TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Yağ olarak çok sıcak bölgede yaşamıosanız 10w40 iyidir.. hava filtresi en az 10bın km gelmeden gereksiz değişmek. yağ filtreni değiş..
Tekrar merhaba, tamirci arkadasima danistim bu konuyu, eger paran varsa Motul 7100 10w30'unu kullanabilecegimi soyledi. Daha uygun bir sey ariyorsan 10w40 kullanabilecegimi soyledi. 10w30 %100 sentetik, digeri yari sentetik sanirim. Bir de yag filterisini servise danistim orjinalini kullanmami soylediler. Kendi capim da arastirmalarim dogrultusun da K&N'in tercih edilebilecegini ogrendim. Hangi ikiliyi kullanayim?
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Tekrar merhaba, tamirci arkadasima danistim bu konuyu, eger paran varsa Motul 7100 10w30'unu kullanabilecegimi soyledi. Daha uygun bir sey ariyorsan 10w40 kullanabilecegimi soyledi. 10w30 %100 sentetik, digeri yari sentetik sanirim. Bir de yag filterisini servise danistim orjinalini kullanmami soylediler. Kendi capim da arastirmalarim dogrultusun da K&N'in tercih edilebilecegini ogrendim. Hangi ikiliyi kullanayim?

Motosikletinizin kullanım kılavuzu duruyorsa , yaşadığınız bölgenin sıcaklık değerlerine göre yağın kalınlık oranını belirlemenizde fayda var. Bahsettiğim tabloda detaylı bir şekilde anlatılmıştı. K&N' e gelince sonuçta motosikleti pistte ya da performans motosikleti olarak kullanmıyoruz. Kötü demiyorum ama kendi kanaatimce abartı ve gereksiz olur. Yine de tercih sizin. Ben her zaman orjinal olandan yana kullanırım tercihimi :bounce:
 
Katılım
5 Şub 2014
Mesajlar
122
arkadaşlar depo kılıfı aldım ama bi sorun var ya kılıf yanlış yada takamadım 2012 için takan varsa bi resim koyabilirmi yada takılışını video olarak gönderebilirmi?
 
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
767
Yağ konusunda Motul'a e-posta atın. Aynı gün içinde araştırıp cevap dönüyorlar. İzmir için 15-50 önerdiler bana. Çok ta memnunum şu an. Şanzıman fıstık gibi oldu. Ha o kadar paraya değer mi o tartışılır.
 
Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
501
Ön 80/90-17 ve Arka 90/90-18 Michelin Pilot Street ile lastikleri değiştirdim şimdi kontrol ettim tekrardan da orijinaline göre bir cm kadar ince seçmişim lastikleri sıkıntı olur mu acaba?
 
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
175
ARKADASLAR BEN KÜTAHYA TAVŞANLIDAYIM YAZLARI ORTALAMA 35 DERECE OLUR HAVA SICAKLIGI MOTUL 5100 10/40 KULLANIYORDUM MOTUL 5100 15/50 KOYDUM MOTOR ÇOK DEGISTI SESI TİTREŞİMİ BAYA BAYA AZALDI.HEE OYLE TİTREŞİMİ KÖKTEN ALMIYO APACHE BU ILLAKI TITREME OLUYO =).KİTAPCIGINDA HEP 15/50 ÖNERMİŞ ZATEN KISINDA 10/40 KULLANIRIZ AMA YAZIN 15/50 Bİ DENEYİN BENCE

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:28 ----------

Ön 80/90-17 ve Arka 90/90-18 Michelin Pilot Street ile lastikleri değiştirdim şimdi kontrol ettim tekrardan da orijinaline göre bir cm kadar ince seçmişim lastikleri sıkıntı olur mu acaba?

BENDE 90/90/18 PIRELLİ KULLANIYOEUM BI SIKINTI OLMAZ
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Ön 80/90-17 ve Arka 90/90-18 Michelin Pilot Street ile lastikleri değiştirdim şimdi kontrol ettim tekrardan da orijinaline göre bir cm kadar ince seçmişim lastikleri sıkıntı olur mu acaba?

daha iyi olur hacıabi hiç takma :)

[/COLOR]Debriyaj telini gerdim, pamuk gibi oldu vitesler. :)

Vay o debriyaj balatalarının haline ^^


Bu kez bende tekrar 15w50 denicem..gaza getirdiniz.. önceden memnun kalmamıştım ipone 15w50den ama bide motule bakıyım.. 10w40dan iyimi kötümü olcak anlarız ^^
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Abi mantiken 10w30 en uygunu olmaz mi? hava 30 dereceyi gecmiyor 10 dereceyi inmiyor sonucta. Motul full sentetik 10w30 7100 koysak? Hem rengi de pembe seker gibi :p
 
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
175
daha iyi olur hacıabi hiç takma :)



Vay o debriyaj balatalarının haline ^^


Bu kez bende tekrar 15w50 denicem..gaza getirdiniz.. önceden memnun kalmamıştım ipone 15w50den ama bide motule bakıyım.. 10w40dan iyimi kötümü olcak anlarız ^^

enes kardesım pişman olmazsın kolay kolay 10/40 kullanmam bn bundan sonra
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Motul ile iki kez iletişime geçtik, bizim motora yaz aylarında, uzun yol/agresif kullanım için 5100 15w50 önerdiler.
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
58
arkadaş 10bin kmdir 10 40 kullanıyorum en son benide 15 50 ye geçireceksiniz. Ya da en azından bi deneteceksiniz haftaya değişçem yağını bi aksilik olmazsa. Git gel yaşıyorum viskozite konusunda :)
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
462
Selamun aleyküm. Arkadaşlar burayı hep takip ediyordum ama yeni üye oldum. Bende 2011 model gri Apache sahibiyim. Motorumun genel olarak bakımını ve tamirini kendim yapıyorum. Yardımcı olmaya çalışırım elimden geldiği kadar ama forumda benden çok daha tecrübeli abilerim var onlara da Saygısızlık Olmasın.
 
Katılım
11 Nis 2015
Mesajlar
230
Valla arkadaşlar ben de Ankara dayım, takip edeniniz varsa 1-2 aydır yaz yaşanmıyor Ankara da ama yaklaşık 1 ay önce yağını değiştirdim ve yağı aldığım abi (her zaman motorla alâkalı alışverişi ordan yaparım sağolsunlar ilgililer) 15-50 önerdi. Ben de motul 15-50 aldım ve gayet memnunum. Performansı arttı ve bi arkadaş da söylemiş titreşimi azaldı ayrıca subap sesi de azaldı. Genelde sıcak yerler için öneriliyo gibi sanki 15-50 ama ben gayet memnunum. Dün 250 km falan yol geldim yine gayet iyiydi durum. Fikir verir belki diye paylaşmak istedim. Herkese şimdiden hayırlı bayramlar, kazasız belasız sürüşler :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst