnız bende öyle totoyu uyuşturacak bir titreşim bende yok (artçı için yüksek devirlerde titreşim artıyor) Yeni kasa kullanıcılarının şikayet ettiği kafa zırıltısına ek bir çözüm olarak; Alyan kullanarak sıktığınız yerler sonrasında hala ses geliyorsa , farı komple sökün (kafanın her iki tarafında 4 adet somun vardır) ve gösterge panelini çıkarıp tekrardan güzelce yerine oturtun. Sonrasında kafayı tekrardan güzelce yerine oturtun. Ses kesilecektir. (isterseniz gösterge panelinin içerisine çift taraflı bant çekebilirsiniz):wiinkk:
Motoru sıfır mı aldın? Şu an kaç km de? Ayrıca içinde ne yağ var?Selamlar aranıza yeni katıldım. Bugün 2013 model yeni kasa bir apache aldım. Daha önce orta kasa apache kullanıyordum.Sorunum, motorun aşırı titremesi. Sele totomu uyuşturuyor resmen. Yeni kasada eskiye nazaran daha az titreşim olması gerekmiyor mu? Sorun nerden kaynaklanıyor olabilir? Arka amortisörleri tutan somunlar gevşek gibi onları sıksam sorun çözülür mü?
Üsteki arkadaşın bahsettiği gibi zırıltı benimkinden de geliyordu kontağın altındaki kaplamayı sıkınca biraz kesildi altına çift taraflı bant çekip kapağı üstüne vidalayacağım sesckökten gider heralde.
Motoru sıfır mı aldın? Şu an kaç km de? Ayrıca içinde ne yağ var?
Km arttıkça ve yağı kaliteli koyunca titreşim azalıyo bence, en azından tecrübelerim bu yönde :cherry: Ayrıca sanki biraz da biz ve totomuz alışıyo da olabilir ya da hepsi birden![]()
Bakımları hallettikten sonra motordan inesim gelmiyor.. boş boş geziyorum ama yinede hoşuma gidiyor ^^ herkes dolaşıyor heralde kimseler yok
Valla Enes benimde inesim gelmiyor :mrgreen: O yüzden her gece 25 km git -25 km gel işe gidip geliyorum (E-5 ten) Trafikte olmayınca mis:queen: Bu arada yakıt sarfiyatı denemesi yaptım. Ortalama hız 75-80 arası , son 100 km si 90-105 km arası olmak üzere toplam 600 km ye 59 tl yaktı motor :queen: koklatıcam en sonundal:
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:14 ----------
Buda gece parlatmasından sonra :mrgreen:
[url=https://hizliresim.com/GkEyVy][url]http://i.hizliresim.com/GkEyVy.jpg[/url][/url]
[url=https://hizliresim.com/lyLbnk][url]http://i.hizliresim.com/lyLbnk.jpg[/url][/url]
Hazir konusu acilmis madem sorayim, parlatmak icin Motul'un parlatma urunleri var, onlardan mi kullaniyorsunuz yoksa farkli yontemler mi?
selam arkadaşlar...
11000 km olduk hafta sonu itibariyle... kuşadası aliağa arası 160 km yolu bir kaç haftadır neredeyse hiç gaz kesmeden gidip geliyorum... gerçi dün aşırı sıcaktan bunalıp içliklerimi falan çıkarmak için durdum ama bunun dışında ne totoda ne sümbülde bi sıkıntı yok...
neyse fazla kafa şişirmeden bir iki bişey sorayım ortalık sakin şu anda...
1) zincir değişimi gerekir mi, bu zamana kadar periyodik olarak temizleyip ipone zincir yağı ile yağladım bir sıkıntısı yok gibi ama sizce nelere dikkat edeyim...
2) karbüratör temizliği ister mi... isterse nasıl yapmalıyım... her park sonrası burnuma benzin kokusu geliyor bakıyorum benzin tahliye borusundan bi sızıntı olmuş... bu nasıl engellenir...
3) debriyaj ve gaz telini değiştirmeli miyim?
devamlı sağa sola gidip geldiğim için yolda falan sıkıntı çıkarmasın istiyorum... şimdiden teşekkürler...
Selamlar, bugun 2. periyoduk bakima gittim. Motor 1900 km.'de. Pek bir sey yapmadilar, motor ve zincir yaglarina bakildi ama elletmedim. Bi' kac vida sıkıldı. Kullanim klavuzun da hava filtresi ve buji temizlenmesi gerektigi yaziyor ama usta gerek yok su an dedi. Bujinin nerede oldugunu bile bilmiyorum ama hava filtresine baktim, temiz gibi.
Acikcasi motor yagi ve zincir yagini degistiriyorlar diye gitmek istemiyorum hic, bu sefer de garantiden cikacak. Kitapciga baktim da periyodik bakimlar da pek bir sey yok, yag, zincir, hava filtresi, buji gibi kolay temizlenen seyleri yapiyorlar sadece. Garantiden ciksam ne olur? Motorun basina ne gelirse "keske garantisi olsaydi" dedirtir ve pisman olurum?
benim Yoldaş 11000 oldu daha alalı bir yıl olmadıSelamlar, bugun 2. periyoduk bakima gittim. Motor 1900 km.'de. Pek bir sey yapmadilar, motor ve zincir yaglarina bakildi ama elletmedim. Bi' kac vida sıkıldı. Kullanim klavuzun da hava filtresi ve buji temizlenmesi gerektigi yaziyor ama usta gerek yok su an dedi. Bujinin nerede oldugunu bile bilmiyorum ama hava filtresine baktim, temiz gibi.
Acikcasi motor yagi ve zincir yagini degistiriyorlar diye gitmek istemiyorum hic, bu sefer de garantiden cikacak. Kitapciga baktim da periyodik bakimlar da pek bir sey yok, yag, zincir, hava filtresi, buji gibi kolay temizlenen seyleri yapiyorlar sadece. Garantiden ciksam ne olur? Motorun basina ne gelirse "keske garantisi olsaydi" dedirtir ve pisman olurum?
benim Yoldaş 11000 oldu daha alalı bir yıl olmadıSelamlar, bugun 2. periyoduk bakima gittim. Motor 1900 km.'de. Pek bir sey yapmadilar, motor ve zincir yaglarina bakildi ama elletmedim. Bi' kac vida sıkıldı. Kullanim klavuzun da hava filtresi ve buji temizlenmesi gerektigi yaziyor ama usta gerek yok su an dedi. Bujinin nerede oldugunu bile bilmiyorum ama hava filtresine baktim, temiz gibi.
Acikcasi motor yagi ve zincir yagini degistiriyorlar diye gitmek istemiyorum hic, bu sefer de garantiden cikacak. Kitapciga baktim da periyodik bakimlar da pek bir sey yok, yag, zincir, hava filtresi, buji gibi kolay temizlenen seyleri yapiyorlar sadece. Garantiden ciksam ne olur? Motorun basina ne gelirse "keske garantisi olsaydi" dedirtir ve pisman olurum?
selam arkadaşlar...
11000 km olduk hafta sonu itibariyle... kuşadası aliağa arası 160 km yolu bir kaç haftadır neredeyse hiç gaz kesmeden gidip geliyorum... gerçi dün aşırı sıcaktan bunalıp içliklerimi falan çıkarmak için durdum ama bunun dışında ne totoda ne sümbülde bi sıkıntı yok...
neyse fazla kafa şişirmeden bir iki bişey sorayım ortalık sakin şu anda...
1) zincir değişimi gerekir mi, bu zamana kadar periyodik olarak temizleyip ipone zincir yağı ile yağladım bir sıkıntısı yok gibi ama sizce nelere dikkat edeyim...
2) karbüratör temizliği ister mi... isterse nasıl yapmalıyım... her park sonrası burnuma benzin kokusu geliyor bakıyorum benzin tahliye borusundan bi sızıntı olmuş... bu nasıl engellenir...
3) debriyaj ve gaz telini değiştirmeli miyim?
devamlı sağa sola gidip geldiğim için yolda falan sıkıntı çıkarmasın istiyorum... şimdiden teşekkürler...




benim Yoldaş 11000 oldu daha alalı bir yıl olmadı
garanti den değişen parçalar
arka amortusor ler 500 tl tahmini
Hız sensör okuyucu 75 tl
Km saati ve gösterge de degisecekti keyfe keder olduğundan kabul etmedim (km sifirlanacagi icin)
Onuda fiyata dahil etsek 1000 liraya yakın bir maliyet var ve benim daha bir yılı aşkın sürem var karar senin haa şunu da unutma gerçek servis sensin.....
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:07 ----------
benim Yoldaş 11000 oldu daha alalı bir yıl olmadı
garanti den değişen parçalar
arka amortusor ler 500 tl tahmini
Hız sensör okuyucu 75 tl
Km saati ve gösterge de degisecekti keyfe keder olduğundan kabul etmedim (km sifirlanacagi icin)
Onuda fiyata dahil etsek 1000 liraya yakın bir maliyet var ve benim daha bir yılı aşkın sürem var karar senin haa şunu da unutma gerçek servis sensin.....
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:12 ----------
quattromeb merhaba
sen 160 km yolu ''hiç gaz kesmeden gidiyorum'' derken neyi kastediyorsun
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:50 ----------
[url]http://i.hizliresim.com/rVg371.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/VLl0mP.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/4kLP4Y.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/rVg3rz.jpg[/url]
sailor33 seni kıskandım bende fotoğraf yukledim![]()