- Katılım
- 8 Mar 2013
- Mesajlar
- 3,527
arkadaşlar castrol 4t 10w40 yağ kullanıyordum sanırım bu yağ buharlaşıyor viteslerde ya da seste bir sıkıntı yok fakat motor fazla ısınıyor ve yağ eksiliyor. Shell advance ultra 15w 50 koyayım diyorum önceki sayfalarda kullananlar olmuş memnunlar. motoru 7bin 8 bin devir aralığında kullanıyorum şehir çankırı ortalama sıcaklık yazları 25+
Ipone kullananlardanım ben. Shell i kullanmadım hiç ama 1 tık kalın olması iyi olur yazın derler genelde. Bu arada castrol ü denemek amacıyla 1 defa kullandım. 500 km olmadan değiştirdim hemen. Vites geçişleri çok sertleşti bende