TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Nis 2015
Mesajlar
230
Arkadaşlar herkese merhaba, cümleten hayırlı ramazanlar..
Bi 8-10 gün sonra falan memlekete gitmeyi düşünüyorum (250-300 km) Daha önce motorla hiç uzun yola çıkmadım. Hem ekipman olarak hem de sürüş olarak tavsiyelerinizi-tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim, almam gereken bişey varsa şimdiden ayarlamaya başlıyim :)
 
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
767
Valla dostum uzun uzun cevaplamak ıstemem zira ne benım motorum pulsar nede satıcısııyım ^^ bi sürü ufak problemle bende karşlaştım ve alacak olsam alırmıyım , 7bın tlnın 1 kuruş üstünü vermem.. amma velakin 7bın tlye kadar o paraya bu kadar motor olur.. 20bın km aşkın kullananlarla dolu bi pulsar grubumuz var.. her gezimizi beraber yapıyoruz atıyorum resimleri buraya.. hepsinin makinelerde gayet iyi durumda ve severek biniyorlar..
Bana isteyen istediğini desin , ben o makinayı forumlarda yazanlardan değil canlı olarak denedim gördüm.. o yüzden gerisi biraz hikaye bana..

Elbette her kyoun kendi bacağından asılır. Satıcı değilim ben de sonuçta. Artık alıcısı da değilim. Sadece canım kıymetli o kadar. Giden istediğini alır biner. Kimseye lafım yok. :) Ama arkadaş Apache'nin üzerine değer mi değmez mi diye sormuş. Ben düşünmüyorum değeceğini. Bir makina kiliteyip beni üzerinden atma potansiyeline sahipse isterse 1000Tl ye satsınlar umurum olmaz. Benim canım kıymetli :)
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Arkadaşlar herkese merhaba, cümleten hayırlı ramazanlar..
Bi 8-10 gün sonra falan memlekete gitmeyi düşünüyorum (250-300 km) Daha önce motorla hiç uzun yola çıkmadım. Hem ekipman olarak hem de sürüş olarak tavsiyelerinizi-tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim, almam gereken bişey varsa şimdiden ayarlamaya başlıyim :)

full ekipmanını giy çevir kontağı git ^^ molasız bile gidilir fazla uzun bı yol degıl..

Stok egzosun motoru "bogdugunu" okumustum, ne kadar dogruluk payi vardir?
Egzos takacak olsaniz ne tercih ederdiniz?
Tecrubelerinizi paylasirsaniz sevinirim, tesekkurler.

yanlış.. egzoz takıp subap ayarı yaptırmayan bi sürü kişi subap kesti bu motorda.. düzgün bşey takmıyosanız hiç egzoz işine girmeyin apachede.. hep söylüyorum hala motorlar gitmeye devam ediyo ^^
 
Katılım
7 Tem 2015
Mesajlar
2
Enes hocam arkada ağırlık yok ama dediklerine bi baktırıcam en kısa zamanda çok teşekkür ederim..
 
Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
324
Herkese selamlar... Pulsar sayfasında sorduğum soruyu sizlere de sormak istedim...

TVS Apache kullanıcısı olarak çok memnum olduğum motosikletimi büyütme isteği içerisindeyim... Şu an için her ne kadar bu stop etme olayı biraz can sıkıcı dursa da çok da kafama takmıyorum... cc büyütmek için Bajaj 200 NS ya da 250 cc bir motor düşünüyorum... 250 cc üstü için hem maddi olarak hem de (daha da önemlisi) tecrübe olarak hazır değilim diye düşünüyorum... 250 cc motorlarda da adres belli zaten CBR 250 ya da İnazuma... ikisi de çok hoşuma gitmiyor aslında... cbr sebil gibi ortalıkta ve renkleri iyi değil bence... İnazuma ise hala 1970 model gibi ayrıca araştırdığım kadarıyla bakımı servisi biraz tuzlu bir motor bizim motorlara göre yakıtı da biraz fazlayMIŞ... o yüzden Bajaj düşünüyorum... daha sonra tekrar cc büyüteceğim için 0 km de almak istemiyorum ama bordo ya da sarısı gelirse düşünebilirim... Bajaj için ise asıl merak ettiğim ve kullanıcılarına danışmak istediğim konu şu... pek çok TVS kullanıcısı Bajaja geçiş yaptı... sizce gerçekten değdi mi aradaki 4000 - 5000 TL farka... Bajaj 'ın yüksek beygir gücü, su soğutmalı oluşu, biraz daha büyük durması vs. kağıt üzerinde çok önemli artılar ama gerçekte de durum böyle mi... yoksa biraz daha zorlanıp CBR ya da İnazuma mı alınmalı... bu arada marka takıntısı olan birisi değilim öyle olsaydı TVS almazdım... yaşım 30 ve mühendisim kaç basıyo kaçı görüyo gibi saçma işlerle de uğraşmam... çok gezerim çok dolaşırım... yakıtı, parçası, bakımı üzmesin, yorucu olmasın yeter(bu yorucu olması muhabbeti yüzünden çok hoşlansam da Hyosung GT 250R düşünmüyorum)...

Hepinize şimdiden teşekkür ederim...

sym wolf 250 nasıldır sizce arkadaşlar...
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
sym wolf 250 nasıldır sizce arkadaşlar...

Wolfü kullanan arkadaşlar var grubumuzda. Herkes çok memnun.İlerde benimde düşündüğüm motorların başında geliyor.
Yakıtı çok az, neredeyse apache kadar. Gidişi de hiç de fena değil. Sadece parça fiyatlarının pahalılığından şikayet ediyorlar.
 
Katılım
5 Şub 2014
Mesajlar
122
merhaba arkadaşlar zincir temizliği yaptım bide kendimce video çektim 1 kişi bile faydalansa kafi.
Lazım olan alet edevat
yıldız tornavida
10 anahtar
1 lt mazot yada gaz yağı
Yıkama kabı
fırça
bez
zincir yağlayıcı sprey
♢zinciri yağladıktan sonra 1 saat beklerseniz süper olur.

 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Selamlar, 2-3 gundur gece suruyorum biraz deneyim olsun biraz da sinyal, far gibi seyleri test etmek amacli. Sinyaller iyi de kafadaki far hic aydinlatmiyor yolu be.. Selektor de guzel yapiyo da onumu goremiyorum resmen geceler. Ileriki zamanlar da Angel eye tarzi yuvarlak mercek beyaz far takmak istiyorum daha arastirmadim hic Watt uyar mi vs.. Xenon degil de Bixenon deniyor sanirim mercek fara.

Bir de vites atma devri. Gecen sayfada da sormustum tekrar olacak gibi ama yanlis bisey yapmak istemiyorum. Baska motorlarla tecrubem yok diger motorlar da nasildir bilmiyorum ama okudugum, izledigim ve arastirdigim hersey de vites redline baslangicinda atiliyor. Yani redline 9 bin de basliyorsa 7-8 bin gibi attirmak gerekiyormus. Bos alanda seri sekilde vites ile hizlanma alistirmalari yapiyorum. 4-5 binden sonra motor cok titriyor ya. Ilk motorum oldugu icin de Apachenin karakterimi boyle yoksa motorda yanlislik mi yapiyorum ayirt edemiyorum. Yani motorun bagirmasi apachenin kendi titresiminden mi yoksa vites attirmami istemesinden mi anlayamiyorum. Motor 1300 kmde.

Son olarak motorda km yapdikca gucu ortaya cikiyo hissedebiliyorum bunu. Daha rahat gitmeye basladi artik.
 
Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
501
Arkadaşlar bir arkadaşımın motosikleti satılık kendisi bu platformları bilen-takipe den biri olmadığı için yardımcı olmamı istedi servislere vs. satmak istemiş ama adamı resmen soymaya çalışmışlar.. motor 8 bin km de ayaklık açıkken yatırmış ve bileğini kırmış ailesi de kullanmasın diye yemin ettirmiş ( adam 40 küsur yaşında bu arada kendisi de bezmiş) hayat hikayesini anlatıp kafa ütüledim kusura bakmayın motosiklet budur http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...0-km-de-kirmizi-temiz-apache-213274802/detay/

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:51 ----------

Bu arada ekleme yapayım benim kendi kullandığım motor 68 bin km 'ye geldi :) 2012 aralık ayında aldım ilk 6 ay 5-6 bin km bile kullanmadım sonra canına okudum ilk lastikleri 11-12 binde değiştirdim sonra İRC taktırdım onlarla 39 bin'e kadar geldim 39 bin km de hem motor yapıldı piston segman vs değişti hem de lastikler... ön Duro arka Michelin oldu onlar da ömrünü tüketti yaklaşık 30 bin km kullandım son lastikleri... şimdi yeniden motor yapımı istiyor sanırım motoru yükseltme şansım pek yok şu aralar sormak istediğim şu 30-35 bin km de motoru yenilemek piston-segman-krank-eksantrik zinciri değiştirmek normal mi? şu motoru çekinmeden korkmada gösterebileceğim motorla bir tur atınca "hocam senin motorun derdi şu yaklaşık şu kadar da masrafı olur" diyecek güvenilir bir yer var mı?
 
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
175
Arkadaşlar bir arkadaşımın motosikleti satılık kendisi bu platformları bilen-takipe den biri olmadığı için yardımcı olmamı istedi servislere vs. satmak istemiş ama adamı resmen soymaya çalışmışlar.. motor 8 bin km de ayaklık açıkken yatırmış ve bileğini kırmış ailesi de kullanmasın diye yemin ettirmiş ( adam 40 küsur yaşında bu arada kendisi de bezmiş) hayat hikayesini anlatıp kafa ütüledim kusura bakmayın motosiklet budur http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...0-km-de-kirmizi-temiz-apache-213274802/detay/

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:51 ----------

Bu arada ekleme yapayım benim kendi kullandığım motor 68 bin km 'ye geldi :) 2012 aralık ayında aldım ilk 6 ay 5-6 bin km bile kullanmadım sonra canına okudum ilk lastikleri 11-12 binde değiştirdim sonra İRC taktırdım onlarla 39 bin'e kadar geldim 39 bin km de hem motor yapıldı piston segman vs değişti hem de lastikler... ön Duro arka Michelin oldu onlar da ömrünü tüketti yaklaşık 30 bin km kullandım son lastikleri... şimdi yeniden motor yapımı istiyor sanırım motoru yükseltme şansım pek yok şu aralar sormak istediğim şu 30-35 bin km de motoru yenilemek piston-segman-krank-eksantrik zinciri değiştirmek normal mi? şu motoru çekinmeden korkmada gösterebileceğim motorla bir tur atınca "hocam senin motorun derdi şu yaklaşık şu kadar da masrafı olur" diyecek güvenilir bir yer var mı?

30 binde felan motor bitmez yaa benım cınlı scooterin bıle 20bin km de bitti 32 binde bırnın motoru 2012 apache daha tık yok masallah
 
Katılım
27 Eki 2014
Mesajlar
73
emeğine sağlik keşke herkez yaptiği uygulamalari video ya cekip paylassa apachi kanali yapsak apachi bakim modifiye vs herseyi oradan izleyebilsek harkulade olurdu.
 
Katılım
29 Ocak 2013
Mesajlar
60
Arkadaşlar merhaba herkese.Pirelli mt75 lastikleri taktım ve çanakaleden denizliye kadar geldim lastikler gerçekten çok iyi herkese tavsiye ederim.Benim sorunum kafadan gelen zırıltı baya uğraştım çözemedim ne gibi bi uygulama önerirsiniz
 
Katılım
5 Şub 2014
Mesajlar
122
Merhaba birkaç gündür dikkatimi çeken bir konu oldu yedek parça fiyatlar değişken orjinal yan sanayi derdi var bide araştırmalarım sonucu aşağıda vereceğim adreste firmanın kendi sitesi dün sipariş verdim bugün elime ulaştı kargo ücreti yok yağfiltre hava filtre buji debriyaj teli 4 parça 48 tl tuttu ve orjinal tvs ambalajında geldi fotolarıda yüklüycem bi ara her parçanın tek tek fiyatı mevcut işinize yarıycağınızı düşündüm.

www.tvsparca.com
Yada google tvs yaz yedekparçayı seç
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Arkadaşlar merhaba herkese.Pirelli mt75 lastikleri taktım ve çanakaleden denizliye kadar geldim lastikler gerçekten çok iyi herkese tavsiye ederim.Benim sorunum kafadan gelen zırıltı baya uğraştım çözemedim ne gibi bi uygulama önerirsiniz
Ebatlar 90/80/17 - 110/80/17 seklinde mi taktiniz? Eger oyle ise on tarafin ufalmasi neyi etkiledi?
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Selamlar, 2-3 gundur gece suruyorum biraz deneyim olsun biraz da sinyal, far gibi seyleri test etmek amacli. Sinyaller iyi de kafadaki far hic aydinlatmiyor yolu be.. Selektor de guzel yapiyo da onumu goremiyorum resmen geceler. Ileriki zamanlar da Angel eye tarzi yuvarlak mercek beyaz far takmak istiyorum daha arastirmadim hic Watt uyar mi vs.. Xenon degil de Bixenon deniyor sanirim mercek fara.

Bir de vites atma devri. Gecen sayfada da sormustum tekrar olacak gibi ama yanlis bisey yapmak istemiyorum. Baska motorlarla tecrubem yok diger motorlar da nasildir bilmiyorum ama okudugum, izledigim ve arastirdigim hersey de vites redline baslangicinda atiliyor. Yani redline 9 bin de basliyorsa 7-8 bin gibi attirmak gerekiyormus. Bos alanda seri sekilde vites ile hizlanma alistirmalari yapiyorum. 4-5 binden sonra motor cok titriyor ya. Ilk motorum oldugu icin de Apachenin karakterimi boyle yoksa motorda yanlislik mi yapiyorum ayirt edemiyorum. Yani motorun bagirmasi apachenin kendi titresiminden mi yoksa vites attirmami istemesinden mi anlayamiyorum. Motor 1300 kmde.

Son olarak motorda km yapdikca gucu ortaya cikiyo hissedebiliyorum bunu. Daha rahat gitmeye basladi artik.

çinden orjinal ampül ile aynı watt olan beyaz 5000k ampül getirttim.. 2 kata yakın daha iyi aydınlatıyor ancak yinede yeterli değil.. düzgün bi sis farı tak.. xenonla uğraşmanı pek önermem..

7 8 bın devır cıvarı at.. apache bu bağırcak titricek tabi..

30 binde felan motor bitmez yaa benım cınlı scooterin bıle 20bin km de bitti 32 binde bırnın motoru 2012 apache daha tık yok masallah

bitmez bencede o kmlerde motor.. kullanıcı duzgun kullandıktan sonra baya gideri var.. tabi motoru yapan ustada düzgün yapsa yine gideri var ama baştan savınca 20bın km gitmiyor..
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Tesekkurler Enes.

2 gundur on taraftan bi vizilti geliyordu bugun motoru calistirdigim da egzosun motordan cikan yerindeki somunlarin gevsedigini fark ettim. Vibrasyondan mi gevsedi acaba..
 
Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
501
çinden orjinal ampül ile aynı watt olan beyaz 5000k ampül getirttim.. 2 kata yakın daha iyi aydınlatıyor ancak yinede yeterli değil.. düzgün bi sis farı tak.. xenonla uğraşmanı pek önermem..

7 8 bın devır cıvarı at.. apache bu bağırcak titricek tabi..




bitmez bencede o kmlerde motor.. kullanıcı duzgun kullandıktan sonra baya gideri var.. tabi motoru yapan ustada düzgün yapsa yine gideri var ama baştan savınca 20bın km gitmiyor..

İstanbulda motora baktırabileceğim iyi bir usta var mı peki?
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
İstanbulda motora baktırabileceğim iyi bir usta var mı peki?

Sürat motora uğra kenan abi iyidir.. orda biri daha iyi de ismi aklıma gelmedi :D

Tesekkurler Enes.

2 gundur on taraftan bi vizilti geliyordu bugun motoru calistirdigim da egzosun motordan cikan yerindeki somunlarin gevsedigini fark ettim. Vibrasyondan mi gevsedi acaba..

arada sırada cıvataları kontrol et.. bakımı servıs yapsada motorla sneınde ılgılenmen lazm..
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
kusura bakma sormadan bu konu ile ilgili yorumumu DM ile belirttim :)

tamamdır anlaşıldı ^^

Bu arada Yeni taktığım beyaz ampül, aydınlatmayı çekmeyi unuttum ama onuda eklerim yakında.. orjinalin 2 katı fln işte xenon kadar olmasada.. görüntü için istiyodum daha çok beni tatmin etti açıkçası..

Bide önceleri işe yaramaz olarak görüyodum bu gaz sabitleyiciyi ancak benim gibi sürekli uzun yola çıkan biri için kesinlikle lazımdı.. şimdi alıştım baya bilek ağrım olmuor artık en ufak.. tavsiye ederim.. çinde 3 tl .. buralarda 15tl..


 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst