TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Eyl 2012
Mesajlar
27
Eyvallah hocam cevabınız için teşekkürler. Benim de aklımda orjinal silindir var zaten. Nette ufak bir araştırma yaptım 230 tl gibi fiyatı set olarak.
 
Katılım
1 Tem 2015
Mesajlar
8
Arkadaşlar merhaba herkese.Pirelli mt75 lastikleri taktım ve çanakaleden denizliye kadar geldim lastikler gerçekten çok iyi herkese tavsiye ederim.Benim sorunum kafadan gelen zırıltı baya uğraştım çözemedim ne gibi bi uygulama önerirsiniz

Dostum aynı problemi bende yaşadım. Yüksek devirlerde o zırıltı çok fazla oluyordu. Giderken orasına dokun burasına dokun en sonunda bendeki problemi buldum ve çözdüm. Bende ki kontak anahtarının RTR yazan kapak kısmından geliyormuş. 2 tane allen civata tutuyor. Orayı söktüm, kontak anahtar kısmına eriyen bantlardan sardım, lastik gibi birşey. Sıkı bir şekilde söktüğüm kapağı yerine taktım ve civataları güzelce sıktım. Sonuç sıfır zırıltı. Umarım seninkide bu şekilde hal olur.
 
Katılım
24 Tem 2015
Mesajlar
296
Selamlar aranıza yeni katıldım. Bugün 2013 model yeni kasa bir apache aldım. Daha önce orta kasa apache kullanıyordum.Sorunum, motorun aşırı titremesi. Sele totomu uyuşturuyor resmen. Yeni kasada eskiye nazaran daha az titreşim olması gerekmiyor mu? Sorun nerden kaynaklanıyor olabilir? Arka amortisörleri tutan somunlar gevşek gibi onları sıksam sorun çözülür mü?
Üsteki arkadaşın bahsettiği gibi zırıltı benimkinden de geliyordu kontağın altındaki kaplamayı sıkınca biraz kesildi altına çift taraflı bant çekip kapağı üstüne vidalayacağım sesckökten gider heralde.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Selamlar aranıza yeni katıldım. Bugün 2013 model yeni kasa bir apache aldım. Daha önce orta kasa apache kullanıyordum.Sorunum, motorun aşırı titremesi. Sele totomu uyuşturuyor resmen. Yeni kasada eskiye nazaran daha az titreşim olması gerekmiyor mu? Sorun nerden kaynaklanıyor olabilir? Arka amortisörleri tutan somunlar gevşek gibi onları sıksam sorun çözülür mü?
Üsteki arkadaşın bahsettiği gibi zırıltı benimkinden de geliyordu kontağın altındaki kaplamayı sıkınca biraz kesildi altına çift taraflı bant çekip kapağı üstüne vidalayacağım sesckökten gider heralde.

Bende 2013 apache sahibiyim. Yalnız bende öyle totoyu uyuşturacak bir titreşim bende yok (artçı için yüksek devirlerde titreşim artıyor) Yeni kasa kullanıcılarının şikayet ettiği kafa zırıltısına ek bir çözüm olarak; Alyan kullanarak sıktığınız yerler sonrasında hala ses geliyorsa , farı komple sökün (kafanın her iki tarafında 4 adet somun vardır) ve gösterge panelini çıkarıp tekrardan güzelce yerine oturtun. Sonrasında kafayı tekrardan güzelce yerine oturtun. Ses kesilecektir. (isterseniz gösterge panelinin içerisine çift taraflı bant çekebilirsiniz):wiinkk:
 
Katılım
24 Tem 2015
Mesajlar
296
Bende 2013 apache sahibiyim. Yalnız bende öyle totoyu uyuşturacak bir titreşim bende yok (artçı için yüksek devirlerde titreşim artıyor) Yeni kasa kullanıcılarının şikayet ettiği kafa zırıltısına ek bir çözüm olarak; Alyan kullanarak sıktığınız yerler sonrasında hala ses geliyorsa , farı komple sökün (kafanın her iki tarafında 4 adet somun vardır) ve gösterge panelini çıkarıp tekrardan güzelce yerine oturtun. Sonrasında kafayı tekrardan güzelce yerine oturtun. Ses kesilecektir. (isterseniz gösterge panelinin içerisine çift taraflı bant çekebilirsiniz):wiinkk:

Hocam benim far anahtarıda bozuk sanırsam kapalı konuma gelmiyor gösterge ışığı ve gündüz farı sürekli açık. Titreşim olayı başına gelipte düzelten var mı acaba? Yarın tüm gevşek yerleri sıkılıyacam umarım düzelir.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Bakımları hallettikten sonra motordan inesim gelmiyor.. boş boş geziyorum ama yinede hoşuma gidiyor ^^ herkes dolaşıyor heralde kimseler yok
 
Katılım
11 Nis 2015
Mesajlar
230
Selamlar aranıza yeni katıldım. Bugün 2013 model yeni kasa bir apache aldım. Daha önce orta kasa apache kullanıyordum.Sorunum, motorun aşırı titremesi. Sele totomu uyuşturuyor resmen. Yeni kasada eskiye nazaran daha az titreşim olması gerekmiyor mu? Sorun nerden kaynaklanıyor olabilir? Arka amortisörleri tutan somunlar gevşek gibi onları sıksam sorun çözülür mü?
Üsteki arkadaşın bahsettiği gibi zırıltı benimkinden de geliyordu kontağın altındaki kaplamayı sıkınca biraz kesildi altına çift taraflı bant çekip kapağı üstüne vidalayacağım sesckökten gider heralde.
Motoru sıfır mı aldın? Şu an kaç km de? Ayrıca içinde ne yağ var?
Km arttıkça ve yağı kaliteli koyunca titreşim azalıyo bence, en azından tecrübelerim bu yönde :cherry: Ayrıca sanki biraz da biz ve totomuz alışıyo da olabilir ya da hepsi birden :p
 
Katılım
24 Tem 2015
Mesajlar
296
Motoru sıfır mı aldın? Şu an kaç km de? Ayrıca içinde ne yağ var?
Km arttıkça ve yağı kaliteli koyunca titreşim azalıyo bence, en azından tecrübelerim bu yönde :cherry: Ayrıca sanki biraz da biz ve totomuz alışıyo da olabilir ya da hepsi birden :p

Hocam motor 6000 de. Yağ ne marka bilmiyorum ama bugün onu da değiştirecem. Alışmadan öte benimkinde biraz fazla titreşim var du bakalım bi elden geçirelim motoru ama önce kahvaltı :)
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Bakımları hallettikten sonra motordan inesim gelmiyor.. boş boş geziyorum ama yinede hoşuma gidiyor ^^ herkes dolaşıyor heralde kimseler yok

Valla Enes benimde inesim gelmiyor :mrgreen: O yüzden her gece 25 km git -25 km gel işe gidip geliyorum (E-5 ten) Trafikte olmayınca mis:queen: Bu arada yakıt sarfiyatı denemesi yaptım. Ortalama hız 75-80 arası , son 100 km si 90-105 km arası olmak üzere toplam 600 km ye 59 tl yaktı motor :queen: koklatıcam en sonunda :pl:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:14 ----------

Buda gece parlatmasından sonra :mrgreen:
GkEyVy.jpg
[/url][/IMG]
lyLbnk.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Valla Enes benimde inesim gelmiyor :mrgreen: O yüzden her gece 25 km git -25 km gel işe gidip geliyorum (E-5 ten) Trafikte olmayınca mis:queen: Bu arada yakıt sarfiyatı denemesi yaptım. Ortalama hız 75-80 arası , son 100 km si 90-105 km arası olmak üzere toplam 600 km ye 59 tl yaktı motor :queen: koklatıcam en sonunda :pl:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:14 ----------

Buda gece parlatmasından sonra :mrgreen:
[url=https://hizliresim.com/GkEyVy][url]http://i.hizliresim.com/GkEyVy.jpg[/url][/url]
[url=https://hizliresim.com/lyLbnk][url]http://i.hizliresim.com/lyLbnk.jpg[/url][/url]

Cnm sıkıldıkça parlatıp sağını solunu kontrol ediyorum bende wd 40 fln filan.. Eskidikçe güzelleşen şarap gibi km arttıkça hoşuma gidiyor velet :p
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Hazir konusu acilmis madem sorayim, parlatmak icin Motul'un parlatma urunleri var, onlardan mi kullaniyorsunuz yoksa farkli yontemler mi?
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Hazir konusu acilmis madem sorayim, parlatmak icin Motul'un parlatma urunleri var, onlardan mi kullaniyorsunuz yoksa farkli yontemler mi?

Ben sonax ın sıvı boya koruyucu cilası var , onu kullanıyorum. Hem metal hem plastik yüzeyler için :cat: Uygulaması da gayet kolay.
Enes motosikletlere baktığımız kadar kendimize baksaydık bizde bir behlül olurmuyduk acaba :queen:
 
Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
324
selam arkadaşlar...
11000 km olduk hafta sonu itibariyle... kuşadası aliağa arası 160 km yolu bir kaç haftadır neredeyse hiç gaz kesmeden gidip geliyorum... gerçi dün aşırı sıcaktan bunalıp içliklerimi falan çıkarmak için durdum ama bunun dışında ne totoda ne sümbülde bi sıkıntı yok... :)

neyse fazla kafa şişirmeden bir iki bişey sorayım ortalık sakin şu anda...

1) zincir değişimi gerekir mi, bu zamana kadar periyodik olarak temizleyip ipone zincir yağı ile yağladım bir sıkıntısı yok gibi ama sizce nelere dikkat edeyim...
2) karbüratör temizliği ister mi... isterse nasıl yapmalıyım... her park sonrası burnuma benzin kokusu geliyor bakıyorum benzin tahliye borusundan bi sızıntı olmuş... bu nasıl engellenir...
3) debriyaj ve gaz telini değiştirmeli miyim?

devamlı sağa sola gidip geldiğim için yolda falan sıkıntı çıkarmasın istiyorum... şimdiden teşekkürler...
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
selam arkadaşlar...
11000 km olduk hafta sonu itibariyle... kuşadası aliağa arası 160 km yolu bir kaç haftadır neredeyse hiç gaz kesmeden gidip geliyorum... gerçi dün aşırı sıcaktan bunalıp içliklerimi falan çıkarmak için durdum ama bunun dışında ne totoda ne sümbülde bi sıkıntı yok... :)

neyse fazla kafa şişirmeden bir iki bişey sorayım ortalık sakin şu anda...

1) zincir değişimi gerekir mi, bu zamana kadar periyodik olarak temizleyip ipone zincir yağı ile yağladım bir sıkıntısı yok gibi ama sizce nelere dikkat edeyim...
2) karbüratör temizliği ister mi... isterse nasıl yapmalıyım... her park sonrası burnuma benzin kokusu geliyor bakıyorum benzin tahliye borusundan bi sızıntı olmuş... bu nasıl engellenir...
3) debriyaj ve gaz telini değiştirmeli miyim?

devamlı sağa sola gidip geldiğim için yolda falan sıkıntı çıkarmasın istiyorum... şimdiden teşekkürler...

Zincirin gerecek yeri kalmadıysa, dişlilerin bıçak gibi olduysa değişim zamanı gelmiştir yoksa gerek yok..
Karbürator eğer motor öksürme yapıyosa, gitmiyosa , hissediyosan motorun saçmaladığını o zaman baktırırsın yoksa gerek yok. Tahliye borusunun bağlı oldugu bi düz vida var.o gevşemiştir onu sıkarsan akmaz.
debriyaj ve gaz telin iyice yumuşadıysa değiştir yoksa gerek yok,gerdiğn halde yumuşaksa kopmaya yakın demektır.. 20bın kmdır sorunsuz benım..
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Selamlar, bugun 2. periyoduk bakima gittim. Motor 1900 km.'de. Pek bir sey yapmadilar, motor ve zincir yaglarina bakildi ama elletmedim. Bi' kac vida sıkıldı. Kullanim klavuzun da hava filtresi ve buji temizlenmesi gerektigi yaziyor ama usta gerek yok su an dedi. Bujinin nerede oldugunu bile bilmiyorum ama hava filtresine baktim, temiz gibi.

Acikcasi motor yagi ve zincir yagini degistiriyorlar diye gitmek istemiyorum hic, bu sefer de garantiden cikacak. Kitapciga baktim da periyodik bakimlar da pek bir sey yok, yag, zincir, hava filtresi, buji gibi kolay temizlenen seyleri yapiyorlar sadece. Garantiden ciksam ne olur? Motorun basina ne gelirse "keske garantisi olsaydi" dedirtir ve pisman olurum?
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Selamlar, bugun 2. periyoduk bakima gittim. Motor 1900 km.'de. Pek bir sey yapmadilar, motor ve zincir yaglarina bakildi ama elletmedim. Bi' kac vida sıkıldı. Kullanim klavuzun da hava filtresi ve buji temizlenmesi gerektigi yaziyor ama usta gerek yok su an dedi. Bujinin nerede oldugunu bile bilmiyorum ama hava filtresine baktim, temiz gibi.

Acikcasi motor yagi ve zincir yagini degistiriyorlar diye gitmek istemiyorum hic, bu sefer de garantiden cikacak. Kitapciga baktim da periyodik bakimlar da pek bir sey yok, yag, zincir, hava filtresi, buji gibi kolay temizlenen seyleri yapiyorlar sadece. Garantiden ciksam ne olur? Motorun basina ne gelirse "keske garantisi olsaydi" dedirtir ve pisman olurum?

Seni bilmem ama ben yağ , yağ filtresi ve hava filtresi değişimi için servise 95 tl verecek kadar zıvanadan çıkmadım. Kendi bakımlarımı kendim yapıyorum. Yemişim garantisini :pl: Hem kafama göre takılıyorum. Komple karenajları falan söküp içlerini bile temizliyorum:mrgreen:
 
Katılım
22 Ara 2014
Mesajlar
296
Selamlar, bugun 2. periyoduk bakima gittim. Motor 1900 km.'de. Pek bir sey yapmadilar, motor ve zincir yaglarina bakildi ama elletmedim. Bi' kac vida sıkıldı. Kullanim klavuzun da hava filtresi ve buji temizlenmesi gerektigi yaziyor ama usta gerek yok su an dedi. Bujinin nerede oldugunu bile bilmiyorum ama hava filtresine baktim, temiz gibi.

Acikcasi motor yagi ve zincir yagini degistiriyorlar diye gitmek istemiyorum hic, bu sefer de garantiden cikacak. Kitapciga baktim da periyodik bakimlar da pek bir sey yok, yag, zincir, hava filtresi, buji gibi kolay temizlenen seyleri yapiyorlar sadece. Garantiden ciksam ne olur? Motorun basina ne gelirse "keske garantisi olsaydi" dedirtir ve pisman olurum?
benim Yoldaş 11000 oldu daha alalı bir yıl olmadı
garanti den değişen parçalar
arka amortusor ler 500 tl tahmini
Hız sensör okuyucu 75 tl
Km saati ve gösterge de degisecekti keyfe keder olduğundan kabul etmedim (km sifirlanacagi icin)

Onuda fiyata dahil etsek 1000 liraya yakın bir maliyet var ve benim daha bir yılı aşkın sürem var karar senin haa şunu da unutma gerçek servis sensin.....

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:07 ----------

Selamlar, bugun 2. periyoduk bakima gittim. Motor 1900 km.'de. Pek bir sey yapmadilar, motor ve zincir yaglarina bakildi ama elletmedim. Bi' kac vida sıkıldı. Kullanim klavuzun da hava filtresi ve buji temizlenmesi gerektigi yaziyor ama usta gerek yok su an dedi. Bujinin nerede oldugunu bile bilmiyorum ama hava filtresine baktim, temiz gibi.

Acikcasi motor yagi ve zincir yagini degistiriyorlar diye gitmek istemiyorum hic, bu sefer de garantiden cikacak. Kitapciga baktim da periyodik bakimlar da pek bir sey yok, yag, zincir, hava filtresi, buji gibi kolay temizlenen seyleri yapiyorlar sadece. Garantiden ciksam ne olur? Motorun basina ne gelirse "keske garantisi olsaydi" dedirtir ve pisman olurum?
benim Yoldaş 11000 oldu daha alalı bir yıl olmadı
garanti den değişen parçalar
arka amortusor ler 500 tl tahmini
Hız sensör okuyucu 75 tl
Km saati ve gösterge de degisecekti keyfe keder olduğundan kabul etmedim (km sifirlanacagi icin)

Onuda fiyata dahil etsek 1000 liraya yakın bir maliyet var ve benim daha bir yılı aşkın sürem var karar senin haa şunu da unutma gerçek servis sensin.....

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:12 ----------

selam arkadaşlar...
11000 km olduk hafta sonu itibariyle... kuşadası aliağa arası 160 km yolu bir kaç haftadır neredeyse hiç gaz kesmeden gidip geliyorum... gerçi dün aşırı sıcaktan bunalıp içliklerimi falan çıkarmak için durdum ama bunun dışında ne totoda ne sümbülde bi sıkıntı yok... :)

neyse fazla kafa şişirmeden bir iki bişey sorayım ortalık sakin şu anda...

1) zincir değişimi gerekir mi, bu zamana kadar periyodik olarak temizleyip ipone zincir yağı ile yağladım bir sıkıntısı yok gibi ama sizce nelere dikkat edeyim...
2) karbüratör temizliği ister mi... isterse nasıl yapmalıyım... her park sonrası burnuma benzin kokusu geliyor bakıyorum benzin tahliye borusundan bi sızıntı olmuş... bu nasıl engellenir...
3) debriyaj ve gaz telini değiştirmeli miyim?

devamlı sağa sola gidip geldiğim için yolda falan sıkıntı çıkarmasın istiyorum... şimdiden teşekkürler...

quattromeb merhaba
sen 160 km yolu ''hiç gaz kesmeden gidiyorum'' derken neyi kastediyorsun

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:50 ----------





sailor33 seni kıskandım bende fotoğraf yukledim :)
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
benim Yoldaş 11000 oldu daha alalı bir yıl olmadı
garanti den değişen parçalar
arka amortusor ler 500 tl tahmini
Hız sensör okuyucu 75 tl
Km saati ve gösterge de degisecekti keyfe keder olduğundan kabul etmedim (km sifirlanacagi icin)

Onuda fiyata dahil etsek 1000 liraya yakın bir maliyet var ve benim daha bir yılı aşkın sürem var karar senin haa şunu da unutma gerçek servis sensin.....

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:07 ----------


benim Yoldaş 11000 oldu daha alalı bir yıl olmadı
garanti den değişen parçalar
arka amortusor ler 500 tl tahmini
Hız sensör okuyucu 75 tl
Km saati ve gösterge de degisecekti keyfe keder olduğundan kabul etmedim (km sifirlanacagi icin)

Onuda fiyata dahil etsek 1000 liraya yakın bir maliyet var ve benim daha bir yılı aşkın sürem var karar senin haa şunu da unutma gerçek servis sensin.....

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:12 ----------



quattromeb merhaba
sen 160 km yolu ''hiç gaz kesmeden gidiyorum'' derken neyi kastediyorsun

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:50 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/rVg371.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/VLl0mP.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/4kLP4Y.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/rVg3rz.jpg[/url]
sailor33 seni kıskandım bende fotoğraf yukledim :)

Allah nazarlardan esirgesin. Maşallah diyeyim kardeş. Km lerimiz de aynı nerdeyse bende 12000 de :mrgreen:
 
Katılım
22 Ara 2014
Mesajlar
296
Eyvallah Gardaş sağ olasın derler ya ''tekerin düz bassın''
keşke yakınlarda bir yerlerde olaydık da toplansaydık muhabbet edeydik gezeydik ne güzel olurdu valla :)
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Keşke öyle bir imkan olsa. Bende çok isterim. İşten güçten fırsat olsa Antalya'ya bile teker döner aslında :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst