TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 May 2011
Mesajlar
175
Valla arkadaşlar ben de Ankara dayım, takip edeniniz varsa 1-2 aydır yaz yaşanmıyor Ankara da ama yaklaşık 1 ay önce yağını değiştirdim ve yağı aldığım abi (her zaman motorla alâkalı alışverişi ordan yaparım sağolsunlar ilgililer) 15-50 önerdi. Ben de motul 15-50 aldım ve gayet memnunum. Performansı arttı ve bi arkadaş da söylemiş titreşimi azaldı ayrıca subap sesi de azaldı. Genelde sıcak yerler için öneriliyo gibi sanki 15-50 ama ben gayet memnunum. Dün 250 km falan yol geldim yine gayet iyiydi durum. Fikir verir belki diye paylaşmak istedim. Herkese şimdiden hayırlı bayramlar, kazasız belasız sürüşler :)





MOTORU ALDIGIM ILK ZAMANLARDA MOBIL RACING 4T 15/50 KULLANDIM IYIDI ONDAN SONRA 15/50 İYİ MARKA BULAMADIGIM ICIN BIKEZ CASTROL 10/40 ALDIM 500 600 KM OLDU DEGISTIRDIM VITESLER COK SERTLESMISTI.ONDAN SONRA MOTUL 5100 10/40 KULLANDIM ICIME SINMEDI KITAPCIGINA UYGUN OLAN 15/50 YAGI KULLANMAYA KARAR VERDIM MOTUL 5100 15/50 KULLANYORUM YAKLASIK 100 KM DİR MOTORUN GIDISI SESI TITRESIMI DEGISTI AMA SOGUKKEN COK AZ PERFORMANS DUSUSU OLUYOR.KIŞ AYLARI HARİÇ 15/50 DEN BASKA YAĞ KULLANMAM KOLAY KOLAY ZATEN KÜTAHYA VE ÇEVRESINDE KISIN PEK MOTOR KULLANAMIYORUZ
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
175
O halde tam ayırmadan kullanmışsn bi süre onu dıyorum.. oluşan sürtünmeyi aşınmayı sen düşün işte..



sipariş geçtm gelince denicem bakalım :)

SENINDE GORUSLERINI BEKLIYORUZ KARDESIM ;)HANGI SITEDEN ALIYOSUN YAGI BEN GITTIGIDIYORDAN ALMISTIM 6 GUN BEKLEDIM GELMEDI SONRA IPTAL ETTIM.ONDAN SONRA İSMİ LAZIM DEGIL BAŞ HARFİ SABRİ GÜR ABİM ALDI GONDERDI SAĞOLSUN =)=)
 
Katılım
30 Haz 2015
Mesajlar
13
Selam arkadaşlar apache almaya karar verdim 3800 e felan 10 bin km de apache dolu sizce almalıyım başlangıç motorum olucak kendisi 10 bin km sizce iyimi
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
DENEMEDIM FORUMDAN KULLANAN OLMADI SANIRIM OLSA YAZARDI HERALDE HEM 10/30 BAYA İNCE APACHEYE YAĞ YOKMUS GIBI GELIR
Denemek istiyorum aslinda bi' zarari olmaz herhalde. Arkadasim tavsiye ediyor kendisi motor tamircisi ve Kawasaki kullanicisi, kendisi de 10 30 kullaniyor ve bunu tavsiye etti.
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
58
Valla arkadaşlar ben de Ankara dayım, takip edeniniz varsa 1-2 aydır yaz yaşanmıyor Ankara da ama yaklaşık 1 ay önce yağını değiştirdim ve yağı aldığım abi (her zaman motorla alâkalı alışverişi ordan yaparım sağolsunlar ilgililer) 15-50 önerdi. Ben de motul 15-50 aldım ve gayet memnunum. Performansı arttı ve bi arkadaş da söylemiş titreşimi azaldı ayrıca subap sesi de azaldı. Genelde sıcak yerler için öneriliyo gibi sanki 15-50 ama ben gayet memnunum. Dün 250 km falan yol geldim yine gayet iyiydi durum. Fikir verir belki diye paylaşmak istedim. Herkese şimdiden hayırlı bayramlar, kazasız belasız sürüşler :)

benim için güzel bi ölçüt oldu bu mesajın sağol dostum :)
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Denemek istiyorum aslinda bi' zarari olmaz herhalde. Arkadasim tavsiye ediyor kendisi motor tamircisi ve Kawasaki kullanicisi, kendisi de 10 30 kullaniyor ve bunu tavsiye etti.

bende 10w40tan ince kullanmazdım apache için..

15w50 motulü yağ çarşısından sipariş ettim.. siteyi googleye yazın çıkar.. ipone hariç tüm yağlar var ve çok hızlı kargo beleş ve fiyatların en uygun olduğu yer.. tavsiye ederim..bayram araya girmezde gelirse hemen denerim.. 1800km oldu içindeki shell 10w40 yağ hala iyi durumda ve eksilmemiş.. ama olsn motul candır..
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Ben en iyisi servis ile devam edeyim. Zaten onlar da 15 50 onerdi diye hatirliyorum. Macera aramaya gerek yok. Hem kendim degistirirsem garantiden ciktigini soylediler. Anlasilmaz gerci de ben yine kitabina uygun yapayim. Surat motor'daki ustalari pek sevmiyorum, hic ilgilenmiyorlar, bi' tanesi iyi ama, 500 bakimin da o ilgilenmisti motorla. Enes, belki siz biliyorsunuzdur, Surat motora gidiyorsunuz sizde sanirim, uzun boylu siyah sacli genc bi' usta var, adi nedir acaba?
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
75
Arkadaşlar merhaba. Motosiklete yeni başlayacağım ve forumda tvs tavsiye edenler oldu. Titreşim falan okudum bilgi verebilir misiniz? Tek ve artçılı kullanımda sorun oluşturur mu? Birde 14 model ile 15 arasında bir fark var mı hangisini tercih etmeliyim 2015 modelde titreşim daha mı az olur? Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Ben de yeni basladim dostum, 2014 sifir aldim. Titresim yuksek devirler de var ama rahatsiz etmiyor. Eldiven ile suruyorum ben hissetmiyorum bile. Zaten yeni baslayacakmissin pek rahatsiz etmez. Model farki da ruhsatta birin de 14 birin de 15 yazar. Herseyi ayni motorun. 2014 al.
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
75
Ben de yeni basladim dostum, 2014 sifir aldim. Titresim yuksek devirler de var ama rahatsiz etmiyor. Eldiven ile suruyorum ben hissetmiyorum bile. Zaten yeni baslayacakmissin pek rahatsiz etmez. Model farki da ruhsatta birin de 14 birin de 15 yazar. Herseyi ayni motorun. 2014 al.

Bende sıfır düşünüyorum.14 daha mantıklı madem fark yok. Artçılı kullanımda artçıyı rahatsız ediyor mu peki? Kullanıcı yorumu çok daha değerli oluyor satıcıya göre. Çok teşekkür ederim yardımcı olduğun için
 
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
767
O halde tam ayırmadan kullanmışsn bi süre onu dıyorum.. oluşan sürtünmeyi aşınmayı sen düşün işte..

Yok be yav. O kadar ayarsız kullanmakla debriyaj balataları aşınacaksa hiç almıylaım biz bu motoru :) Ha tamam elbette bir parça zararı vardır ama o kadar narin aletler değil bunlar. Ha geçmediği yerde inatla zorlamaya kalkarsan haklısın bir anda geliverir ele.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:21 ----------

Bende sıfır düşünüyorum.14 daha mantıklı madem fark yok. Artçılı kullanımda artçıyı rahatsız ediyor mu peki? Kullanıcı yorumu çok daha değerli oluyor satıcıya göre. Çok teşekkür ederim yardımcı olduğun için

Yok dostum abartmaya bayılıyor insanlar. Geçen biri sordu ona da aynısnı söyledim. Bu paraya alacağın tüm motorlarda titreşim var. Kiminde az kiminde çok. Ona bakarsan benim araba dizel onda bile titreşim var. Hesapta 55 binlik makina. Veya aynı şekilde yolcu minibüslerinde de var. Hepsinde var titreşim. Motordan olmasa yoldan var. Var oğlu var. Ha titreşim çok sıkıntıysa her yere yayan gideceksin demektir.

Diğer türlü taş gibi makina. Basit bir yapısı var. Elin yatkınsa tamirciye uğramazsın bile. Ve eşdeğerlerinden bir parça daha güçlü(çok az) Ama kullanması çok keyifli bir makina. Ne ybr ne de cbf o zevki veriyor şehir içinde.

Benim tavsiyem otur üçünün de üzerine hangisi daha çekici geldiyse onu al. Diğer tülü yok biri daha titreşimli, yok biri daha güçlü vs. aynı bokun farklı renkleri....

(Çinlileri hariç tutuyotum. Bir bilgim yok pek.)


Bir de tasiyem ilk motorun olacaksa ve ömürlük kullanma niyetin yoksa sıfır alma. Satarken kaybın az olur.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Bende sıfır düşünüyorum.14 daha mantıklı madem fark yok. Artçılı kullanımda artçıyı rahatsız ediyor mu peki? Kullanıcı yorumu çok daha değerli oluyor satıcıya göre. Çok teşekkür ederim yardımcı olduğun için
Ben daha 2 ay oldu alali daha dun aksam artci alma firsatim oldu. Kendisi en yakin arkadasimdir, yolda sorular sordum titresim ile ilgili, bi' sikayeti olmadi. Bir tek ayakliklar da az var dedi onu da plastik ile degistirildigin de cok buyuk oran da azaldigini duydum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:29 ----------

Bir de tasiyem ilk motorun olacaksa ve ömürlük kullanma niyetin yoksa sıfır alma. Satarken kaybın az olur.
Ben omurluk binmek icin aldim. Baska hic bir motor Apache'nin yesili kadar cekici gelmedi,halen daha gelmiyor. Ne Kawasaki hayalim var ne CBR. 100 bin km yaparim ben bununla :flower:
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
75
Ben daha 2 ay oldu alali daha dun aksam artci alma firsatim oldu. Kendisi en yakin arkadasimdir, yolda sorular sordum titresim ile ilgili, bi' sikayeti olmadi. Bir tek ayakliklar da az var dedi onu da plastik ile degistirildigin de cok buyuk oran da azaldigini duydum.

Süpermiş o zaman abartılan titreşim yok anlaşılan kullananlar aynı şeyi söylediğine
göre. Kafamdaki soru işareti gitmiş oldu. en fazla kaç km yapma fırsatı buldun arada şehir dışına çıksam problem yaşar mıyım İstanbul civar illerine?
 
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
767
Uzun yola geliyor motor. Şişme vs. sıkıntısı yok. Ha ama acil durumda max hız 120-125 den fazlasını bekleme.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst