- Katılım
- 15 May 2011
- Mesajlar
- 175
Valla arkadaşlar ben de Ankara dayım, takip edeniniz varsa 1-2 aydır yaz yaşanmıyor Ankara da ama yaklaşık 1 ay önce yağını değiştirdim ve yağı aldığım abi (her zaman motorla alâkalı alışverişi ordan yaparım sağolsunlar ilgililer) 15-50 önerdi. Ben de motul 15-50 aldım ve gayet memnunum. Performansı arttı ve bi arkadaş da söylemiş titreşimi azaldı ayrıca subap sesi de azaldı. Genelde sıcak yerler için öneriliyo gibi sanki 15-50 ama ben gayet memnunum. Dün 250 km falan yol geldim yine gayet iyiydi durum. Fikir verir belki diye paylaşmak istedim. Herkese şimdiden hayırlı bayramlar, kazasız belasız sürüşler![]()
MOTORU ALDIGIM ILK ZAMANLARDA MOBIL RACING 4T 15/50 KULLANDIM IYIDI ONDAN SONRA 15/50 İYİ MARKA BULAMADIGIM ICIN BIKEZ CASTROL 10/40 ALDIM 500 600 KM OLDU DEGISTIRDIM VITESLER COK SERTLESMISTI.ONDAN SONRA MOTUL 5100 10/40 KULLANDIM ICIME SINMEDI KITAPCIGINA UYGUN OLAN 15/50 YAGI KULLANMAYA KARAR VERDIM MOTUL 5100 15/50 KULLANYORUM YAKLASIK 100 KM DİR MOTORUN GIDISI SESI TITRESIMI DEGISTI AMA SOGUKKEN COK AZ PERFORMANS DUSUSU OLUYOR.KIŞ AYLARI HARİÇ 15/50 DEN BASKA YAĞ KULLANMAM KOLAY KOLAY ZATEN KÜTAHYA VE ÇEVRESINDE KISIN PEK MOTOR KULLANAMIYORUZ