Arkadaşlar bir arkadaşımın motosikleti satılık kendisi bu platformları bilen-takipe den biri olmadığı için yardımcı olmamı istedi servislere vs. satmak istemiş ama adamı resmen soymaya çalışmışlar.. motor 8 bin km de ayaklık açıkken yatırmış ve bileğini kırmış ailesi de kullanmasın diye yemin ettirmiş ( adam 40 küsur yaşında bu arada kendisi de bezmiş) hayat hikayesini anlatıp kafa ütüledim kusura bakmayın motosiklet budur
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...0-km-de-kirmizi-temiz-apache-213274802/detay/
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:51 ----------
Bu arada ekleme yapayım benim kendi kullandığım motor 68 bin km 'ye geldi

2012 aralık ayında aldım ilk 6 ay 5-6 bin km bile kullanmadım sonra canına okudum ilk lastikleri 11-12 binde değiştirdim sonra İRC taktırdım onlarla 39 bin'e kadar geldim 39 bin km de hem motor yapıldı piston segman vs değişti hem de lastikler... ön Duro arka Michelin oldu onlar da ömrünü tüketti yaklaşık 30 bin km kullandım son lastikleri... şimdi yeniden motor yapımı istiyor sanırım motoru yükseltme şansım pek yok şu aralar sormak istediğim şu 30-35 bin km de motoru yenilemek piston-segman-krank-eksantrik zinciri değiştirmek normal mi? şu motoru çekinmeden korkmada gösterebileceğim motorla bir tur atınca "hocam senin motorun derdi şu yaklaşık şu kadar da masrafı olur" diyecek güvenilir bir yer var mı?